skvělý lázeňský život...:-)

Ahoj a krásný den, vám všem!!!!
Moc vás všechny nejdříve zdravím z lázní...a že je to pozdrav opravdu odpočinkový, od lázeňského hosta...to si tedy buďte jisti!!! No, tedy odpočinkový ??? Jak se to vezme...nemusím tady dělat ty běžné činnosti, jako je vaření, praní, uklízení a atd...Na tohle všechno tady máme "lidi"...můžu se opravdu věnovat jen a jen procedurám a také své volné zábavě. Docházím na procedury dle rozpisu a časů od pana primáře. Ale pak už můžu dělat co chci! Tak jsme často s holkama...na jídle se většinou sejdeme v pěti osobách. A pak podnikáme společné výlety nebo se povalujeme na lehátku na sluníčku, minulý týden bylo ještě krásné letní počasí! A snad nám to tady ještě nějakou dobu vydrží!!! I tento týden začal slunečným počasím..co více si přát!!!
A jaký jsem měla víkend??? 
No, krásný!!! Měla jsem tady manžela a Štěpánku!!! To bylo přivítání, málem jsem je umačkala...hlavně malou!!! Moc se mi tedy po ní stýská, ale každý den si několikrát telefonujeme, tak je to skoro jako bych byla s nimi!! Všechno ví, posílám jim i spoustu fotek každý den. Jen ty pusinky jsme si dali do zásoby...jestli to vůbec jde!! Akorát manžela, tak moc bolelo koleno, že jsme museli náš program přizpůsobit, ale ani to nevadilo, hlavně, že jsme byli spolu! Něco jsme tady viděli, prošli se a užívali se navzájem!!!! Akorát lo loučení...to bylo smutné-slzavé! Štěpánka mne už vlastně od soboty přemlouvala, ať jedu s nimi domů, že mi tady ten týden úplně stačí, že není nutné tady zůstat ještě dva týdny...Vždyť jsem přeci už úplně zdravá, v jejích očích to tak je!!! A nejen v jejích očích...I já se cítím dobře, vlastně zdravě!!! A když jsem byla na vstupní prohlídce u lékaře, u pana primáře, tak on si to asi myslí také. Dostala jsem takové procedury, že si myslím, že mi nic moc nedají a hlavně mne ani nebaví! Jen pár jich je celkem příjemných. Porovnávaly jsme s kamarádkami jejich procedury a ony mají úplně jiné...a přitom máme stejnou diagnozu a stejný léčebný proces za sebou. Tak jsem ve čtvrtek zašla za panem primářem, aby mi je trochu změnil. Tak mi vlastně vysvětlil, že tady mám relaxovat, zpomalit a odpočívat...že jsem na tom fyzicky velmi dobře, nemám žádné obtíže, neužívám žádné léky, nedostávám žádné injekce...jako ty moje kamarádky! Tak jsem mu (smutně) říkala, ať mi dá třeba masáž nohou, nebo něco příjemného, kde se o mě někdo bude starat...To prý by mi zase pojišťovna neproplatila...:-( Mě se nejvíce líbí cvičení bossu, vždy to spojím s cvičením v posilovně a bazénem, to je super, že tady můžeme kdykoliv jít do aquafora a relaxovat tam v bazénech, ve vířivkách...a je tam báječné teplo (voda 32°C a vzduch 34°C). To je paráda! No, a pan primář, mi tedy některé, dle mého názoru "nudné" procedury sebral a dal mi jiné, opravdu krásné/relaxační...Skoro hodinu mne třeba paní masérka "hladí" a dělá mi ruční lymfodrenáž, pak mám přístrojovou lymfodrenáž, to jsem od pasu ke krku + ruce, nasoukaná v takové jako "svěrací nafukovací kazajce"...ležím pod dekou a ta kazajka se na mně nafukuje a vyfukuje, stlačuje body na trupu a na pažích...no, je to móóóóć příjemné, i u toho chvíli spím!! Jj, a tahle procedura mne čeká