Lázeňská "švihanda" se zase hlásí...:-)

Přeji krásnou i když deštivou a podzimní sobotu vám všem!!!!
Tak tedy...mám za sebou už skoro dva týdny lázeňského života! A jak to tady hodnotím...no, stále lépe a lépe! Člověk si dost rychle zvykne...na ten režim a velkou pohodu! Nic, kromě hlídání času a docházení na procedury, tady člověk fakt nemusí dělat...No, ale občas se nám i trochu ty časy v tom "nic nedělání" pomotají...Já jsem například asi ve středu seděla s holkama na obědě a když jsme si tak domlouvaly, kdy která skončíme s procedurami a pojedeme na výlet do Soosu, tak jsem seděla a seděla...a při tom jsem měla být už za 2 minuty na proceduře v Císařských lázních...Jo, jo tak jsem udělala skoro světový rekord v běhu hotelovou chodbou a podzemním tunelem spojující hotel a lázně...je to asi 600 m, běžela jsem celou cestu...a pak jsem se ve vaně při uhličité koupeli rozdýchávala, nebo spíš funěla jako o život! Ale důležité bylo, že jsem proceduru stihla!!! Tak teď do toho papíru nebo-li do rozvrhu procedur koukám, při své skleróze pořád. Hlavně jak si pořád sdělujeme ty časy s holkama, tak v tom mám vážně brzy guláš. Jen dnes a zítra mám jasno...ráno jsem byla už v 7.00 hodin ve vaně na uhličité koupeli!! No, vstávala jsem na budíka, a upřímně, raději bych spala nebo alespoň ležela ve vyhřáté posteli než ve vaně! A já jsem si doma, ještě než jsem odjela myslela, jak mi bude tady to koupání a ležení ve vaně chybět...Věděla jsem, že na pokoji budu mít sprchu...ale upřímně, jsem vykoupaná na několik let dopředu...asi se tedy budu i doma sprchovat! A to byla moje jediná dnešní procedura, neděle jsou zde volné, mění se tady hosté. Další "lázeňskou" povinnost mám zase v pondělí v 7.00 hodin...a to se mi bude odcházet z pokoje trochu obtížněji než jindy! Budu tady totiž mít manžela! Zítra za mnou přijede na návštěvu...ale sám, nechtěli jsme Štěpánku rozesmutnit. Je spokojená se sestřenicí u babičky a ráda tam prý vydrží až do pondělí! Ale ví to, že za mnou tatínek/manžel jede...Tak si s manželem užijeme malinkatou mini lázeňskou romantiku! Musím tedy skočit na recepci a potvrdit jeho zítřejší příjezd. Nějak mne to včera napadlo, že by manžel mohl dorazit, aby nebyl tak sám doma, když je Štěpka u babičky...a dnes jsme si to potvrdili...
A co jsem tady ty uplynulé dny dělala??? Tak hlavně jsem neděla skoro nic!!! Jak tady člověk skoro až zakrní nebo zapomene!!! Nic tady nemusíme dělat, postel mi ustele pokojská, urovná ručníky v koupelně, vyluxuje, uvaří nám tady, odnesou ze stolu použité nádobí...my jen docházíme na ty příjemné procedury a třeba když člověk vyleze z vany, tak ho tam ta paní v lázních ještě jako miminko zabalí do prostěradla. No, nesmíme sami ani vylézt z vany...je to tedy servis se vším všudy! Tak přemýšlím, kdo se o mne takhle bude starat doma!!! Mám pocit, že už ani nebudu umět namačkat program na myčce nebo dokonce na pračce...a třeba luxovat nebo další domácí práce...to tedy nevím! Fakt tady člověk pěkně zleniví, když si jen a jen UŽÍVÁ!!!! Ale si si to pak budu muset přepnout v hlavě a doma se mi ten normální režim zase (snad) přirozeně obnoví!!!
