Týden se štětcem v ruce, aneb "kutil domácí"...:-)

Ahoj, dobrý den...zkrátka vás všechny moc zdravím!!!!
Tak týden zase utekl jako voda...a já vám chci napsat alespoň pár řádek. Snad tady u toho neusnu, ne že by mne psaní nebavilo, ale jsem celkem unavená...Teď je čtvrtek po osmé hodině večerní, Štěpka kouká na svůj oblíbený seriál Vyprávěj...no, a tak toho využívám (kdy mi pořád něco nevypráví ona) a píšu! Ona ho sleduje vždy se svým tatínkem, on jí vysvětluje co a jak bylo. Protože mnoho věcí je pro ní nepochopitelných...pořád něco komentuje, diví se a ptá! Dnes zrovna řeší počítače, pro dnešní děti naprosto běžné věci...
No, ale z čeho jsem tak unavená...asi z těch všech činností...od rána až do večera něco dělám (což mám ráda). K mým každodenním činnostem...tedy učitelky, kuchařky, vychovatelky a dalších ještě teď přibyla práce zedníka/kutila...začali jsme předělávat doma obývák...a trochu i kuchyň, protože jsou spojené. Televize úspěšně visí na stěně...která se musí vytapetovat. Tapety už dorazily, ale na svou "chvíli" ještě čekají pěkně srolované...nejdříve musíme vymalovat strop...a to je právě ta moje práce...:-) Připravuju a opravuju sádrokartonový spoj stropu a zdiva tmelem (občas je někde prasklý) a pak maluju 10 cm horní okraj zdi...tedy zalepit, namalovat a sundat lepenku. No, a to obnáší...asi tak 100x vylézt na štafle nahoru a pak zase dolů...to mne tedy moc nebaví, ale zase v rámci tréninku to není špatné...:-) Ale mít v ruce ten tmel a barvu a pracovat jako "zedník" je krása...moc mě to baví!!! Ale jelikož je to plocha asi  55 m2, tak mi to tedy nějaký čas zabere. Jo, jo kdybych nemusela plnit ty ostatní funkce, ale mohla bych jen zedničit, tak by se mi to líbilo...Ale samozřejmě ty veliké plochy pak vymaluje, snad o víkendu manžel. A pak přijde tapetování, tedy jen jedna stěna...a převěšení 9 větších obrázku na jinou stěnu...Tak to je teď moje pracovní náplň!
A také už Štěpánce začaly kroužky...no, pondělí jsme měly dost nabité...ráno na kontrole u oční lékařky (byla Štěpka), pak škola, odpoledne atletický trénink, pak chvíli venku s kamarádkou, přesun na gymnastický trénink...vše venku. Pak domů a já za 5 minut odjížděla na jógu, ze které jsem se vrátila v půl deváté...to byl takový "nabitý den"! No, celý týden jsem musela něco pořád řešit a zařizovat...i nakupovat. Docela bych ráda byla zase celý den doma se štětcem v ruce...:-) Snad zítra by to mohlo klapnout...
A dnes jsme zase byly se Štěpkou na gymnastice, holky cvičily na hřišti a já zatím v lesoparku Háje běhala. Poslouchala jsem svoje oblíbené písničky, krátila si čas a dělala také něco pro zdraví...Takový 2v1...:-) Tak právě z toho jsem asi teď unavená a docela mne bolí nohy...uběhla jsem něco přes 6 km...V neděli, když se Štěpka vrátila od babičky tak jsme šly spolu také sportovat...já běh a ona koloběžka. Bylo to fajn, také jsme se cestou zastavily na hřišti, pak jsme viděly plno zvířátek...nejvíce se nám líbily zarostlé ovce, které vypadaly jako koule a kozy, které pořád mečely...asi hlady!!! Štěpánka je krmila trávou a během chvíle byli všichni, včetně kohouta u plotu. Máme v plánu brzy vyrazit spolu na kolo a na kolečkové brusle. Ale nejdříve musíme domalovat ...doufám, že to v neděli bude hotové. Štěpka jde na víkend k jedné babičce, a příští víkend by zase chtěla jet na chatu k druhé babičce...je domluvená se sestřenicemi, tak se už moc těší, že si holky užijí. A my snad doma dokončíme ty úpravy. A spolu pak budeme moci podnikat ty akce na kole, na bruslích i další výlety...:-)
