Třetí "biologická" injekce...

Přeji krásný pátek třináctého vám všem...:-)
To je tedy datum...pátek 13...někdy vyjde třeba jen jednou za rok, ale nedávno byl pátek 13 v září...Já tedy nemám tohle datum spojené s pověrami a nějakou negativitou. Ale někdo zkrátka pověrčivý je, tak se hlavně všichni opatrujte!!! Maximálně, ať je dnešní pátek 13 jen a jen pozitivní!!!  To jen tak na úvod...
Tento týden mám trochu volnější...proto se dostávám i ke psaní druhého článku..Tedy spíš jsem měla volnější čtvrtek, skoro celý den jsem byla doma. Udělala jsem spoustu věcí..Jen jsem ráno odvezla Štěpánku do školy, pak jí odpoledne vyzvedla, a pak ještě odvezla + přivezla z gymnastiky. Tak trochu taxikář...:-) Ale koho by bavilo chodit pěšky v tý zimě a také tmě...mne tedy rozhodně ne!!! Miluju sluníčko a teplo...No, a zrovna dnes, přesně před rokem jsme odlétali do Thajska..do tepla, prohlížela jsem si ráno fotky, a pěkně se mi zastesklo!!! Proč sedím v obýváku v ponožkách a ne na pláži v plavkách???? Doufám, že brzy někam do tepla k moři vyrazíme...už se móóóóóóóc těším!!! Člověka pobyt v teplých krajích v zimních mrazech fakt neuvěřitelně dobije, mne tedy jo!!!! Teď se tady nejčastěji ohřívám u trouby, protože peču cukroví. Ve středu jsme ještě dělaly dva druhy...korpusy košíčků, které pak plním nugátem, polévám čokoládou a zdobím mandlí...je to neuvěřitelně dobré!!! Vždy jsem si ty korpusy kupovala, ale letos se nedaly nikde sehnat, tak jsme je poprvé pekly...půjčila jsem si formičky a pekly jsme..a bylo to fakt jednoduché. Tak je konec s kupováním...budou komplet domácí..ještě během víkendu musíme ozdobit perníčky, slepit linecké, naplnit ty košíčky a udělat vosí hnízda. Ale to jsou činnosti skoro každé ženy, teď před Vánoci. Do toho všeho ještě vyrábíme a tvoříme různé vánoční dekorace. Včera jsem tedy tvořila tajně, vypomáhala jsem Ježíškovi..zdobit bílé dřevěné přepravky..Naplněné je dostanou rodiče, tak jsem je musela trochu vylepšit...tohle mne baví. Tvořit i vymýšlet. Také jsem si koupila věci na věnec, tak chci ještě jeden udělat. Samozřejmě adventní jsme měli už 1.12. na stole..a také máme v plánu udělat vánočního skřítka..Tak přemýšlím, že toho máme v plánu ještě nějak dost...tak to snad v KLIDU stihneme..a když ne, tak se asi taky nic nestane!
Někdy je také třeba trochu odpočívat, tak si někdy odpoledne na chvíli lehnu a často  také usnu, jen na chvíli, ale prostě si to tělo žádá!
V úterý jsem byla ráno u praktické lékařky odnést papíry z OSSZ kvůli tomu důchodu, a pak jsem jela do Prahy do Motola na onkologii. Měla jsem naplánovanou již třetí injekci ze série biologické léčby. Objednána jsem byla na 13.00 hodin a za tři minutky jsem již měla injekci za sebou. Píchá se do stehna a sestřička obsah injekční stříkačky pozvolna, zhruba 3 minuty stlačuje do stehna. Nic jsem necítila, sestřička je fakt odbornice!!! Pak jsem měla ještě domluvený proplach portu, tak mi stejná sestřička na onkologii ještě port propláchla...zase to bylo v pohodě! Port se musí cca každých 6 týdnů proplachovat, v případě, že se nepoužívá tak často jako při chemoterapiích nebo jiné léčbě. Port mi zatím zůstane, to je rozhodnutí lékařky z onkologie. Ten mne nijak neomezuje, tedy jen je vidět, když jsem svlečená...ale kde se svlékám??? No, jen doma nebo u lékaře, tak mi to nevadí. Port pod kůží vůbec necítím, nebolí...jen tam prostě je! Může být v těle i několik let, ale musí se pravidelně provádět ty proplachy.
