Další kontroly u lékařů...:-)

Ahoj všichni moji čtenáři..a hlavně asi čtenářky...:-)
Teď je středa večer, v televizi akorát dávají pohádku..já jedním očkem sleduji děj a druhým očkem dohlížím na prsty na klávesnici, aby jsem náhodou nepsala vědomě blbosti..
Dnes jsem byla u dvou lékařů...Nejdříve jsem byla v nemocnici na interně na UZV srdíčka, na které se musí dohlížet kvůli biologické léčbě, tyto kontroly budu podstupovat zhruba každé 2 měsíce. A to je dobře...srdíčko se musí hlídat, aby ho nějaká jiná léčba nepoškodila. naštěstí je vše v naprostém pořádku...také mi lékař říkal, že je moc dobře, že jsem jezdila na ozařování do PTC. Tohle ozařování je opravdu pro srdíčku mnohem šetrnější, vlastně je pro srdíčko neškodné. Oproti klasickému fotonovému záření...u toho jsou prý v budoucnu různé obtíže se srdcem. Píši jen to co mi lékař řekl..nejsem žádný odborník.
Pak jsem jela ještě k obvodní lékařce, na kontrolu. Ještě jsem paní doktorce nesla nějaké podklady k žádosti o invalidní důchod. Jinak jsem v pořádku. No, tak úplně vlastně ne...bolí mne snad každý sval i svalíček na těle. Včera jsem byla po 3 týdnech na józe..(byla jsem nachlazená, tak jsem raději vynechala) a cvičila jsem opravdu poctivě. Tak mne dnes bolí skoro celý člověk...ale cvičení bylo opravdu moc hezké, byla to speciální vánoční lekce. Také jsme meditovali při svíčkách a předávali si  energii...vše za doprovodu úžasných melodií. Tak to, že mne bolí tělo ze cvičení, je vlastně o.k...už se těším na další hodinu, ale ta bude až v lednu! A to po vánočním přejídání a lenošení bude potřeba !
Ale jak ten čas letí, tak to bude za chvíli...jak říká Štěpánka, už se jen 6x vyspíme a bude Ježíšek...to je fakt za chvíli. Naštěstí máme vše připravené...tedy z mého pohledu...všechno cukroví je dodělané, dolepené i dozdobené...nakonec máme 9 druhů, přiznávám, že mne pečení cukroví moc nebaví, tak mne to číslo až překvapilo!!! Ale s holkama jsme si pečení i dokončování hezky užily..a to je to nejdůležitější! Včera jsem skoro celý den pomáhala Ježíškovi a balila mu dárky, koukala jsem při tom na televizi a ještě jsem si s některými hezky vyhrála...
Ještě musíme ozdobit stromeček, dnes jsme se se Štěpánkou domluvily, že ho ozdobíme v neděli..to prý je tak akorát...No, jako většina dětí se nemůže dočkat až bude úterý a přijde Ježíšek!!! A já??? Já se nejvíce těším na pohádky, pohodu s rodinou...a takový celkový klid. Nebudeme nic plánovat, tedy máme už naplánované nějaké návštěvy s rodinou a příbuzenstvem, aby se to hodilo nám všem...tak trochu logistika musí být, ale to jsou zase tak příjemné plány, že to vůbec nevadí..naopak se moc na rodinná setkání těšíme! A ještě máme jednu tradici...každý Štědrý den chodíme na náměstí ve Slaném, kde se už spoustu let zpívají koledy. Na pódiu je kapela a všude kolem plno lidí, běhají tam děti a dospěláci si často připíjí nějakým teplým nápojem na spokojené svátky. Je to moc hezká a příjemná atmosféra...jen loni jsme chyběli! To jsme odpoledne trávili v plavkách na pláži...
Takže  letos se už moc těšíme...potkáme se tam s přáteli a pak už nás bude čekat příprava štědrovečerní večeře...a pak ??? No, snad dorazí Ježíšek...
Zítra, tedy ve čtvrtek mne čeká moc milý oběd...jsme domluveni s mými bývalými kolegy na oběd. A protože je to výjimečná událost, tak si zajdeme na sushi...občas jsme na něj chodili a vždy jsem si to náramně užili!! Z nás pěti, spolu pracují v nové firmě už jen dva...Bohužel, tím jak firma k 31.10.2019 skončila, tak skončil i náš tým. V kanceláři, kde bylo neustále živo, kde jsme trávili pracovní čas, kde jsme se smáli a kam jsme chodili moc rádi, zbyla jen dvě pracovní místa. Ostatní stoly zejí prázdnotou a v té veliké kanceláři to vypadá jak město duchů...už tam není ten život, který tam býval. Je to smutný pohled, svojí práci jsem měla opravdu hodně ráda, a myslím, že velikánskou zásluhu na tom měl náš tým. Byli jsme taková "pětka" já a moji čtyři kolegové. Vždycky jsme říkali, že jsem napůl chlap, proto si tak moc rozumíme a také mohu dělat obchodního zástupce ve stavebnictví, tedy pohybovat se v mužském světě. Také jsou mi mužské práce bližší než ty ženské..
No, a teď se tedy těm mužům podobám ještě více..jedna strana hrudníku je ryze mužská a účes mám také typicky mužský. Raději ale budu zase vypadat jako žena...budu se o to alespoň maximálně snažit!!!!
Tak na ten čtvrteční oběd se fakt těším, alespoň na chvíli to bude jako dříve. A v sobotu mne ještě čeká taková mini besídka, pro vyvolené bývalé zaměstnance..vždy jsme jí měli, ale letos jí tedy zorganizovaly kolegyně, jsem pozvána a půjdu také moc ráda.
Tak mám ještě něco domluveno, to ten čas plyne ještě mnohem rychleji než normálně...mám pocit, že zastavím až čtyřiadvacátého....pak tady budu odpočívat pod stromečkem a relaxovat.
A relaxovat bych asi měla, vždyť se musím šetřit...No, ale co mne těší, tak mne i léčí, nééééé...

