Další dvě kontrolní vyšetření..krve a očí...:-)

Krásné poslední úterý letošního roku...:-)
Tak máme za sebou skoro celý rok a také Vánoce...ještě jsme tedy ve fázi slavení (alespoň někteří), protože přichází ještě poslední den v roce..Silvestr!!! Pro někoho je to velký důvod k oslavám a slavení přicházejícího nového roku..2020! Pro nás doma, je to ale skoro normální den, nijak zvlášť Silvestra neslavíme. Poslední dobou jsme většinou doma, jen někdy přijdou přátele, a spíš je to pro nás setkání s příjemnými lidmi, než slavení. Ale úplně nejčastěji slavíme...v teplácích na sedačce u televize. A vlastně ani nic speciálního k jídlu a pití nechystáme, také si občas u nějakého pořadu zdřímneme...a pak si v půlnoci dáme pusu, koukneme se v patře na rachejtle, které jsou krásně vidět a jdeme spát! Myslím, že ty rány občas vzbudí i Štěpku, tak si s ní také popřejeme a myslím, že loni s námi pak šla spát do ložnice a tak jsme vstoupili do Nového roku spolu ve třech!!! A ráno jsem měli to nejkrásnější probuzení..pusu od ní! Asi vlastně nemáme rádi "předepsané" slavení...kdy slaví celý svět, raději si uděláme pohodu podle sebe. A o to jde, vstoupit do nového roku hlavně spokojeně!!!!
Je to neuvěřitelné, jak to letí, dnes je to již týden co byl Štědrý den...no, my tedy slavili a rozbalovali dárky až do neděle, nejdříve doma, pak u babiček, s bráchou a Niki!!!! A soudě dle darů, tak jsme byli všichni celý rok opravdu moc a moc hodní!!! A také spokojení, dostali jsme to co jsme si přáli a spoustu věcí navíc...
A proč jsem nenapsala dříve???
No, přeci protože jsem většinu času trávila s rodinkou a také jsme sledovali oblíbené pohádky. A Štěpka je nejraději sleduje v mém objetí..to se tedy moc psát nedá, raději také objímám jí než ten hranatý notebook...:-) Tyhle okamžiky si užívám, protože než se naděju, tak nám vyroste a už se nebude s námi dívat na pohádky, natož se ke mně tulit!!! Když to tedy shrnu, tak se letošní Vánoce opravdu povedly, viděli jsme se s rodinou, tedy kromě sestry z Itálie, ty dorazí až později..alespoň jsme si telefonovaly a vše si řekly, ale obejmout se přes telefon ještě nedá..a to nám tedy chybí!!! Všechno klaplo...nakonec i vánoční stromek máme krásný a Ježíšek pod ním nechal dárky!!!
To byla také sranda...historka s naším stromkem, už koluje mezi přáteli a baví se jí! Zhruba 14 dnů jsme měli stromeček v síťce v garáži, dcera říkala, že je malý, ale manžel jí na to odpověděl, že je sice menší, ale pěkný..pak dodal, že jen z jedné strany je horší...ale bude stejně u stěny, tak to nevadí. No, dál jsme to tedy neřešili...
V neděli 22.12. jsme chtěly se Štěpí stromek ozdobit, tak nám ho manžel přinesl do obýváku...jo, to byl šok!!!! Nevěřícně jsem na stromek koukala a marně hledala tu "dobrou" stranu...protože nebyla dobrá ani jedna! Jen jednotlivé větvičky byly hezké, ale jinak nic! Měl asi 3 špičky, dole na jedné straně mu větve asi nevyrostly, zato o kus výš jich zase vyrostlo víc a různě dlouhé. Výška byla asi 160 cm..ale tvar tedy strašný! Dole byl užší než větve nahoře..Zoufale, jsem na stromek koukala a chtělo se mi brečet...No, i sám manžel říkal, že soutěž krásy by tedy nevyhrál...ale prý když ho kupoval, tak vypadal nějak líp. Vážně nešel natočit ani jednou stranou, vypadal pořád dost blbě...:-(
A když ho viděla malá, tak se také zhrozila, a řekla, že k nám ani nepřijde Ježíšek, až "to koště" uvidí!!!
Dali jsme si oběd a já ještě (v neděli 2 dny před Štědrým dnem) vyrazila pro nový strom...Naštěstí se mi podařilo koupit strom opravdu krásný (Kavkazská jedle-premium kvalita), ze všech stran pravidelný, vysoký 230 cm a dole široký asi 1,7 m...
Měla jsem štěstí, v obchodě měli jen 4 stromy a všechny byly takhle veliké, než jsem ho zaplatila, tak už tam byli další 3 zájemci. Přišla jsem tedy asi za minutu dvanáct!
Strom (stromeček se k němu vzhledem k jeho velikosti moc nehodí) jsme dali do obýváku a je opravdu krásný!!!! Manžel jen řekl, že příští rok už stromek nekupuje..."za dobrotu na žebrotu"...
Ale brzy ho ty řeči přešli, protože ty dva naše stromečky se opravdu nedají srovnat a sám je moc rád, že ho tady máme!!! Ale pro ten první "horší" jsme také našli skvělé uplatnění...kupili jsme žárovičky...tedy dost žárovek...asi 25 m/700 žároviček, stromek jsme omotali a pod pergolou u "oběšené hvězdy" krásně svítí! A jsme vlastně moc rádi, že ho máme...tak to nakonec vůbec nebyl zbytečný nákup!!! Máme ho rádi a teď je dokonce i krásný!!! Tedy večer...Štěpánka, říká, že když nejsou vidět ty divné větve, tak je ve tmě krásný, jak svítí!
Tak to jen naše historka se stromečkem...myslím, že jsme pobavili nejen sebe, ale i naše přátele! A budeme si na ty naše stromečky určitě na Vánoce vzpomínat a smát se tomu!
Pak jsem měli další zážitek, když jsme se šli 25.12. projít k místnímu rybníku Novasu...Bylo chladno, ale my jsme se šli provětrat a ani jsme netušili, že uvidíme vylovenou živou rybu. Rybník je totiž s minimem vody, ale i tak kolem seděli rybáři. My jsme se blížili k hrázi a zdálo se nám , že vidíme blízko u břehu rybu...Občas vykoukla nad hladinu ploutev, chvílemi se objevil i trup. Zavolali jsme na rybáře, ten přišel s podběrákem a rybu vylovil, byla cca 3 m od břehu. V síti vytáhl Tolstolobika, cca 80 cm dlouhého. Byla to fakt veliká ryba!!! Prý připlouvají ke břehu umřít, tak asi skončila u rybáře v udírně spíš než v hrobě..:-) Ještě jsme si jí vyfotili a měli z procházky k rybníku zážitek!!! Viděli jsme kachny a ještě Tolstolobika..
A těch zážitků máme plno, jako každý z nás....:-) Každý den nás velmi hojně baví Štěpulka..občas mi tečou slzy od smíchu!!!
A co ty lékařské kontroly???
Jak jsem už v předchozím nějakém článku psala, dostala jsem na Onkologii v Motole žádanku na krev, tam jsem byla v pátek 27.12...sestřička mi odebrala trochu krve na testy. Moje žíla na horní straně dlaně zase protestovala a krve "vydala" jen trochu. Naštěstí to stačilo. Včera jsem si vyzvedla výsledky a jsou O.K. To jsem moc ráda!!!!!!!!!!!!!!! Jsou to onkomarkery. Kontrola nějakého nekalého bujení v těle. Pak jsem byla ještě objednána na oční oddělení k paní doktorce. Byla jsem tam již koncem října na kontrolním měření tlaku v očích, 3x během dne, aby se sledovalo jak se tlak mění. Pak jsem ještě absolvovala dalších asi pět vyšetření na různých přístrojích...Mohu tedy říci, že mám oči velmi důkladně zkontrolované. Což je dobře, přeci jen je důležité mít zrak v pořádku. Všechna ta vyšetření dopadla dobře, také jsem četla na tabuli mini písmenka a vše jsem přečetla, tak jsem ani nedostala žádné brýle. Na blízko "zatím" vidím také dobře, ale asi mne v budoucnu brýle čekají...jako každého staršího člověka..říkají, že se po čtyřicítce zrak přirozeně kazí věkem. No, a za chvíli budu přeci důchodce...:-) No, možná to bude mít své výhody..Jo, jo už nejsem blondýna, že bych se mohla vymlouvat, že jsem hloupá, už (naštěstí) nepodstupuju chemoterapie..tak se nemůžu vymlouvat, že mám výpadky...Tak se asi budu vymlouvat, že jsem důchodce a nic si nepamatuju...a také nic nestíhám!!!
Tak mám za sebou ještě poslední návštěvy ve zdravotnictví v tomto roce. Ale hned
2.1.2020 mne čeká Motol...a další biologická injekce. Také budu mít konzultaci u paní doktorky-onkoložky, tak asi dostanu nějaké další úkoly...zajít na nějaké kontrolní vyšetření. Uvidím..