Pak jsem také dostala žádanky na odběr krve a na UZV srdíčka, které musí být sledováno a častěji kontrolováno právě kvůli té biologické léčbě. Na kontroly chodím každé 2 měsíce. Tak musím příští týden na echo srdíčka skočit. A také musím zjistit, kdy si nechám odebrat krev, abych měla výsledky v ruce nejpozději 2.1.2020...to jdu totiž na čtvrtou biologickou injekci. A také pak na kontrolu k paní doktorce na onkologii. Musím mít s sebou ty výsledky krve a  UZV srdíčka. Pravděpodobně půjdu v lednu na mamograf, na který jsem měla jít původně v listopadu, ale to jsem chodila každý den na ozařování do PTC...tak jsme to přeložily. A ještě uvidím co další mne bude čekat. Každopádně v lednu a pak v únoru jdu na konzultace na plastickou chirurgii do dvou nemocnic. Abych znala názor dvou lékařů a věděla kdy se dá řešit plastika. Vzhledem k ozařování, to asi bude ještě pár měsíců, možná rok trvat. Vše má svůj čas, tak na nic nespěchám.
Ale na co spěchám a sleduju...to jsou tedy řasy a obočí!!!! Ale rostou...a to je dobře!!! Jsou totiž i ženy, kterým po chemoterapii už řasy a obočí nenarostou nebo jsou mnohem řidší, místy i chybí úplně! A tohle člověk asi neovlivní...A pro nás ženy, je to pak asi dost nepříjemné, když řasy a obočí chybí! Samozřejmě s vlasy je to stejné, tady se zase říká, že jsou po chemoterapii vlasy mnohem kvalitnější, hustší a vlnité. Tak uvidím "co" mi naroste...z toho jednoho cm se to ještě nedá moc odhadnout, ale každopádně...hustota je výborná, mám vlasy opravdu po celé hlavě a myslím, že i pěkně husté, tak jsem ráda, že je vše na dobré cestě k normálu a zase budu brzy "obrostlá" žena...
Nastěhuju zpět do koupelny šampóny, jen kondicionéry a masky na vlasy asi ještě nějakou dobu potřebovat nebudu. A kdo ví, jaký zvolím účes...třeba zvolím šmrncovní krátký střih. Vždy se mi moc líbily ženy s krátkým střihem...ale takový ty, kterým to fakt sekne, že se za nima člověk i otočí. Také se říká, že by starší ženy neměly nosit moc dlouhé vlasy, ale s přibývajícím věkem by měly vlasy zkracovat a být právě šmrncovní upravené dámy a né si v padesáti hrát na dvacítky...Tak jsem vždycky říkala, že si na "stáří" pořídím krátký hezký střih...a ani jsem netušila, že mne k tomu donutí chemo! A že ten střih bude až tak krátký...tedy holá hlava...jsem nečekala...:-) Ale jak je známo, věci se dějí z nějakého důvodu a člověk je prostě tak musí přijmout. A VŠE ŠPATNÉ JE PRO NĚCO DOBRÉ...s nějakou ztrátou, čehokoliv pak přichází nové a (a často i lepší) věci, zkušenosti a zážitky!!!!
No, a já na to tedy věřím....Tak jsem zvědavá co mne hezkého čeká...:-)
Brzy se budu radovat i z toho až si zase namaluju oči řasenkou...pro většinu žen, běžná věc...a pro mne to bude za chvíli nádherná činnost! Stejně jako, že si obočí roste všude nad okem, že ho už pomalu musím krotit pinzetou...a i tahle jindy "otravná" činnost je pro mne potěšení a radost!!!
Tak tyhle drobnosti, které mou vizáž zase pomalu vrací do normálu mne činí šťastnou...:-)

Mějte krásný víkend, zapalte si třetí adventní svíčku, zklidněte se (i já to udělám) a pomalu se laďte na Vánoce...:-)

Štěpánka...🌞


...měsíc bez stříhání...:-)

Vánoční výrobky, které nám zdobí dům...:-)

další část cukroví...
ještě naplnit košíčky a pak už jen jíst!!!

Letos mám svůj adventní kosmetický kalendář..HURÁ, HURÁ!!!
























Komentáře