Pomalu balím do lázní...brzy odjíždím!!!

Krásné zářijové úterý vám všem!!!
Konečně jsem se dostala k počítači a píšu pár řádek...:-)
Nic moc se toho za ten uplynulý týden nestalo, ale přesto jsem pořád něco dělala a moc toho ani nestihla...
Děti jsou už týden ve škole...naštěstí, ale Štěpánka chodí kolem půl jedné domů. A za dopoledne toho moc nestihnu...také jsem měla v kalendáři minulý týden napsané nějaké povinnosti...Se Štěpkou jsme byly na ortodoncii, chodí tam asi od konce března, dostala rovnátka na noc, jelikož má přední horní zoubky trochu vystrčené dopředu...tedy měla! Zodpovědně nosí asi 4 měsíce rovnátka na noc a zoubky se jí srovnaly, skoro dokonale. I zubař žasl...Má naprosto zdravé zuby, na prebventivníprohlídky chodí opravdu poctivě a ráda...No, to tedy moc nechápu, ale jsem ráda!!! Asi je to tím, že má zuby v naprostém pořádku a nikdy jí nic nedělali! Vždycky prohlašuje, že nejí čokoládu, protože kazí zuby...no, a fakt...bude jí za měsíc 10 a nikdy neochutnala čokoládu! Neví tedy ani jak (dobře) chutná...ale tohle mi asi vůbec nevadí!!! Zato máme obě rády gumové bonbóny a žvýkačky...pořád vlastně žvýkáme! No, a na to mi zase řekne...žvýkačky jsou zdravé, ty čistí zoubky, tak buď ráda! No, co na ty její hlášky mám asi říci??? Tak to jen k naší návštěvě na ortodoncii...zase za 3 měsíce jdeme na kontrolu. 
Pak jsme byly spolu u kadeřnice...a to byl pro ní zážitek na celý den...nebo možná i týden! Moc si tu péči užívala...byla jako dospělá...mytí s masáží, stříhání a fénování...No, nechala si zkrátit vlasy asi tak o 20 cm. Doma se pak pořád prohlížela v zrcadle, fotila se a měla velikánskou radost! 
Já jsem podstoupila stejný proces jako minule...tedy odbarvení tmavých odrostů, střih...docela dost a pak ještě kolorace...tedy šedo-bílý přeliv na vlasy, abych nebyla žlutá jako kuřátko...Ale nechala jsem se skoro dost ostříhat...byla jsem už docela zarostlá. No, musíme ještě přesně vychytat ta termíny kdy a jak stříhat i barvit. Fotku asi žádnou novou nemám, a teď vám jí asi nepořídím...páč jsem ještě v pyžamu...:-) Ale dodám...
Také jsem byla trochu nakupovat, chtěla jsem si koupit "něco" do lázní...asi nějaké šaty??? Nakonec jsem si koupila dvoje šaty..jedny květované a jedny černé. Hned skončily u mě v pracovně a dělám na nich trochu úpravy...ale pak budou o.k. Jedny jsou už hotové a druhé dodělám dnes, tak doufám, že je alespoň v lázních vezmu...Ale mám info ok kamarádky, která je v lázních ve stejném hotelu o týden dříve, teď od neděle, že už jde do divadla, pak na koncert...tak se šaty asi dočkají...každopádně máme už rezervované kino...půjdeme na nějakou novou českou romantickou komedii..ale název jsem už zapomněla. Také mi posílala rozpis procedur...No, má jich 64 na tři týdny!!! Tak to budu mít asi dost podobně. Po prvním dnu a čtyřech procedurách byla prý večer úplně ko!!!! Tak jsem tedy zvědavá...
Já byla včera na druhé józe, která nám se začátkem školního roku začala. Pak půjdu zase až se vrátím, ale v rozpisu lázní byla nějaká onkojóga...tak asi budeme cvičit i tam...No, každopádně vám pak budu psát reporty z lázní...a to bude už za chvíli!!!
Také jsem minulý týden, po prázdninách a dovolených, stihla navštívit moje bývalé kolegy a zajet s nimi na oběd...na naše oblíbené sushi..Bylo to skvělé, jako vždy, jen když jsme dorazili do restaurace na running sushi, tak nešla asi 30 minut elektřina. My měli takový hlad, a museli jsme počkat než se zase elektřina rozběhne a sushi bude jezdit kolem nás...no, domluvili jsme se s obsluhou a obešli ten pás a plno talířků s jídlem jsme si vzali...naštěstí než jsme to stihli sníst, tak elektřina začala fungovat a pásy s talířky se sushi se rozjely....a my jsme se jako vždy pěkně nacpali!!!
