Další "domácí" dny jsou za námi...:-)

Ahoj / dobrý den...tak vás všechny zase po týdnu moc zdravím..:-)
jo, jo přesně před týdnem jsem psala poslední článek! A už se zase snažím od rána "urvat" a napsat...ale podařilo se mi to až teď v podvečer...lepší teď než vůbec! Ale upřímně se v mém životě nic moc zvláštního nestalo...jsem doma, doma a zase doma! Byly to dny skoro stejné jako minulý, předminulý a předdddd...týden...Jen hned v pondělí jsme byly se Štěpánkou na očním, na kontrole po půl roce. Dostala silnější dioptrie...Jak nám ta holčička rychle roste, tak to její oko nestíhá a špatně vidí, ale prý se to může vrátit do normálu, nebo dioptrie zmenšovat v okamžiku, až přestane růst. Ale obávám se, že se to nestane...:-( Niki, měla totiž úplně to samé...v deseti letech dostala brýle...také byla moc vysoká...a zůstaly jí dodnes, ale ona už od dětství nosí hlavně kontaktní čočky, tak skoro nikdo ani neví, že má vadu zraku. Ale po kom jsou ty holky tak vysoké???..po mě tedy ne! Tak to jen na okraj, že jsme byly u oční lékařky, ale nikoliv s mým zdravotním problémem, ale se Štěpkou. Hned jsme nechaly udělat nová silnější skla a zase vidí jako ostříž...i to co vidět nemusí...:-)
A já jsem pak byla v úterý u mojí obvodní lékařky, ohledně invalidního důchodu. Nesla jsem paní doktorce všechny ty papíry co mi přišly z ČSSZ a také nové zprávy z onkologie. Lékařka si zapsala novinky (skoro žádné tedy nejsou)...kdy budu chodit na kontroly, kdy mi vyndají port, že se musí pravidelně proplachovat a další...Vše paní doktorka sepíše a pošle na sociálku. A já tedy budu čekat, až mi napíší nějaké info ze sociálky. Jo, ještě jsem měla v týdnu jednu "novinku" ve schránce...jako invalidní důchodce jsem dostala od státu 5 ks roušek a jeden respirátor. To jsem tedy zírala!!!
Jinak byly dny skoro stejné každý den...tedy dopoledne se Štěpka učila, manžel byl zavřený v pracovně a já v kuchyni...tu si tedy fakt moc užívám!!! Pořád jen a jen vařím, jak už víte tak mne to zrovna moc nebaví, ale je to nutnost. Nejhorší je ale pořád něco vymýšlet...a byli spokojené tři osoby! Měli jsme třeba obalovaný květák, roastbeef s opečenými bramborami, boloňské špagety, a včera také svatomartinskou husu + dvoje knedlíky a dvě zelí...houskový knedlík jsem tedy koupila...to přiznávám! A husu měl trochu v režii manžel...pekla se asi 15 hodin...dokonce k ní v noci vstával, aby jí zkontroloval. Pravda, je že jsme se olizovali až za ušima...nejvíce Štěpka, ta miluje maso. A to je pak největší pochvala pro kuchaře i kuchařku...
Dnes jsem dělala jen rychlou, ale výbornou polévku...cibulačku, s chlebovými krutony a strouhaným sýrem...tu máme moc rádi! A už pomalu zase přemýšlím, nad příštím týdnem...děs běs, co zase vymyslím...snad už ty děti půjdou do školy včetně jídelny!!!
A protože je už kolem půl páté tma, nelze být venku, tak už trochu tvoříme...začaly jsme dělat vánoční věnečky...máme vyloupané krásné veliké skořápky od ořechů, tak jsme je lepily na polystyrénový korpus. Jeden si udělala Štěpka a ozdobila barevnými měkkými kuličkami...ten už máme v obýváku na stole. Druhý jsem dělala já...a chtěla jsem ořechy nastříkat zlatou barvou. koupila jsem si tedy krásný zlatý sprej...Jo, jo ořechy jsou nádherné zlaté....ALE! Polystyrenový korpus mi ta barva vyžrala skoro sežrala...až tak, že místy ty zlaté ořechy odpadaly. Tak jsme dnes koupily nové korpusy a natíraly je akrylovými barvami, zítra přelakujeme a ty odpadané zlaté skořápky na ně nalepíme znovu...no, chybami se člověk učí. Není to žádná tragédie...alespoň můžeme zase tvořit. Asi koupím ještě stříbrnou barvu, ale musím vymyslet co vyrobíme a nastříkáme. Jsem docela nadšená jak je to jednoduché a hezké. Jen už nesmíme stříkat polystyren...:-( Před dvěma lety jsme vyráběly kulaté polystyrenové ozdoby, zdobily jsme je provázkem a natíraly akrylovými barvami. Moc nás to bavilo a byly i moc hezké. Tvořily jsme je do školy, děti je tam pak prodávaly na jarmarku...A asi budeme ještě letos dělat vánoční skřítky...nebo i něco dalšího...:-) Baví mne cokoliv tvořit a vyrábět...hlavně ne vařit!!!! Oooooo, tak mne napadá, že zase brzy budeme péci cukroví! Z toho mne nejvíce baví zdobit perníčky, tedy je mám i ráda...je to moje tradice už asi 35 let! A vypadá to, že v ní moje holky budou pokračovat, mají je obě rády a také je rády zdobí...
p.s. Zrovna se z obýváku od manžela ozval dotaz..."kdy budete péct"???? No, tak mu Štěpka hbitě odpověděla, že ještě ne, protože by to všechno snědl! To jo...a musely by jsme péci 2x!!!
Tak to je skoro všechno, co je u mne za novinky. A v pondělí budu ještě trochu "nová" já osobně...budu mít nové vlasy! Volala mi moje kadeřnice, že sice nesmí pracovat v salonu, ale smí navštěvovat zákaznice doma nebo smí ona stříhat u sebe doma. Tak tedy dorazí ke mně domů...to bude servis, jako nějaká celebrita!!! Nikam nemusím chodit a ještě budu zkrášlená! A jelikož je moje kadeřnice moje dlouholetá kamarádka, tak to bude jako taková holčičí návštěva u kávičky...jen budu mít barvu na hlavě! Ale samozřejmě si ráda užívám tu možnost chodit do salonu, je to pro mne taková příjemná událost a relax! Ale každopádně jsem moc ráda, že mi zase vlasy zesvětlí a upraví. Vám pak napíšu jaké to bylo...a třeba přidám i foto...:-)

Mějte se hezky, užívejte si listopadové dny a pomalu se laďte na Vánoce...každopádně budou letos jiné, ale možná i lepší....bez toho shonu a stresu! Budeme mít více času na domácí pohodu a rodina bude určitě více spolu...:-) Jen s dárky to bude asi trochu problém, ale to není to nejdůležitější! 

Štěpánka...:-)

mám ráda čerstvé květiny ve váze...:-)

snad mi ta maska pomůže...:-)

a kadeřnici vážně MOC potřebuju!!!

...tak to jsem JÁ!!!

roušky pro invalidního důchodce...:-)

naše letošní vánoční tvoření...

skvělá husička...mňam, mňam....

a zase jídlo...cibulačka!



Komentáře