čtvrtá chemoterapie+BL z druhé sady týdenních cyklů..tedy 4/12

Krásné úterý vám všem..ať jste v práci, doma nebo na dovolené poslední prázdninový týden...:-) Jako třeba Jaruška..ona bude vědět, že píšu o ní..:-)
Mám za sebou další, už osmou chemoterapii..tedy ty 4 první velmi silné a náročné (po třech týdnech) a teď už 4 ty slabší..celkem pohodové po týdnu. Ty budou rychle utíkat a za pár týdnů je budu mít za sebou...jupí, jupí...už se moc těším!!!
Tak jak to tedy včera bylo???
Jako vždy jsem ráno v 7.00 volala, aby mi sestřička řekla v kolik budu mít připravené ty "drinky"..Bylo to brzy už v 9.30 nástup v Motole. Tak jsem rychle udělala snídani sobě i Štěpánce, ještě rychleji jsme si vyčistily zuby a pak už odvoz malé k babičce..naštěstí bydlí cca 5 minut autem od nás. Do Motola jsem jela busem a domů pak už mne vezl můj dvorní "šofér"...manžel!
Vše probíhalo jako vždy..dostala jsem postel, zase v jiném, opět růžovém pokoji a dvě spolupacientky. Sestřička mi postupně dala moje tři čiré láhve, já jsem chvílemi spala, psala zprávy a brzy šla domů. Až když už jsem odcházela jsme si se ženami z pokoje začaly povídat..jedna asi v mém věku, byla řekla bych moje krevní skupina..dost jsme si i těch pár minut rozuměly a druhá žena, již v důchodovém věku byla také velmi milá a pozitivní. No, zkrátka jsme tam propásly asi pěkné povídání...ale možná se ještě potkáme. Sice se každá léčíme s jiným onemocněním, tedy máme jiný režim podávání chemoterapií..ale kdo ví..Doufám, že se potkáme a dopovídáme vše co jsme začaly.
Vím jak se paní jmenuje, tak se budu ptát sester, zda není ve stejný den v jiném pokoji..a třeba to klapne..myslím, že to klapne!!!
Když mne manžel vyzvedl, tak jsem od něj dostala i nějaké jídlo..o které jsem ho požádala, měla jsem totiž veliký hlad a žádnou svačinu. Od našeho nedělního návratu z Lipna jsme neměli doma nic moc k jídlu, žádné pečivo..jen nějaké sušenky. Nebyla tedy šance si udělat svačinu a i když je v nemocnici automat se sendviči, tak se vyhýbám je kupovat...ale včera kdyby mi manžel jídlo nepřivezl, tak bych asi něco koupila...takový jsem měla hlad!
Pak jsme se zastavili nakoupit, tak už tady jídlo máme...jupí!!! A z mrazáku jsme si vyndala koprovku s knedlíky..Snědla jsme tři a plavaly mi v omáčce jako lodičky v moři..Byla to velká dobrota, tak jsem si jí dala i dnes a moře možná ještě trochu více..:-)
Zítra máme naplánovaný výlet do zábavného parku Mirakulum u Milovic...tak to bude bez vaření, dáme si něco dobrého v restauraci tam. Už se moc těšíme, je to tam opravdu skvělé! Bude to asi poslední výlet před prázdninami..tam jedeme my tři..Štěpí s rodiči. Ale možná ještě bude holčičí výlet do Prahy v pátek. Ve čtvrtek mám zase totiž nějaké povinnosti..ráno jít jako skoro každý čtvrtek dát krev před další chemo, která by měla být v pondělí 2.9..píši záměrně měla, vždy jsou totiž rozhodující výsledky krve. Ty si zase v pátek vyzvednu a budu volat lékaři do Motola, po jeho schválení pak následuje ta pondělní chemo. Také mne ve čtvrtek čeká návštěva u obvodní lékařky, dostanu lístek na peníze a já jí dám zase všechny ty lékařské zprávy z chemo a z odběrů krve..
No, a pak si musím zase píchnout injekci!
A jak to vlastně bylo s odběrem krve minulý týden, když jsme byli na Lipně??? Psala jsem vám, že to bylo zvláštní..Ve čtvrtek ráno jsem tedy odjela do 30 km vzdáleného Českého Krumlova do nemocnice. Tak jsem se ptala kde je laboratoř nebo nějaké odběrové místo. Moc mi nikdo neporadil, až lékárnice mne odeslala na interní oddělení, že mi tedy možná krev vezmou tam. Našla jsem tedy internu, pak i sestřičku...vysvětlila jsem co potřebuji a ona mne po chvíli zavolala a krev vzala. Byla milá i šikovná. Pak mi dala zkumavky do ruky a odeslala do laboratoře. Donesla jsem krev do laboratoře a pořádala tam sestřičku, zda by mohla zaslat výsledky na e-mail lékaře z Motola, který jsem jí dala. Bohužel prý e-maily neposílají, mohou to zaslat jen poštou..což by tedy dorazilo možná dneska??? Nebo si to prý mohu vyzvednout osobně cca v 10.00 hodin ten samý den. Tak jsem byla ráda, že to nakonec nějak šlo..Bylo asi 8.00 ráno, tak jsem jela ty skoro dvě hodiny někam přečkat, skončila jsem v Tescu. V 10.00 už jsme byla připravená opět přede dveřmi laboratoře..vše klaplo, sestra mi předala obálku s výsledky a já odfrčela zase 30 km do Lipna...
Tam už na mne čekal parádní program..od rána do večera, od středy do neděle..Bylo to opravdu moc hezký a také náročný..ale to bude samostatný článek..nebo možná i dva..Ten příští!
A ještě jedna věc, která nevím zda souvisí se včerejší chemo..když jsme dorazili cca ve 14.00 hodin domů, včetně nákupu, tak jsme si na chvíli lehla a spala. Myslím, že jsem spala tak max hodinu. Probudila jsem se plná energie, tak jsem tady něco doma děla, poklízela, zalévala kytky..prostě jsem necítila žádnou únavu. Večer jsme šli spát kolem desáté..ještě jsme museli zrelaxovat s manželem po dovolené..:-) Chvíli jsme si četli v posteli, manžel za chvilku usnul...a já??? Já jsme nemohla vůbec usnout..snažila jsem se spát od cca 22.30 do 1.00..nevěděla jsem jak si mám lehnout, pořád jsem se převracela, počítala ovečky a zkoušela všechno možné..nic nezabíralo. Tak jsem vstala, šla do obýváku a dopisovala tady deník, skládala vyprané prádlo..a asi v půl třetí jsem šla spát...ale zase se mi moc nedařilo spát. Usnula jsme asi ve čtyři...a v 7.00 jsem vstala. A to jsem byla ještě vzbuzená kolem půl šesté, když vstával manžel..nikdy se mi to nestalo, tak je to pro mne záhada. Já totiž dokážu spát kdykoliv, kdekoliv v jakémkoliv množství. Manžel mi dokonce říká, že bych mohla spát za reprezentaci..jak jsem ve spaní dobrá!!! Tak doufám, že to byla výjimka a dnes už budu spat tak dobře jako vždy. Zatím žádnou únavu nepociťuji..a rozhodně si dnes nedám žádného hodinového šlofíka, abych tady pak trávila noc úklidem...:-)

Mějte krásný den, krásné léto a poslední prázdninové dny...a já jdu luxovat, to musím dělat ve dne v noci by mne rodina odstěhovala i s luxem..:-)

Příště postřehy z Lipna...Štěpánka


...Takhle mi to "kape" do těla

relax a odpočinek v posteli..:-)

...s úsměvem to kape lépe..:-)





Komentáře