A teď už Vám chci jen popřát...

Mějte se všichni krásně, opatrujte se, ať je nový rok 2020 pro všechny lidičky, rokem štěstí, spokojenosti, radosti, lásky a hlavně buďte všichni ZDRAVÍ!!!! To je opravdu to nejcennější co máme...a není to jen fráze!!! Z naprosto zdravého člověka, jakým jsem před rokem byla i já, se velmi snadno stane člověk "totálně" nemocný!
Ani by mne před rokem nenapadlo co mně všechno čeká v roce 2019...měla jsem úplně jiné plány...a vidíte jak to dopadlo!!! Plány šly stranou a já měla naprosto jiné starosti, a nebudu daleko od pravdy, když napíšu, že nejít na ten první preventivní mamograf v listopadu 2018, tak jsem řešila možná ještě závažnější obtíže...nebo dokonce boj o život! Ale nebudeme si kazit poslední den v roce..Protože jak se mi osvědčuje celý život...s nadhledem, optimismem a dobrou náladou jde vše lépe! A proto se i já díky tomuto přístupu cítím tak dobře...To jak se cítí mysl, přenáší i na tělo...a nejsou to jen mé postřehy, ale slýchám to od lékařů..že se diví, že nemám vůbec žádné vedlejší obtíže. A léčbu tak dobře zvládám. Prostě si to nesmí člověk ani tělo moc připouštět...

Jak se říká "zdravá mysl, zdravé tělo"...tak ať jsme opravdu v novém roce 2020 všichni hlavně pozitivní a ZDRAVÍ!!!!

A ta číslovka 2020 je moc pěkná...tak snad přinese jen a jen dobré věci !!!!

...určitě to bude dobrý rok pro nás pro všechny!!!

p.s. užijte si všichni dnešní oslavy Silvestra a zítra vkročte do toho nového roku tou správnou nohou!!!

Štěpánka...:-)

p.s. Tu bilanci roku 2019 jsem nějak nestihla, ale bilancovat stačí i na začátku nového roku...:-)
Hodování při hraní dostihů..:-)

náš "vylepšený" stromeček...:-)

Štěpánce to moc slušelo...:-)

...a náš krásný veliký stromeček...a ještě s dárky???

a další dobroty...:-)

Tolstolobik z Novasu...25,12.2019

...co dodat...ať je rok 2020 tím NEJ, NEJ, NEJLEPŠÍM!!!


Komentáře