Ale i vy se všichni opatrujte, odpočívejte a nestresujte se ani teď před Vánoci ani pak...
Vždyť nám nic neuteče...

p.s. teď je čtvrtek dopoledne a já dopisuji včerejší večerní článek...Nestihla jsem už přidat fotky, byla jsem unavená a šla raději spát. Věci se přeci nemají uspěchat...
Říkala jsem si, že ho dopíšu dnes dopo a přidám i ty fotky..A co víc, můžu přidat i krátký zážitek z dnešního rána! Dnes se hodí i do tématu...podstoupila jsem další kontrolu u lékaře...prevenci u stomatoložky! A ani jsem to nečekala...
Manžel totiž objednal sebe a malou Štěpánku na kontrolu k zubaři...Tak jsem šla s nimi, jednak jako morální podpora a pak jsem také malou vezla do školy. Když jsme tak vstoupili všichni tři do ordinace, tak jsme čekali, že půjde první na řadu malá a manžel pak zůstane na nějaké blombování déle. Lékařka na mne koukla a říká "tak se posaďte"...já jsem říkala, že já ne, nejsem objednaná...jde malá. Ne, ne..mám tady vaší kartu...jdete vy, když jste tady a mám i vaší kartu na stole!!! No, tak než jsem mrkla, už jsem seděla v křesle...nečekaně a jako první! Naštěstí mám chrup v pořádku, tak si mohu v pomyslném notýsku odškrtnout prevenci u zubaře! A jak se to stalo??? Zkrátka sestra připravila mojí kartu omylem, místo malé Štěpánky!!! Asi se zapomněla podívat na datum narození...Já nikdy nechtěla, aby se malá jmenovala Štěpánka...ale manžel mne obměkčil a já před porodem, asi když jsem byla mimo díky hormonům, tak jsem ve slabé chvilce svolila. Ale skoro celé těhotenství jsem říkala, že nikdy svou dceru nepojmenuju Štěpánka..NIKDY!!! A hle máme Štěpánku...manžel si to moc přál, chtěl mne mít 2x...no, to mi lichotilo a vlastně i zlomilo moje přesvědčení! A teď dochází k takovým situacím, jako např. dnes u lékaře. Nebo když nás manžel volá, nikdy nevíme kterou...a upřímně, já si to někdy užívám...vím, že volá mne a neozývám se...a říkám, chtěl jsi mít dvě Štěpánky...tak teď nevím kterou voláš...ale je to laškování z lásky! Malá svoje jméno miluje, asi protože miluje mne a je moje malá kopie...Tak je vlastně i manžel spokojený, protože mne má opravdu 2x!!!
No, a Štěpánka má zoubky také v naprostém pořádku, chodí i k zubaři moc ráda a někdy mne i upomíná, kdy zase půjdeme. Nikdy jí nic nedělaly, nikdy v životě ještě nejedla čokoládu, prostě jí nechce ani ochutnat...prý je nezdravá. Tak nejí vlastně ani žádné sladkosti...kromě gumových bonbónů, lízátek a žvýkaček...těch má tedy spotřebu velikou! Vždycky mi říká, že musí hodně žvýkat, protože žvýkačky jsou zdravé pro zoubky a čistí je...No, a co na to říci??? Jo, jo, jen hodně žvýkej...Ale já také bez mentolové žvýkačky nedám ani ránu...No, jak říkám...je to můj malý klon!!! 

Mějte se krásně a dbejte na sebe i na prevenci, ať je to u stomatologa, gynekologa nebo na mamografu...:-)

Štěpánka...:-)

další vánoční tvoření...:-)

náš osvětlený dům...:-)

a ještě "oběšená" hvězda na pergole...:-)

poslední dokončené cukroví...:-)




























 

Komentáře