Další věc co jsem stihla, byla návštěva u oční lékařky. Byla jsem objednána na kontrolu..už přes rok si od dob chemoterapií kapu do očí každý večer před spaním kapky na snížení nitroočního tlaku. Tak ty si mám kapat i nadále...:-( a hlavně jsem také chtěla změřit zrak...se mi zdá, že nějak hůř vidím. No, tak tedy na dálku vidím vše, prý jako ostříž. No, a když mi dala paní doktorka papír A4 s textem, tak jsem přečetla písmenka někde tak nad půlkou...Začala mi do těch kovových těžkých obrouček dávat sklíčka s dioptriemi...nejdříve pravé...oooo, viděla jsem hned líp a ještě pak levé! Ty kráso...viděla a přečetla jsem úplně všechno, i ty miniaturní blešky v prvním řádku. Jsem tedy pidlooká...nebo se tomu asi říká stáří??? No, jo no bude mi brzy 48 let...tak to je asi začátek! Dostala jsem na každé oko +1 dioptrii.
Naštěstí v mobilu vše přečtu dobře, i časopisy, ale večer když si čtu před spaním, tak cítím, že mám oči už dost unavené...tak tam ty brýle určitě ocením!! V neděli jsme tedy se Štěpánkou vyrazily do Prahy, byly jsme domluvené i s Niki, že mi poradí s výběrem a rovnou jí přivezeme do Slaného, v pondělí byla objednána k lékaři. Tak jsme měly hezké odpoledne. Holky (i já) si spolu krásně užily...a to mne těší, když vidím jak se mají rády!!! Tak mám tedy ve výrobě brýle...no, možná se stihnou vyrobit (ta skla) do víkendu, abych si je mohla vzít do lázní...na večerní čtení. Nebo je maximálně vyzvedne manžel a přiveze mi je...hned další víkend za mnou totiž jedou do Frantovek.
Pro kamarádku jsem ještě šila roušky pro její dceru, kdyby náhodou byly nutné do školy!!! A rovnou jsem ještě ušila nějaké nové pro nás..v lázních se totiž musí nosit úplně všude, tedy kromě bazénu a vlastního pokoje!!! 
Tak to vidíte, že se také úplně neflákám, a to mám samozřejmě ještě plno dalších věcí co dělám. Klasika....péče o rodinku, vaření, praní, úklid, nákupy potravin...pekly jsme také štrúdl, aby si Štěpánka připomněla postup, hrozně se totiž těší jak se bude o tatínka starat a upeče mu jeho milovaný štrúdlíček!!! No, manžel má už trochu obavy...
Naštěstí budu maminka/poradce na telefonu, a v době videohovorů to bude stejné jako bych tady byla doma s nimi....skoro!!! Pusu a přitulení ještě telefony přenášet neumí...:-(
A tento týden??? 
Tak to musím připravit nějaké teplejší oblečení Štěpánce, které je zazimováno v šatně a naopak asi trochu uložit to letní. Připravit jí věci na bruslení, budou chodit se školou už od příštího týdne. Jsou zkrátka věci které manžel běžně neřeší, ale určitě by si poradili a vše našli, ale asi mám potřebu jim to trochu usnadnit a v klidu odjet.
Také musím připravit a zabalit svoje věci, nejlépe mít "skoro" v pátek zabaleno. V sobotu jedu ještě do Prahy na běžecké závody, pojedu kolem třetí a vrátím se večer, to si dám sprchu a půjdu spát. A v neděli kolem deváté mne vezou směr Františkovy Lázně...tak že, co nebudu mít zabaleno, asi nepojede...Jo, a ještě má v pátek atletické závody Štěpka...pořád se něco děje!!! A to je dobře...

Mějte se všichni moc hezky, užívejte si ještě teplé zářijové dny a zase napíšu....jen nevím zda to stihnu ještě z domova nebo už to bude reportáž z lázní...:-)

ahoj Štěpánka...:-) 


spokojená Štěpka...:-)

než jsme odešly na stříhání...

...SUSHI...mňam, mňam...

už bych si zase dala...:-)

...sobotní běh "za zdravá prsa"

další dětské roušky...

...zásoba kolagenu, aneb oblíbené bonbóny!!!








   




















Komentáře