poslední listopadový článek...:-)

Ahoj / dobrý den všichni!!!
Zase je sobota...a já píšu, mám teď vždy trochu volněji v sobotu...jako bych byla od pondělí do pátku ve škole nebo v práci. Jsem nějak v jednom kole...ale v sobotu se mi podaří vyšetřit trochu času...také mám volno od školy...nemusím kontrolovat příklady a vyjmenovaná slova, nezkouším přírodovědu nebo vlastivědu a ani nemusím trénovat anglické konverzace...ale nic z toho sebevzdělávání mi rozhodně neuškodí!!! A také je Štěpánka na víkend u babičky...asi budou připravovat nějaká těsta na vánoční cukroví...:-)
Ale stejně jako poslední "domácí" týdny, se u mne nic moc mimořádného nestalo...:-( Dny jsou si skoro všechny dost podobné, že často ani nevím co je za den, nebo jaké je datum...jen už trochu registruju víkendy, protože se tady nikdo neučí a nepracuje...(tedy kromě mě..:-))...pořád je co dělat! Teď před Vánoci se snažíme se Štěpánkou něco tvořit. Plánujeme novou výzdobu, tedy nové barvy...a také vyrábíme další a další vánoční věci...Tvořily jsme nové skřítky, ty jsme už z části rozdaly...babičkám a ještě tady máme jednoho pro Niki...ta přijede příští týden, a budeme zase společně péct jak o loni i předešlé roky. A víte co??? My už máme stromeček...krásnou 2,5 m vysokou kanadskou jedli...je opravdu krásná, jeli jsme jí raději letos koupit celá rodina, aby to nedopadlo jako loni...psala i fotila jsem náš loňský stromek na blog....článek byl hlavně o tom prvním, který koupil manžel sám. Byl to takový paskvil, že nešel natočit vůbec z žádné strany...fakt hrůůůůůza!!! I manžel sám říkal, že je děsný a netuší proč ho vlastně koupil!!! No, když jsme ho vybalili 23.12.2019 dopoledne v obýváku, tak se mi chtělo vážně brečet!!! Rychle jsem tedy vyrazila sehnat nový... Ale moc šancí jsem tomu nedávala...a přeci! Podařilo se mi koupit nádherný veliký strom...jako z katalogu a ještě za "výprodejovou " cenu. Ale tahle zkušenost měla i výhodu, ten nepovedený stromek jsme pak měli osvětlený pod pergolou a se světýlky byl i "on" krásný...:-) A letos tedy žádný takový nemáme, ale máme zase ta světýlka speciálně koupená na tento venkovní stromeček...Jj, jak nad tím tak přemýšlím, tak asi budu muset zase vyslat manžela, aby koupil ještě nějaký jeden menší...a vlastně na tvaru ani nezáleží...:-)
A já musím nejpozději dnes udělat adventní věnec...už mám na něj nakoupené všechny potřebné věci, dokonce i jehličnatý korpus věnce...ale pořád nevím v jaké barvě ho letos vyladím. K Vánocům se mi moc líbí tři barvy...červená, zelená a bílá...ještě k nim lehce stříbrná. Nemám ráda zlatou barvu, asi i proto že jsem typově chladný typ a žluté zlato nenosím. Tak ani doma nic moc zlatého nemáme...jen maximálně na Vánoce...ale snažím se to také eliminovat. Tak uvidím...jak to nakonec dopadne...nějak jo, protože už v neděli tady budeme věnec, tedy první svíčku pálit! A ještě musím dodělat ten zlatý ořechový...a ten jsem zrovna udělala zlatý záměrně, nějak mi moc k těm ořechům nepasovala stříbrná barva...
Také máme nový červený ubrus a v nejbližších dnech (myslím, že dnes) ušiju bílo-stříbrný běhoun na sváteční stůl. Ten si šiju sama a zdobím stříbrnou ozdobnou stužkou...i to mě moc baví! Asi by mě bavilo pořád něco vyrábět nebo šít...ale moc se mi to nedaří, když jsme tady všichni doma, tak pečuju o rodinu a když mám chvíli, tak alespoň umotám nějakou mašli nebo natřu barvou věneček nebo něco podobného.
Aby jsme tady nezblbli, tak chodíme na procházky, třeba ke zdejšímu rybníku, Je tam dost kachen a tři labutě, asi rodinka. Nosíme jim suché pečivo a pak pozorujeme jak se o něj "perou"...a když jsme pak doma, tak často hrajeme nějaké rodinné hry...labyrint, karty, monopoly nebo třeba skládáme puzzle...Dnes jsme nemohli jeden dílek najít, tak jsem ho možná i omylem vyluxovala...no, uvidíme jestli ho najdeme!!!
Tak to je snad skoro všechno co jsem během týdne dělala...mimo jiné, každodenní činnosti! Myslím, že to není nic moc zajímavého...ale v "domácím režimu" toho zase tolik vymyslet nejde...
V pondělí se snad trochu změní následující dny...Štěpánka půjde do školy...po sedmi týdnech!!! No, na děti se těší, ale výuka jí maximálně vyhovuje tak jak byla...on-line! Vše zmákne pohodlně sama a rychle, pak má spoustu volného času. A to dělá i úkoly navíc...ráda dostává jedničky. Dostanu v pondělí krásný dárek k narozeninám...v podobě volného dopoledne...Štěpánka bude ve škole a manžel jede výjimečně do práce! Už ani nevím jaké to je být sama doma...to ticho a klid tady!!! No, ale jak se znám , tak se mi po nich bude už kolem desáté stýskat...jsem zvyklá na ten ruch a šum tady, i když někdy toužím po samotě a klidu...ale to je asi v pořádku...:-)

Užijte si hezky první adventní neděli a celkově mějte krásný předvánoční čas!!!

Štěpánka...:-)

naši skřítkové...letošní i z loňska...:-) 

pro babičky a Niki...:-)

budeme péct...vánoční cukroví!!!

jsem STŘELEC...a nejen znamením...:-)

často hrajeme různé hry...:-) 

máma & táta & dítě

pěkně se všichni nacpali...:-)

růže venku...jako v létě!!!



 

 

Komentáře