první pozdrav z lázní...:-)

Hola, hola, hola...
lázeňský povaleč se poprvé hlásí z místa činu, tedy z Františkových lázní!!!
Asi bych tedy přímo neřekla povaleč, ale často se tedy povaluju...v igelitovém pytli, nebo ve vaně, v bazénu, na lehátku atd...Vlastně jsem si od neděle ještě nevydechla! Se trochu bojím, že se domů vrátím úplně vyšťavená než odpočatá! Zatím za ty tři dny chození na procedury jsem tady nachodila 30 km...a to vlastně nemusím vylézt ani ven z areálu! Neděle a pondělí to bylo 8+8 km a včera 14, to jsme se šly ještě po večeři "trochu" projít v šatech jako dámy, a nakonec jsme přišly za tmy a v nohách jsme měly více než 5 km...ale viděla jsem spoustu zajímavých míst a věcí tady ve Františkových Lázních! Je tady krásně, našla jsem trasu na běhání, kolem rybníku Amerika, přes rozsáhlý a park se vzrostlými stromy a parádní hladkou cestou, kde by se dalo jezdit i na kolečkáčích! Využily jsme krásné letní, nebo spíš tropické počasí, bylo krásně i večer! Odpoledne si většinou krátíme čas na Slunečné louce, to je prostor u venkovního bazénu, kde jsou lehátka, slunečníky rozprostřené po veliké udržované zahradě...kam svítí celý den slunce, a hlavně je tam neuvěřitelný klídek a tedy báječné místo pro relax!!! Tato část je určena výhradně pro hosty hotelu Pawlik...Jsem zvědavá na moje sportovní výkony na konci pobytu tady...Manžel mi včera zrovna říkal, abych tady relaxovala a užívala si poklidný lázeňský život...že tady nejsem na sportovním soustředění! Jo, jo ty kilometry tady přibývají fakt rychle, nemám tady auto (jen nohy...) a jen jak se člověk přemisťuje na jednotlivé procedury, tak metry a kilometry naskakují...Moje sportovní hodinky mne už kolem desáté dopoledne chválí, že budu mít za chvíli splněné své denní aktivity, že to je nezvyklé! No, to tedy je...vždyť jsem dnes už po půl osmé mrzla v bazénu a čekala na cvičení! To se tedy hodinky dóóóóśt divily!!! A já také!...:-) Jo, každý den vstávám na budíka, pak rychle někam na proceduru, pak snídaně...přesun na další proceduru nebo se převléknout...na každou proceduru se totiž i vyžaduje něco jiného. No, fajn jsou ty vany s perlivou nebo vonnou vodou..tam je člověk nahý a jen leží! Tak k mým každodenním a velmi častým činnostem nyní patří svléknout-obléknout-převléknout-svléknout-obléknout-převléknout....a tak celý den dokola...Celkem by se tady hodil striptérský kurz...rychlého svlékání! Alespoň tady uplatním skoro všechno své oblečení...tedy zatím ty letnější kousky, protože je teda opravdu nádherně, tak jsme včera odpoledne byly s holkama na "pláži" u bazénu a i jsme se koupaly venku! Přímo tady v našem hotelu je totiž Aquaforum...je to Spa resort Pawlik, spojený se super moderní klinikou, kde jsou léčebné procedury a pak máme ještě další procedury v Císařských lázních, ty jsou propojeny dlouhou podzemní chodbou. Tak člověk nemusí vůbec vylézt ven z hotelu a na některé procedury si zajde rovnou v županu...Je to veliká výhoda, že se nemusí nikam pracně docházet. Samozřejmě se tam dá jít i venkem přes park...Na který mimo jiné koukám ze svého pokoje, který mám ve čtvrtém patře...takže se přes den naběhám i hodně po schodech...zásadně totiž nejezdím výtahem...jen první den, když jsem do pokoje vláčela svoje zavazadla...sem těm pikolíkům u dveří totiž řekla, že to zvládnu sama, ať se věnují spíš seniorům...Do hotelu totiž pustí jen hotelové hosty, tak mne bohužel manžel musel nechat i s kufry před hotelem, rozloučit se a jet. Říkal, že je to jako by mne odvezl na vojnu nebo do kriminálu...prý k "bráně" a dost! Ale tohle je spíš "zavření" ve zlaté kleci, do hotelu se vstupuje po červeném koberci, jako nějaká filmová star...Jen tady musíme mít všude roušky, jen na jídlo  a ve vodě si je smíme sundat!
A jak jsem věděla, tak jsme tady tři holky...které se známe a termín jsme si trochu doladily, aby jsme tady byly spolu. Osobně se známe z června z dovolené v Jizerkách, kde jsme byly s Belliskami. Tak tady od neděle trávíme skoro veškerý čas spolu, proto ani nic nestíhám...a ještě jsme se seznámily se dvěma dámami cca 65+...jsou ale myšlením velmi mladé..tak si rozumíme a fakt hodně se s nimi nasmějeme!!! Je to příjemné tady mít nějaké kámošky...se kterými se scházíme na jídlo, nebo spolu trávíme volný čas...a některé skupinové procedury máme i spolu. Hotel Pawlik je opravdu veliký a rozsáhlý, a my zrovna bydlíme u sebe...S jednou kamarádkou dokonce vedle sebe...ob pokoj! Také jsme si rezervovaly tady v hotelu "kino"...půjdeme nějak za 14 dnů na nový film Šarlatán, tak to se už těším!
