druhá chemoterapie+BL z druhé sady týdenních cyklů..tedy 2/12

Krásné úterý vám všem...mým čtenářkám a čtenářům..:-)
už jsem se dost těšila, až zase usednu k počítači a budu moci psát...budu se opakovat, ale stále nemám nějak čas!!! Říkám si, že je důležitější svůj čas trávit se svou rodinou, se svými blízkými, věnovat se aktivitám, které se dělají v létě převážně venku. Je čas prázdnin a dovolených, tedy se snažíme a jsme dost mimo domov na dovolených a na výletech. To je myslím naprosto správné a je potřeba ten letní čas využít..na podzim a v zimě zase člověk tráví více času doma v teple dělá zase jiné věci..tak budu i více psát. Také potřebuji roztřídit fotky, udělat nějaké fotoknihy a také mám plány na šití. Spoustu věcí před sebou sunu a nechávám na chladnější počasí, no, tak snad se mi to všev podaří stihnout..než budu zdravá a skočím zase do práce..jako do zaměstnání. Samozřejmě se chci věnovat sportování a dát tělu trochu zabrat..ale jen trochu na pohodu, žádné velké výkony.
Tak jak to bylo včera na druhé chemoterapii a biologické léčbě..to je ta zkratka BL..
Krevní testy, které byly ze čtvrtka 8.8. dopadly dobře, tak jsem mohla včera absolvovat další chemo. Nástup jsem měla už v 10.00 hod, ale výjimečně jsme se dostala na lůžko skoro v půl jedenácté..jsou dovolené, tak se i sestřičky střídají a včera zaskakovala jiná kolegyně.
Opět jsem dostala "svoje" tři lahve čirých tekutin..byly cca na 1.40 čistého času, ale vždy jsou nějaké prostoje mezi přepojováním jednotlivých lahví. Tak jsem odcházela cca v 12.30 hodin..Už na mne čekal můj "osobní řidič"..manžel..:-) a jeli jsme domů. Tedy jsme se ještě zastavili nakoupit, po tom našem kempování jsme měli trochu prázdnou lednici..
Chemo jsme trávila na pokoji ještě s jednou paní (cca šedesátiletou), která v pokoji byla dříve...jen jsme se pozdravily a paní pokračovala v pochrupování..Já jsem ani nestihla odepsat na všechny zprávy, které mi chodily a také se mi dost klížila víčka..tak jsem občas také spala, nebo spíš jsem se snažila..ale paní pochrupovala tak hlasitě, že se to nedalo. Velmi jsem tedy ocenila sluchátka...nasadila jsem je a poslouchala jsem Leonarda Cohena..nejdříve na pohodu..pak jsem přidávala hlasitost, abych přes to chrápání sousedky něco slyšela..ale i na maximální výši zvuku jsem měla mísený krásný zpěv prolnutý chrápáním..Ale jsem tolerantní, tak jsem paní nechala spát. Naštěstí paní odešla asi o hodinu dříve než já..tak jsem si pak krásně vychutnala skladbu Hallelujah..tuhle píseň miluju, byla to krása..:-)
Dostala jsem zase injekci..asi jí tedy budu stávat každý týden, to se ze mne asi stane skoro odborník..na píchání. Myslím, že z toho budu mít vždycky respekt do sebe něco píchnout..ale musím! Tak na mne ve čtvrtek 15.8. trochu myslete..děkuji!!!
Ještě jsem si s paní doktorkou ujasnila jak je to tedy s tou bilogickou léčbou. Myslela jsem totiž, že jí budu dostávat jen 1x za tři týdny. Dostala jsem první před týdnem, tak jsem si myslela, že včera nebude. Ale paní doktorka mi vysvětlila, že po dobu dostávání chemoterapií, tedy těch 12 týdnů jí dostanu vždy, v takové míře, aby vydržela v těla týden..a takhle to půjde celých těch 12 týdnů. Až pak tedy skončím chemoterapie..někdy začátkem listopadu, tak budu tu BL dostávat jen 1x za 21 dnů injekčně asi do stehna..
A jak se cítím po druhé "šetrné a mírné" chemo????
Zatím mohu říci, že moc dobře..minulý týden, tedy po první dávce mi bylo dobře, jen jsem měla větší hlad a chuť na jídlo..tak se snažím opravdu pravidelně jíst. A jím i více masa..i hovězí. Normálně maso moc nemusím, dávám si raději cokoliv jiného než maso..ale nyní opravdu jím zdravě, hlavně dost teplá jídla a maso. Dříve jsem si třeba dala k obědu tmavé pečivo a jogurtový nápoj..a byla jsem maximálně spokojená a dostatečně najedená...mám to prostě ráda. Ale možná se i díky nemoci nebudu odbývat a budu jíst častěji teplá jídla...:-)
Tak dnes jsem si dala snídani..kávu s mlékem, be-be sušenky (takhle snídám už spoustu let) pak banán ke svačině a před chvílí těstoviny s krevetami, smetanou, bylinkami a parmazánem..mňam!!!
A odpoledne si dám hlávkový salát se zálivkou z mléka. Také mám v lednici připravené vepřové maso a mrkev...mám velikou chuť na vepřové maso v mrkvi..Ty jo, koukám, že se ze mne pomalu ale jistě stává kuchařka..:-(
A jak je mi dnes po druhé chemo??? Dnes je to druhý den a cítím se naprosto báječně, tak doufám, že to tak zůstane!!! Včera jsem si odpoledne asi hodinku zdřímla, ale nevím jestli to bylo po chemo nebo tím deštivým počasím..myslím, že spát se chtělo včera i zdravým. Ale pak jsem tady doma dělala plno věcí a necítila jsem únavu. Šla jsem spát asi v 21.30, chvíli jsem si četla a ráno jsem vstala v 7.00, pak jsme se Štěpánkou posnídaly a odvezla jsem jí na osmou do atletického kempu.. Kde bude do 16.00..mám tedy volno a ona si krásně užívá s dětmi různé sportovní aktivity, dnes jdou i plavat.
Doufám, že mi tedy po těchto dávkách bude dobře, paní doktorka to i říkala, že by mi mělo být mnohem lépe, než po těch čtyřech prvních silných dávkách. Prý se budu cítit dobře..že by mi pouštěli do žil teď zázračnou živou vodu??? Možná jo. alespoň se tak cítím, jsem za to moc ráda..Mám ráda svůj život pod kontrolou, kdy mohu dělat věci, které mám ráda, mohu se starat o svou dceru, běžně fungovat v domácnosti...být pohodovou manželkou. To jsou věci které mi úplně stačí!!!!

Mějte se krásně a zase brzy napíšu, a teď to bude opravdu brzy..musím vám napsat jaká byla naše malá rodinná dovolená na Šumavě. Nikam se teď pár dnů nechystám, tak můžu psát..a musím říci, že mne to psaní baví a těší..a dle vašich moc milých reakcí také..a to je SUPER a patří vám všem mé veliké DĚKUJI!!!!

Tak brzy...ahoj Štěpánka..:-)



...dnes jsem byla za "uličníka" v kšiltovce

...pohoda a trochu spánku..:-)

...tady vozí sestřičky vše potřebné

...můj nedělní oběd v Čimelicích
(vynikající kachnička!!!!)

Komentáře