je tady zase víkend a s ním i já...:-)

Krásný mrazivý víkendový den!!!!
Tak ani nevím kde začít....ne tedy, že bych měla tolik zážitků, informací nebo snad novinek...právě naopak!!! Myslím, že mám za sebou další "nudný" domácí týden! I když ty dny utekly dost rychle, tak se v mém životě nic moc mimořádného nestalo! Ale takhle to má asi spoustu rodičů, kteří jsou s dětmi doma a ještě i doma pracují. Štěpka se doma učila snad předposlední týden...dle nových informací to vypadá, že by mohla jít příští pondělí, tedy 30.11. do školy...ale nepředbíhejme! No, manžel pracuje stále doma, a moje pracovna je tedy stále obsazena...tak se asi trochu přestěhuju do volného pokoje Niki, který je vlastně skoro pořád volný, občas když přijede domů...teď už výjimečně na návštěvu tak tady přespí. A já tady docela často trávím večery...to když vedle v obýváku mají ti dva (rozuměj manžel a Štěpka) kino....už se podruhé dívají na všechny filmy o Harry Potterovi...a já to nemusím vidět, nějak mne tento kouzelnický příběh neuchvátil...na rozdíl od Štěpánky! Ale mě to nevadí, rozvalím se tady na sedačce u televize v pokojíčku a pustím si nějaký romanťák a jsem spokojená...romanťáky mám asi v oblibě jen já, občas se se mnou už Štěpánka na nějaký podívá, ale pořád je nějak komentuje a diví se...Tak si do Niki pokojíčku asi dočasně přestěhuju svoje šicí stroje, abych tady mohla občas tvořit. No, ono to zas tak často nebude, když stojím pořád u plotny nebo u trouby, uklízím a pečuju... Každopádně když jsme pořád doma, jako všichni tři, tak je tady i mnohem více práce než když jsem tady byla často sama. A také jsem měla kdykoliv čas na psaní blogu!!!! Teď jsem "využívána a žádána" na rodinné činnosti. Třeba jsme na zahradě hrabali listí...sekali trávu a další věci, pěkně venku na vzduchu, ale v bezpečí bez lidí...:-)
Ale jo, mezi lidi jsem občas také nucena zajít...hlavně kupovat jídlo, to chodím, ale snažím se vždy udělat větší nákup, abych tam nemusela tak často...tahle "sekce" nákupu mne ani moc nebaví. Ale pravda, že jsme byly s Niki ve středu malinkato šopovat...:-) Byly jsme spolu vyzvednout nějaký nábytek a další drobnosti v Ikee, tedy spíš před Ikeou. Nesměly jsme ani vylézt z auta, jen pak při nakládání. Jinak jsme jen z okénka nahlásily číslo objednávky, která musí být samozřejmě zaplacena převodem, pak nám paní jen řekla ať zajedeme na přidělené číslo a čekáme...Takhle stálo na parkovišti před Ikeou plno aut s velikými rozestupy. Asi po 30-ti minutách nám pracovník Ikey přivezl košík a zmizel...My jsme naložily věci do auta a šly jsme na chvíli do Tesca a pak ještě do DM drogerie. Koupily jsme hlavně kosmetiku, DM máme obě moc rády...Tak jsme si ten malý společný výlet s Niki parádně užily!!!! Jak já jsem si užívala jen tu jízdu autem...i když většinou po dálnici! Bavilo mne i stání na semaforech na červené..prostě to byla změna! Odvezla jsem Niki domů a pak i já pokračovala do Slaného...tady na mne totiž už netrpělivě čekal manžel s večeří...měli jsme sushi. Byl totiž také dopoledne v Praze a koupil ho v oblíbeném obchodě...vždy si na sushi od tohoto výrobce moc pochutnáme...a nebylo tomu jinak ani ve středu! Bylo zase skvělé!!! A ještě přivezl Štěpánce a její kamarádce žvýkačky Pedro! Ony je mají moc rády, ale tady se nedají nikde koupit, manžel je kupuje vždy v Praze v Albertu...tak si holky pochutnávají na žvýkačkách z našeho dětství! Kdo by to řekl, že je tak uchvátí...:-) Celá ta středa byla báječná, užila jsem si Niki...a chvíle nás dvou samotných jsou vzácné, proto si je moc užívám....často máme s sebou i Štěpánku...a tam už je občas o mě boj...Tak se snažím svůj čas věnovat jen Niki, být tady jen pro ní....no, Štěpánka si mne užívá teď vlastně skoro každý okamžik...kromě noci!!! Ale pravděpodobně za týden půjde do školy....