Tak to jsou moje nynější aktivity...no, nic moc světoborného nebo snad zajímavého...
Ale jak já se těším na zítra, až zase do ruky vezmu štětec a budu pracovat... Naštěstí nebudu muset stát u plotny a vařit. Dnes jsme měly fleky s uzeným masem...a zbylo nám dost i na zítra. Štěpánka má tohle jídlo moc ráda a já jsem tedy dost ráda...mám o jedno vaření méně...:-)
Také jsem byla na skok pozdravit své bývalé kolegy...dlouho jsem je neviděla. No, bohužel jsem za nimi nemohla. Mám v plánu příští týden zajít s kolegy z kanceláře na oběd. Bylo vtipné, jak jsem slušně pozdravila jednoho svého bývalého zákazníka (zrovna kupoval nějaký stavební materiál) se kterým jsme velmi často osobně jednali. Vůbec mne nepoznal. Až když jsem odhrnula roušku a řekla mu, ať si přimyslí dlouhé blond vlasy...tak bude vědět...Jo, jo pak mě už poznal! A hned spustil...kdy že už se vrátím do práce, že mně potřebuje a že na mě čeká! To bylo milé slyšet...Ještě říkal, že jsem jinak oblečená...měla jsem sportovní oblečení a tenisky, tak jsem do kanceláře nikdy nechodila. Ale teď poslední rok a čtvrt tak chodím vlastně skoro každý den. Jen když jedu do Prahy, nejčastěji k lékaři, tak se trochu "hodím" do gala. Jinak jsem milovník  tepláků a sportovního pohodlného oblečení. Tak si zrovna říkám, že kdybych už nemohla pracovat jako dříve, na pozici obchodního zástupce, tak bych se možná někomu do firmy hodila jako malíř/lakýrník/natěrač...minulý víkend jsem totiž přelakovala venkovní stůl...Tak štětec je teď můj opravdu důvěrný kámoš!!! A oblíbený k tomu...:-) 
Dopisuji článek až dnes v pátek, včera jsem byla dost unavená, tak jsem šla spát. A teď jsem chvíli malovala a až vám odešlu článek, tak budu pokračovat...moc mě to baví. Tak už přemýšlím, že se asi pustím do malování celého domu...Jen tedy nevím co na to bude říkat manžel...asi to pro něj bude znamenat také nějakou práci. No, něco (menšího) určitě zvládnu sama...ale asi spíš na podzim. Teď když bude teplo a také mám doma Štěpku, tak nebude tolik času a ani chuť být zavřená doma. Budeme dělat spíše na zahradě a podnikat nějaké akce i mimo domov.

Mějte se krásně a práci ZDAR!!!! (...myslím tím teď té mojí malířsko-tapetářské) vám přeji krásný odpočinkový a relaxační víkend!!!!

p.s. V sobotu na mne myslete...jdu ke kadeřnici!!! Tak doufám, že už příště vám bude psát blondýna...tedy SNAD!!!! Myslím, že horši vlasy než mám teď už být nemůžou...trochu si připadám jako zarostlý ježek...:-(

Štěpánka...:-)

...i takhle maluju...:-)

nedělní běh/koloběžka..."SPOLU"

zastávka a krmení oveček...:-)

přestávka na hřišti...:-)

foto...by Štěpánka ml...:-)

zarostlá ovečka...

čtvrteční běh & cvičení v lese...

břečťan všude kam se podíváš i šlápneš...:-)












Komentáře