je čas se rozloučit...:-(...a posunout se dál!!!

Krásné prosincové předvánoční úterý...všem!!!
Nejdříve vás všechny moc zdravím...je to poprvé v prosinci a zároveň naposledy...:-(
Začnu dnes hned k tématu, tedy k nadpisu dnešního článku...už pár týdnů přemýšlím, zda mám v psaní blogu pokračovat...a poslední dny mne jen utvrdily v tom, že už ne! Blog jsem začala psát, abych informovala své kamarády a přátele o své nemoci...co, jak a kdy mne čeká, jak se mi daří a také o mnoha naprosto neznámých věcech a zkušenostech, které jsem kvůli nemoci podstoupila! Byla jsem nemocná, ani jsem přesně nevěděla co mne čeká, jak mi bude, jaké budu mít pocity...zda zůstanu stále veselá nebo budu mít deprese...bylo toho hodně neznámého!!! Já jsem jen věděla a stále vím, že se NEDÁM!!! Nyní jsem už od léta zdravá...tedy v remisi a jsem PŘESVĚDČENA, že je to tak NAVŽDY!!! Proto už psaní mého blogu ztrácí smysl...byl zaměřen hlavně na mojí léčbu a vše kolem...ale tohle období "neznámého" mám již za sebou a nyní mne čeká nový život. Nový v tom smyslu, že se už nejsem nemocná, jsem zdravá, tedy budu žít a dělat věci, které k tomu patří. No, mnozí by řekli, že jsem je dělala stejně i když jsem byla nemocná...a často mi někdo připomínal, ať se šetřím...jo, taková jsem...nedokážu jen tak sedět. Pořád musím něco dělat a vymýšlet...hlavně to co mne baví! Jsem doma už 23 měsíců...a pravděpodobně zkusím v novém roce 2021 hledat nějakou práci...Často přemýšlím, co by mne tak bavilo a naplňovalo, tak uvidím jakým směrem se vydám...zatím jsem žádnou práci nehledala ani nikoho nekontaktovala, nechám to opravdu asi na leden nebo jaro. Jsem ještě stále invalidní důchodce...ale ani nevím na jak dlouho...Každopádně mám stále co dělat, ale cítím, že se potřebuju také nějakým způsobem realizovat, abych tady doma jen nezakrněla. Tak uvidím...:-) Držte mi palce, ať mám štěstí.
Jak tedy píšu...můj blog jsem začala psát, kvůli nemoci...ale ta už (naštěstí) není. A myslím si, že informace, které vám v posledních týdnech píšu nejsou nijak extra zajímavé...je to prostě život jedné obyčejné holky/ženy...o každodenních radostech i starostech! Život jako je všude kolem nás. Vlastně se blog už začal ubírat jiným směrem...ale to nebyl můj původní záměr.
Každopádně vám všem moc a moc děkuji, že jste moje články četli, vraceli se na tyto stránky...vážím si toho a byl to pro mne motor stále vám psát!!! Psala jsem moc ráda, ale už není o čem...teď třeba, že peču nebo tvořím vánoční věnce, nebo jdu ven na procházku????? Vždyť to dělá úplně každý a já nejsem žádná celebrita, aby to někoho zajímalo...
Kdyby jste někdo potřeboval mojí pomoc, radu nebo jen tak se na něco zeptat tak se na mne klidně obraťte...pokud to bude možné, tak vám ráda pomohu nebo poradím. Kontakty na mne...

Facebook: Štěpánka Hanslová
Instagram: @optimistickyprso
e-mail: hanslovastepanka@seznam.cz

Závěrem vám všem chci popřát krásné, pohodové Vánoce!!! A hlavně buďte všichni opatrní a zdraví, samozřejmě se to týká i vašich blízkých...protože ZDRAVÍ je nejvíc...a klidně si to troufnu takhle tvrdit...protože jsem na vlastní kůži pocítila, že to není samozřejmost!!!

A do nového roku 2021 nám všem přeji...ať je zkrátka mnohem lepší než ten letošní...který byl pro celý svět JINÝ, kvůli Covidu..ať jsme šťastní, spokojení ve všech oblastech a především zdraví!!! No, a zamilovaní...:-)

Moc na vás myslím a vždy budu na blog vzpomínat jen v tom nejlepším....patřil intenzivně rok a půl do mého života...

Ale víte co se říká..."Něco končí a  něco nového začíná"...tak to je i výzva, ne???

Krásný ADVENT...vaše Štěpánka...:-)


z nedělní procházky...:-)

dřevěný betlém na náměstí...

aromalampa svítí i voní...:-)

 Štěpánky letošní adventní kalendář...

...hlavně VE ZDRAVÍ!!!!


Komentáře