po 3 měsících...kontrola na onkologii

Ahoj / dobrý den vám všem, poprvé v listopadu a pěkně chladném dni...:-)
...tak se mi vůbec nepodařilo vám napsat dříve...pořád se zkrátka něco děje! Včera večer jsem už už skoro psala, ale padla na mne veliká únava. tak jsem tady ležela v obýváku u televize a hlavně u se vyhřívala u krbu, až mne to teplo uspalo! Proto dnes začínám psát dříve, kdy jsem ještě svěží a článek pro vás dopíšu...tedy snad...
A co jsem tedy celý týden dělala??? Stále něco, každé dopoledne většinou vařím a jsem trochu učitelka. Štěpánka má vždy pár hodin distanční výuky, a někdy dostanou i úkoly, ty já pak kontroluju, nebo diktuju diktát a také si spolu opakujeme nějaké učivo. Tak jsme si třeba četly Řecké báje a pověsti...Ani jednu nás tedy toto čtivo nebaví, ale je to právě jeden z úkolů...tak musíme! Nebo jsme se učily vlastivědu...:-( Po obědě chodíme ven, nebo něco tvoříme. A já jsem byla ještě v pondělí ráno na odběrech krve...povedlo se a já jsem pak zase v úterý běžela pro výsledky krve. Trochu jsem se bála do obálky mrknout....uffff, výsledky jsou v pořádku!!! 
Včera, tedy v pátek jsem jela na kontrolu do Motola na onkologii, byla to moje první kontrola po ukončení léčby...tedy po 3 měsících! Paní doktorce jsem předala výsledky krve a získala jsem "stoh" papírů...tedy spíše žádanek a také zprávu z vyšetření. Jo, jo...paní doktorka mne prohlížela, což jsem vždycky ráda, že mne omrkne a prohmatá odborník. Třeba by si i případně "něčeho" paní doktorka všimla...naštěstí je všechno v pořádku. Jen jsem jí říkala, že mne trochu bolí konec/okraj jizvy směrem do podpaží. Paní doktorka mi tohle místo trochu rozmasírovala a říkala, že se mi mírně přichytává jizva k podkoží. Mám to místo trochu zatuhlé, mám tedy více masírovat...Je pravda, že už si jizvu nemasíruju pravidelně každý den...a hlavně jsem nevěděla, že mne tohle místo bolí právě z důvodu, že nemasíruju. Trochu jsem se bála masírovat...když mne to bolí. Ale teď už znám příčinu bolesti, tak masírovat tedy budu...včera i dnes jsem už začala...a vážně je to lepší!!! Jak málo stačí...:-) Jsem ráda, že to není nic vážného, ale jen taková prkotina...a moje neznalost!!! Ještě jsem se ptala na "můj" port...jak ho budu mít dlouho pod kůží. Tak prý do srpna 2021...nechává se cca rok od ukončení léčby. Nijak mne tedy neomezuje, jen každých 6 týdnů musím jezdit na proplachy...alespoň jsem se zeptala a vím...:-( 
S paní doktorkou jsme se rozloučily, zase se uvidíme začátkem února, tedy za další tři měsíce. Koncem ledna musím opět zajít na krev, odebírají mi krev na nádorové markery. Pak na UZV břicha, RTG plic a hlavně na mamograf a sono jizvy. Tak to je můj další léčebný plán. Další novinka u mě je, že mi přišly nějaké formuláře z ČSSZ, týkající se invalidního důchodu. Musím s nimi tedy zajít k paní doktorce...tentokráte obvodní, tam jsem objednána na úterý 10.11. Lékařka mne "proklepne" a sepíše aktuální zprávu o mém stavu pro posudkového lékaře ČSSZ. A tam pak prozkoumají jak na tom jsem a podle toho mi upraví/sníží nebo seberou ten důchod. Tak uvidím...prý se dává často ID 3.stupně na dva roky, pak se snižuje, nebo se snižuje rovnou po roce...je těch variant spoustu, často ani prý nezáleží jak na tom pacient skutečně je, ale co má za léčbu a za sebou a nejvíc na posudkovém lékaři. Každý hodnotí jinak..."jiný kraj x jiný posudek"...pak vám napíšu jak to se mnou bude...:-) Tak tohle jsou dvě nejdůležitější novinky tohoto týdne!
Jo, ještě mám jednu novinku...tedy jsem měla...měla jsem klíště!!! Byli jsme venku, v lese ve středu a ve čtvrtek...jednou s kamarádkou + holky a jednou naše rodinka na Slánské hoře...tam to byla romantická procházka ruku v ruce s manželem a Štěpánkou! Bylo trochu chladné, ale slunečné počasí...tak jsme si výlety oba dny užili...jen to klíště, které jsem si přinesla domů!!! Nevím kde jsem k němu přišla...nikde jsem se nesvlékala, byla docela dost oblečená, v několika vrstvách...a klíště jsem měla v třísle...Naštěstí úplně malinkaté, které šlo snadno vyndat. Ani by mne nenapadlo, že si v listopadu přinesu domů klíště!! No, a jinak jsme uplynulé dny byli i dost venku na zahradě, likvidovali jsme muškáty a ukládali další věci před zimou. No, a brzy budeme zase dělat vánoční výzdobu domu, venku i uvnitř!   
A minulou sobotu jsme měli doma "strašidelnou párty"...se Štěpánkou jsme tady slavily a strašily...byl přeci Halloween a my měly svátek. Měli jsme fondue a moc jsme si všichni pochutnali! A nádobí nám pak umyla nová Boška, nová věrná pomocnice! Tak já jsem nakonec myla to nádobí růčo jen ve čtvrtek, když se rozbila, ta původní. Hned v pátek manžel přivezl novou, zapojil, namontoval do linky a odpoledne už myla nádobí od oběda...Jsem s ní vážně moc a moc spokojená!!! Také jsem si dala na výběru záležet...:-) Moc se mi líbí funkce, že když nádobí domyje, tak sama otevře dveře..tedy pootevře, do linky už ho musíme uložit sami! Ale často se téhle činnosti ujme Štěpánka...ta je ale na víkend u babičky, já jsem převlékala ložní prádlo, pak také prala, sušila...vařila oběd...No, tak teď ty výkonné kamarády Bošky musím obsloužit sama...ale ani mi to moc nevadí, jsou to velké pomocnice!!!

Mějte se tedy všichni moc hezky a užijte si víkend i další listopadový týden....

Štěpánka...:-)

páteční kontrola v Motole...:-)

byla krásně modrá obloha...✈✈✈

veselá žlutá a já...také veselá!!!

výlet na Slánskou horu...

...na fotce jsou jen dva...⍏⍏⍏

na vrcholu Slandy...

veselé a skvělé fondue...:-)

"strašidelná oslava"...:-)



          

Komentáře