za chvíli...jupíííííí!!! Pan primář se se mnou rozloučil slovy, ať tady opravdu zpomalím, odpočívám a nemám to jako sportovní soustředění!!! Jo, jo chodím tady i běhat...je tady opravdu nádherná zeleň a parky!!!! Myslím, že by tady člověk nachodil nebo naběhal mnoho kilometrů a pořád by běhal jinými cestami...Jsou tady krásné vzrostlé stromy a dokonale udržované parky! Hrozně ráda parky chodím, nebo běhám...vždy narazím na nějaké nové neznámé místo, krásnou stavbu nebo třeba nový pramen, ty se snažím i poctivě ochutnávat...pořídila jsem si malou konvičku, kterou mám skoro pořád u sebe. Některé ty prameny jsou tedy pro mne "nepitné" řekla bych až hnusné, ale něco se pít i dá. Já mám od pana primáře, doporučen pramen Nový Kostelní...ten je celkem jemný, trochu perlivý...tak ho občas piju! Ale co je báječné...MÁM tady SVŮJ pramen...Štěpánka!!!! Jsem z něj nadšená...proč někdo pojmenuje pramen Štěpánka??? Nad tím přemýšlím, ale nevím to. 
Chodím se na něj často dívat nebo kolem něj běhám...Včera jsem si dělala takový týdenní souhrn nachozených /naběhaných kilometrů...a vyšlo mi číslo 97 km!!! To tady nezahálím, ale je pravda, že tady také dodržuju "stravovací režim"...ráno vydatná snídaně, pak obdobný oběd a pokračujeme večeří...a ta rozhodně není nijak dietní nebo snad ošizená! A často si ještě během dne při procházkách dáme zmrzlinu nebo dnes, jsme si sklidily samy jablka přímo (z něčího) stromu v zahradě...
Co vám budu psát, jsem tady VELMI spokojená, moc se mi líbí jak lázeňský život, tedy procedury, ale pak také ten osobní, kdy se scházíme s holkama nebo i se jdu sama projít ven...opravdu je to tady moc hezké. No, uvidím jak se to změní až bude venku hnusně, nebo třeba pršet...to pak asi budeme více a častěji chodit do aquafora...Jo, jo...tam jdeme zase zítra na ranní cvičení do studené vody, která nás náležitě probere...a pak na snídani! To bude krásný začátek dne!!! Je tady docela úsměvné, jak se tady v tom krásném skoro zámecké prostředí pohybují lidé v županu a žabkách! Proudí tady osoby v bílých županech sem a tam...je to fakt hezký, zkusím to někdy vyfotit! A také mne tady na chodbě vždy velmi zdvořile zdraví jeden pán, je to opravdu starší senior (klidně přes 80 let) který chodí s holí. Vždy je moc milý...a už asi vím proč mne zdraví...máme totiž úplně stejný účes...pán má tedy přirozeně bílé vlasy, já odbarvené, ale střih úplně stejný. Je to moc milé...jo, jo je to džentlmen! Nebo ve mě vidí sebe za mlada...:-)

Dobrou noc, musím tady dodržovat i večerku...někdy jsem večer fakt K.O....padnu do postele a hned spím...no, i to patří k lázním...ale někdy zase s holkama "zapaříme" a dáme si Prosecco....jak kdy...nic neplánujeme, ale děláme věci jak se nám zrovna zachce...

Všichni se moc a moc a opatrujte....a zase napíšu...:-)

Štěpánka, toho času z Františkových Lázní...:-)

co dodat...je to skvělý...:-)

...a hlavně moje milovaná Štěpánka 💓💓💓

Štěpánky a František...:-)

pár pramenů...z FL

stále jí mám u sebe a ochutnávám...

výhled z vany...krásný lustr a obrázky...:-)
(jako v obýváku)

altán u Luisina pramenu...:-)

Krásné stavby...

dnes v posilovně...

taková "malá" snídaně...

dobrůtky...mňam, mňam...:-)


Komentáře