Ale abych vám zase nepřipadala jako úplný lempl a lazar, tak tady i dost sportuju...Skoro každý den nachodím kolem 10-15 km...ještě chodím běhat, cca 6 km. Ve čtvrtek jsem vyběhla a začalo pršet...nejsem z cukru, tak jsme to dala i v dešti. Pak chodím cvičit do posilovny, a některé procedury jsou také cvičící a akční. Minule jsem měla bossu, jen já a sympatický mladý trenér, věděl jak na tom fyzicky jsem, tak mi dal pěkně do těla! Bylo to super cvičení! I dnes bych ráda vyběhla a pak šla ještě do aquafora plavat..nebo jen do vířivky a mít relaxační odpoledne. Ale zatím od rána prší a ochladilo se. Večer nás totiž čeká rozlučka s jednou kamarádkou, z naší party. Byla tady o týden dříve, tak už zítra odjíždí...máme večer takovou malou párty. Proto jsem manželovi "dovolila a navrhla" přijet až zítra...dnes mám lázeňské holčičí povinnosti...:-) 
Proto jsme se také s holkama snažily udělat nějaké malé výlety tento týden. Nejdříve jsme byly v Soosu, to je Národní přírodní rezervace, asi 8 km od Františkových Lázní, tam jsme se prošly po dřevěných chodníčcích naučné stezky. Byly jsme fascinované co dokáže příroda vytvořit. Místy vyvěraly a bublaly prameny, také tam byl silný zápach síry a dalších minerálů...Každopádně velmi zajímavé místo. 
Další náš mini výlet byl do Chebu, který je tady také za rohem...Jely jsme se podívat hlavně na Špalíček, to je samostatně stojící soubor jedenácti středověkých domů. Původně, kolem roku 1273 to byly kotce, které byly později přestavěny na zděné krámky. Vzhledem k malým parcelám byly následně přistavovány patra do výšky. Jsou to tedy, laicky řečeno mini vysoké domy s puncem středověku. Bohužel z některé strany nešly domy dobře vyfotit...tak koho by zajímalo více informací, tak si musí do Chebu zajet...:-) A kdo by ještě k tomu rád zavzpomínal na dobu minulou, tak může rovnou na náměstí navštívit Retro muzeum...je tam ukázka mnoho věcí, vybavení domácností, oblečení, hraček i dalšího z doby mého dětství nebo i let šedesátých a dříve! No, tak tam jsme se s holkama dost pobavily a byly jsme rády, že jsme muzeum navštívily! Objevily jsme tam hodně věcí, které jsme měly všechny doma a možná i něco ještě stále v domácnostech našich rodičů je...
A myslím, že ještě nějaký výlet zvládneme, rády by jsme se jely podívat do Mariánských Lázní...Nyní jsme se raději chodily procházet ven, nebo jsme se i opalovaly venku na louce u bazénu, bylo opravdu letní počasí...to nám teď asi skončí, tak bude prostor pro další výlet. Nebo i válení v posteli u televize nebo s knížkou...:-) Jdeme také do kina, tady v hotelu na Šarlatána...skoro každý den a večer je tady nějaká akce a program...stačí si jen vybrat..
Jo, jo...tak  musím běžet...kamarádka psala, že už je v jídelně...jdu tedy ZASE jíst...ale my to máme hodně na pohodu, snídáme, obědváme i večeříme klidně hodinu a půl....a ty večeře se nám někdy protáhnou...třeba od 17-ti hodin až do 22.00..to když je nějaká hudba, nebo trochu pijeme v baru...No, zkrátka se nehoníme, ale užíváme si ...

VŽDYŤ JSME PŘECI V LÁZNÍCH...:-)

Mějte se moc a moc hezky...alespoň tak jako já...:-)

Štěpánka...

taková sladká snídaně...:-)

Procedura" uhličitá obálka"...a já...:-)

další krásná stavba...

mapka a prameny Františkových Lázní...

krásné a udržované parky...

v posilovně...je krásně!!!

jen pro představu...moje procedury...:-)


lázeňský "švihandy" na drinku...

...byl výborný...mňam, mňam...

čtvrteční den...:-)

S O O S...a náš výlet

a ještě krásy SOOSu...

RETRO výstava...:-)

a ještě pár vzpomínek na minulost...:-)

Špalíček v Chebu...:-)


Komentáře