Dnes jsme měly jít také do kina, na nějakou českou komedii, ale už bylo obsazeno. Ale dnes bude Ukrajinský večer...tak asi půjdeme na ten...každopádně asi dnes nebude večerní "turistická" procházka po okolí jako včera, ale návštěva baru...:-) Máme každá na pokoji lednici...tady tomu říkají minibar...ale nic tam nebylo, každá jsme si jí naplnily, dle vlastních chutí...máme tam docela dost lahví Prosecca, ale ještě jsme ho nepily, jen v baru s holkama...to bylo v pondělí večer a byl to opravdu vydařený večer!!! Hodně jsme se nasmály...a tím pádem jsme si prodloužily život a trochu si přispěly ku zdraví...páč smích léčí!!!
Tak tedy LÁZNĚ ???
...skvělé, super...všem doporučuju!!! Jen tady ty dny plynou a utíkají ještě mnohem rychleji než doma...tak by se mohly trochu pozastavit. Doma také vše klape jak má...často si telefonujeme, tak je to skoro jako bych byla s nimi doma. Jen nemají ten servis...musí se o vše postarat sami!!!
A ještě než jsem v neděli ráno odjela do lázní, tak jsem byla v sobotu odpoledne v Praze na Letné, běžel se tam závod "za zdravá prsa"...Avon Night run...běžela jsem za svoje prsa/prso i za prsa všech žen!!!! A hlavně za prsa, těch žen, které nyní nemůžou tak moc běhat nebo sportovat, protože se právě léčí...a jednu takovou ženu mám ve svém okolí, se kterou jsem nyní v intenzivním kontaktu...tak tedy i za Tebe Jani...jsem běžela!!! Hlavně buď v pořádku, ať léčba probíhá bezproblémově a je ti DOBŘE!!!
Závod se moc povedl, bylo nás tam opravdu hodně Bellisek...asi 17 nás běželo!!! Startovaly jsme z první řady, tedy běžela nejdříve naše prsa...která nám zůstala a pak zbytek závodníků...:-)
Moderátor hovořil a upozorňoval na prevenci a samovyšetřování prsů...Mluvil právě o nás, o Belliskách...a že stojíme v první řadě...Pak nás vyzval k pořádnému jásotu...pro fotku, a já jsem "asi" jásala málo, tak si moderátor oblíbil moje startovní číslo a párkrát ho do mikrofonu zopakoval...ať prý jásám více a pořádně! Tak jsem se polepšila, pak tedy moje startovní číslo chválil...:-)Tak jsem si myslela, že už vyběhneme...zbývaly jen minuty do startu! No, ne...Moderátor se přede mnou objevil s mikrofonem...usmíval se, a že si prý číslo 1536...tedy moje, napraví reputaci a poskytne mu rozhovor!!! No,díky...:-( Sem přišla na Letnou běhat a nikoli poskytovat rozhovory!!! Ptal se mne kolik žen se zastavilo u stánku na edukaci a pro nějaké informace a další věci. No, bylo to fakt "super" jsem se snažila být neviditelná, ale asi moje bílá hlava v té první řadě zářila...nebo nevím! No, každopádně jsem dle mého soudu mluvila jako "retard"...Doufám, že ten rozhovor nikde nebudou vysílat...
Každopádně běh se povedl, bylo krásné teplé počasí a v cíli jsme všichni dostali krásnou medaili! Ráda bych se zúčastnila i za rok, a asi i se Štěpánku. Byly tam totiž i dětské a rodinné závody...
Teď budu, ale sportovat a hlavně relaxovat v lázních...a vychutnávat si tady tu péči a servis, kterou tady máme od rána do večera...Pokojská mi tady uklidí, kuchaři uvaří, při procedurách se o mě krásně starají...No, SNOVÉ TŘI TÝDNY...mne tady čekají!!!!

Jdu si teď užívat do vany...je to procedura "uhličitá koupel"...budu ležet v teplé "minerálce" a pozorovat bublinky jak mi bublají po těle...a to 15 minut! To je ale krásný život!!! Tak jsem dnes změřila vzdálenost...z pokoje do Císařských lázní na proceduru (vana s uhličitou koupelí) a zpět zase do pokoje, bez jakékoliv zacházky...je to 1.25 km...a ještě jsem nevystrčila hlavu na vzduch...kromě pohledu z okna...:-)

Mějte i vy všichni krásné, slunečné, pohodové a klidné dny....hlavně buďte všichni spokojení!!!!

ahoj, zase brzy...Štěpánka...:-)  

den příjezdu-neděle 13.9.2020

tak tady bydlím...

František...:-)

my tři lázeňský "kočky"...:-)

Sluneční pramen...uprostřed parku

naše "pětka" v baru...na Proseccu...:-)

ze včerejší večerní procházky...

RELAX a pohoda u bazénu...:-)

sobotní běh...12.9.2020

foto před startem...:-)

moje výhra...

medaile je opravdu povedená...
(dostala jí Štěpánka)







Komentáře