Co dělám v půlce května...:-)

Krásný páteční, tedy předvíkendový den!!!
...i já mám nyní při nemoci pátky odpoledne ráda!!! Začíná nám totiž víkend...odložíme totiž učení i další povinnosti a věnujeme se jen zábavě, nebo zkrátka čemu zrovna chceme!!!Minulý víkend se slavil den matek nebo spíš maminek! I já jsem dostala od svých dcer krásná přání a dárečky...moc mne dojímají jejich slova, co mi obě napsaly...malá i velká! Miluju je obě...MOC!!! A když jsou ony spokojené a šťastné, tak jsem i já...:-) Jo, jo je to krásné, vzácné a naplňující být maminka!!!
Dnes jsem po vyučování odvezla Štěpku k babičce a dědovi na víkend, už se hrozně moc těšila a prarodiče také...mají se moc rádi a opravdu si dost chybějí, někdy si i skoro do telefonů vzájemně brečí...Tak jsem ráda, že se všichni tři užijí! Pro seniory a děti je tahle situace asi nejtěžší..A já se ostatně těším také...jsem se Štěpkou vlastně už od února doma....skoro pořád, a ještě k tomu ta omezení...ale vypadá to, že už se něco alespoň částečně rozeběhne. Do školy Štěpka nepůjde, hlídat jí nepotřebuju...a doma máme už svůj zaběhlý režim, tedy dopoledne se učí, mají 7 hodin on-line výuky...paní učitelky fungují výborně a dětem vysvětlují nové učivo, ale i je zkoušejí a rozdávají jedničky. A já, jakožto zastupující "učitelka" rozdávám jedničky také, někdy se neudržím a přidám i hvězdičku a bylo mi řečeno (Štěpkou), že když je to perfektní, tak mám i 2x podtrhnout!..Tak i podtrhávám...:-) Ale stejně bych učitelka být nechtěla!
Raději budu dělat klučičí profese, které mne teď asi čekají...snad mne k nim manžel pustí...:-) My se někdy o ty klučičí práce přetahujeme...třeba montáž nábytku, to jsem měla vždycky ráda...ale teď už to montují jen a jen manžel se Štěpkou a mě k tomu nepustí. Budeme malovat obývák a protože ho máme spojený s kuchyní, tak i jí. Také budeme jednu stěnu tapetovat, vrtat nové díry na televizní držák na televizi, která včera dorazila a stojí nám tady uprostřed obýváku...jo, jo proto jsem nestihla napsat článek včera, asistovala jsem u nové televize...je obrovská...no, alespoň na ní dobře uvidíme a jak říkala, Štěpka, taky nemusíme chodit do kina..:-) A teď vlastně ani nemůžeme.
Každopádně jsme si doma i venku naplánovali nějaké práce, tak se těším, jak budeme pracovat, renovovat a zkrášlovat náš domov!!!
A jaké byly uplynulé dny???
U mě byly nějaké unavené a ospalé. V sobotu jsme ještě byly se Štěpkou běhat, tedy já běžela a ona jela, jako můj parťák, na koloběžce. Moc se jí nechtělo...pořád remcala, že je teplo, že smrdí řepka, že je to do kopce, že potřebuje smrkat nebo pít...ale když jsme se vracely domů, což byla přešťastná, tak jsme na zahrádce kousek od našeho domu viděly kamarádku s přáteli...zastavily jsme se na chvíli...No, a z té chvíle byly více než 4 hodiny. Taková neplánovaná akce, ale zdařilá. Děti se vyblbly na trampolíně, na trávníku a my dospělí jsme pokecali. Bylo krásně, jen nám volal manžel, kam jsme prý až běžely...:-)
V pondělí nám začala po 2,5 měsících jóga...moc jsme se s holkama těšily...90 minut pohody, relaxu a bez dětí, které se nás opravdu drží jako klíšťata! A nevím jestli jsem se tak unavila na józe nebo kde, ale v úterý a ve středu jsem byla hrozně unavená! Fakt hrozně. Nebo to možná bylo i změnou počasí, mám normálně hodně nízký tlak, a tlak se stále také měnil...no, fakt jsem části dne prospala. A večer šla do postele ještě dříve než Štěpka!
A to jsem měla jiné plány...:-)
Jak jsem vám minule psala, že jsem si dala od května takové moje soukromé předsevzetí, tak to bylo...že budu alespoň 3x týdně sportovat...jakkoliv! Tak třeba stepper, běh, chůze, jóga nebo i cvičení doma s činkami nebo jinými posilovacími pomůckami a nebo jen klidně dřepy a jiné.
To každodenní vaření a obědvání s rodinou mi nějak neprospívá, v tom smyslu, že jím i když nemám hlad. Jinak když jsem sama doma, tak jím spíš když cítím hlad a také nemusím mít každý den teplé jídlo. Jsem pak přecpaná a necítím se dobře. Taky si myslím, že jsem asi tak 2 kg přibrala, z toho domácího žití nebo přežírání!!! Potřebuju být akční, něco dělat, někam chodit...něco zařídit, něco nakoupit...Což teď tedy bylo minimum!!! Ale to se změní...:-)
Když je hezky, tak se snažíme být dost venku na zahradě, pořád je tam co dělat. Třeba jen něco plevelit, posekat trávník, zastřihnout a dorovnat trávu nůžkami (no, jsem blázen). Ještě jsem si pořídila nějaké okrasné vysoké truhlíky a do nich muškáty...konečně se mi podařilo koupit alespoň tři muškáty v té mojí oblíbené krásné barvě...prý je to odstín, který se jmenuje Carmen...snad to do příštího roku nezapomenu...:-)
Tak jsem tedy alespoň doma párkrát šlapala na stepperu...vždy hodinu, na kotníky jsem si dala závaží a do rukou činky, tak jsem vlastně cvičila celé tělo. Niki, sice už mnoho let bydlí v Praze, ale stále tady má svůj pokoj...tak jsem si tam udělala malou "posilovničku" a na stepperu šlapu tam, protože se při šlapání koukám na televizi, nikoho neruším já, ani nikdo mě...a ono to mnohem rychleji utíká...hodina je pryč docela rychle..a místo válení na gauči se hýbu! 
Dnes bych asi ráda vyběhla ven, pokud tedy nebudeme už dnes něco doma předělávat...manžel je zatím v práci..tak ještě nevím. Ale možná budu potřebný asistent nebo podavač...:-)

Brzy zase napíšu...budu se snažit, co nejdříve.

p.s. Víte co bylo před rokem 13.5.2019??? Dostala jsem svou první oranžovou chemoterapii...je neuvěřitelné, jak si na tento okamžik pamatuju. Měla jsem ještě dlouhé vlasy a moc nevěděla jaké to bude...No, je to rok...a už mnohé vím!

OPATRUJTE SE  a MĚJTE SE MOC A MOC HEZKY!!!!

Štěpánka...:-)

Štěpánka & Štěpánka...:-)

...tyhle květy miluju!!!

krásné, krásné, krásné...

dárek od Štěpánky...💓💓💓

...a další SRDÍČKA...:-)

maliny, maliny a zase maliny...:-)

A ještě sirupy na limonády...jsou VÝBORNÉ!!!





















Komentáře