Budu mít alespoň trochu času na nějaké vánoční přípravy...i když ???? Ona si vůbec nic nepřeje k Vánocům...prý všechno má a nic nepotřebuje! Chce jen pomádu na rty Eos...No, tu samozřejmě už mám z toho DM....ale jinak je tedy šťastné dítě!!! Nic nechce, nic nepotřebuje....Před chvílí mi říkala, že napíše tedy Ježíškovi na malinký lísteček, že jí nic nosit nemusí...prý aby neplýtvala papírem...se snad picnu!!! A co mám tedy vymýšlet a ještě vždy radím nebo kupuji dárky pro babičky (které pak dostává u nich), prý že já lépe vím co si Štěpka přeje a hlavně se dostanu do různých obchodů. Tak teď jen častěji hledám a koukám do počítače a zkouším najít něco v e-shopech. Letos je tedy Štěpka největší oříšek. Snad alespoň něco, co by jí udělalo radost vymyslím! A já se hrozně těším na letošní Vánoce, protože budeme mít nové ozdoby, ubrus a další dekorace. A upřímně...já si také asi nemám co přát, jen bych chtěla někam jet...nejlépe k moři, to mi chybí moc!!! Možná stárnu, nebo už mnoho věcí neřeším, ale fakt se nějak víc letos těším až uděláme výzdobu, na stromeček pověsíme ty nové ozdoby a na slavnostní stůl dám nový ubrus...Jsou to prkotiny, ale já se na ně moc těším!!! A také až budeme zase něco tvořit...přesně ještě nevím co, ale něco jo! A Štěpánka se už moc těší až budeme péci cukroví, ona ráda peče, ale pak ty výtvory ani moc nejí. Dnes budeme péci buchtu...linecko-tvarohovou, tu má zrovna ráda. Hlavně miluje těsta, která může hňácat a mačkat. Nebaví jí ta litá tekutá těsta...třeba na bábovku. Tak už víte co nás odpo čeká...budou z nás pekařky...:-)
A ještě byl vlastně tento týden výjimečný v domácím barvení vlasů...ale odborníkem! Měla jsem tady profi kadeřnici...Všechno jsme zmákly a jsem zase pěkně blonďatá...snad to bylo naposledy! Každopádně v kadeřnictví jsou dvě velké výhody...mají tam ty profi helmy, které zahřívají vlasy, když je na nich nanesena barva a ta pak lépe a rychleji reaguje. Také je určitě příjemnější mytí a splachování vlasů v kadeřnickém umyvadle než být 2x předkloněna do vany. Ale všechno jsme zvládly a ještě jsme si popovídaly, když nás zrovna Štěpka nechala mluvit...byla s námi jako asistentka a stále mluvila! A kadeřnice, která má třináctiletého syna, říkala jak je to krásný, když jí mám stále v patách a VŠE chce dělat s semnou!!! Někdy je to opravdu vždy a všude...i na wc nebo ve vaně! Je to mazlíček...:-) Tak další barvení odhaduji tak na 5.2. ale mezi tím budu určitě potřebovat vlasy kolem uší a na krku zastřihnout...ale to je na pár minut, to už snad budu moci skočit do kadeřnictví...
Tak to vidíte, že nemám ani žádná zajímavá témata, co bych vám mohla psát....Jsou to jen běžné věci normální "zdravé" holky...asi můj život není v ničem moc zajímavý...ale já ho mám moc ráda a jsem spokojená...a hlavně je snad i dobře, že nemám žádné nové poznatky ze zdravotnictví...to znamená, že mi je KRÁSNĚ a jsem ZDRAVÁ!!!!

Mějte se všichni hezky, hlavně buďte tak spokojení a zdraví jako jsem já!!!!

Štěpánka...:-)
 
...tak tyhle ovocné fazolky teď miluju!!!

...asi je to teď můj doping???

Pedro  & Pedro & Pedro

a jsem zase blondýna jak z Londýna...:-)

...a teď trochu jako strašidlo...:-))))

...to jsme všechno snědli!!!

...bylo opět VYNIKAJÍCÍ!!!

...s kávou se mi hned lépe píše...:-) 


 

  

Komentáře