Náročný první prosincový týden...:-)

Krásný prosincový den...:-)
To je tedy doba, kdy jsem psala naposledy!!! Až se stydím...ale vždy vám toho chci napsat hodně, přidat i fotky a to mi zabere dost času. A jak jsem už mnohokrát psala, nechci u počítače sedět když mám doma rodinu...tak skoro nepíšu, když jsou víkendy a minulý týden tady byla dva dny Niki, tak jsem si pěkně užívala jí!!! Přeci jen se mi moje "malá holčička" osamostatnila a žije s přítelem v Praze. Sice je to za rohem, ale respektuji její život, její domácnost a nejvíce partnera se kterým si užívají lásku...A já jsem na ní moc hrdá, jak se stará, vaří a uklízí, chodí do divadel a na další akce, kterých je v Praze plno....no, a právě minulý týden jsme spolu pekly (my tři holky)...hlavně pro naše muže!!! Já osobně mám nejvíce ráda perníčky, ráda je peču, zdobím i jím!!!! Peču je už asi 30 let, mám skvělý recept od babičky..
A co jsem ještě dělala???? Hned minulou sobotu, když jsem měla narozeniny, tak jsem se ráno probudila s bolestí v krku...Tak jsem si říkala jestli už klepe na dveře STÁŘÍ??? Předešlý den jsem byla ještě zdravá...a šup, jen co jsem byla "o rok starší" tak na mne skočila bolest v krku!!! Tak jsem se tady přes víkend kurýrovala, nešla jsem raději ani na jógu, už jsem naštěstí zdravá!!!! Jen manžel tady minulý týden trochu smrkal, tak mne samozřejmě "nařkl" že jsem na něj to svoje nachlazení přehodila...a on je teď nachlazený za mě!!! Tak děkuju...:-) Ale dnes už jsme fit oba!!!
V pondělí, před týdnem..jsem se vydala na OSSZ..zjistit co je nutné k žádosti o invalidní důchod. Paní úřednice mne hned vybavila papíry a dala mi úkoly. Tak jsem je začala řešit, dohledávala potřebné papíry a také jsem zašla na Úřad práce, abych měla přehled veškeré evidence za celý svůj život...Potkala jsem se tam se známou, mimořádně milou a příjemnou paní, která tam pracuje. Dodávala jsem její rodině materiál na stavbu domu..No, a z vyzvednutí papíru byla možná hodina, protože jsme si moc pěkně povídaly!!! Určitě tam ještě zaskočím!!! Doma jsem pak dělala 5 druhů těst, aby jsme mohly ve středu péct...já s dcerami!!!! Ve středu večer jsme měly hotovo...tedy ještě musíme dodělat perníčky a slepit linecké...a ještě mám v plánu asi 2-3 druhy! Ve čtvrtek jsem si užívala Niki...také byly jsme spolu na obědě ve středu i ve čtvrtek...byla to paráda, že jsme nemusely vařit...stačilo mi stát celou středu u trouby!!! A hlavně jsme si hezky popovídaly, užily se a já věnovala svůj čas starší dceři, protože se často vše točí kolem té mladší...
A v pátek???? Kolem poledne (po škole) jsme jely se Štěpkou do Prahy..kde se k nám přidal i manžel. Niki pracuje v pivovaru Staropramen a v pátek 6.12. tam byl "Čertovský rej"...byla tam veliká koncentrace asi 30-ti čertů...a my byli s dcerami i manželem u toho!!! A spoustu dalších dětí...které stejně jako, naše mladší dcera šly strašidelnou stezkou temnými chodbami a prostory pivovaru! Všude byli čerti a strašidelné kulisy, váha na vážení hříšníků...na konci trasy bylo peklo s luciferem a knihou hříchů! Málem si nechali v pekle manžela...:-( Celá trasa trvala skoro hodinu a všichni jsme si to moc užili!!! A starší dcera??? Ta byla v převleku za krásnou čertici....a celou trasou,  nás spolu s dalšími čerty prováděla! Moc hezká akce...a v starých prostorách pivovaru naprosto stylová a opravdová...jako v pekle!!!!
Domů jsme dorazily večer pěkně unavení!!! V sobotu a neděli jsme byli doma, kromě sobotní procházky k babičce a dědovi...dodělávali jsme vánoční výzdobu, pekli borůvkový koláč, hráli oblíbené Monopoly...kde nás Štěpka pěkně převálcovala..a tatínka dokonce přivedla ke krachu...naštěstí jen ve hře!!! Zkrátka se jí dařilo, pomalu bývá lepší než "učitel"...
A také jsme připravovaly stromečky a další věci na včerejší tvoření do školy. Kde jsme ty výrobky dodělaly a ve středu bude u školy jarmark, kde se budou výtvory celé školy prodávat..tak musíme jít něco koupit (samozřejmě, že hlavně výrobky Štěpánky)...:-)
A v pondělí dopoledne jsem byla opět na OSSZ..tentokráte jsem už s sebou vezla stoh papírů a také vysvědčení ze škol, RL dcer a další věci..s příjemnou paní úřednicí jsme vše sepsaly, a já pak navštívila ještě další tři úřednice v různých patrech budovy...Jak se zdá, stát se důchodcem...i když doufám, že jen dočasným a invalidním, není vůbec snadné a zabere to i dost času! Naštěstí mám všechny doklady, pracovní smlouvy i další dokumenty schované. Dokládala jsem skoro 29 let...to chce i dobrou paměť, aby si člověk pamatoval věci od školy!!! No, tak to snad budu mít už připravené jednou pro starobní důchod, protože za dalších 20 let si už nebudu pamatovat asi nic...:-)
Ale upřímně...nikdy by mne nenapadlo, že ze mne bude v 47 letech důchodce...a ještě invalidní!!!
Prý zatím nejsem zdravá, ještě mne část léčby čeká...tak je to nutné...ale musím si na to zvyknout, nebo to nějak přijmout. Uvidím jek to dopadne a jak to vlastně bude! Jo, jo paní doktorka se musí poslouchat!!!

A co zdraví???
Kromě toho mírného nachlazení jsem zdravá. Vlasy už mi také pěkně rostou...mám asi 1 cm dlouhé "háro"..a docela i pěkně husté...doma mi už přestali říkat plešounku...teď jim připomínám tenisák...tak nevím, co je lepší??? Ale za měsíc, až budu mít 2 cm..tak už budu hrdě svůj účes ukazovat. Včera jsem ještě byla na úřadu s Mercedes...abych úřednici neděsila! A také mi už rostou řasy a obočí...zkrátka, vše je na dobré cestě být zase normální "chlupatá" žena...:-)  hurá, hurá....
Jo, a včera mi při placení v drogerii, paní pokladní nabízela ke koupi výhodnou řasenku..(jak vždy nabízí nějaký produkt) Tak jsem jí, řekla, že bych si řasenku ráda koupila, ale nejdříve potřebuju řasy...tak mi jen popřála hezký den a dále to nekomentovala. To je jako kdyby v obuvi nabízeli boty beznohému...no, bylo to vtipné! Už brzy si ale řasenku pořídím...jupí, jupí!!! 
Kůži na hrudníku po ozařování si každý den mažu, kůže je stále lehce "opálená" jako z opalování na slunci...Na hrudníku mám stále patrné dva bílé fleky od lepenek, kterými jsem měla přelepené ty důležité značky k ozařování. No, a tyhle dvě "důležité" značky jsem skoro nemohla odstranit..měla jsem se skoro zapečené do kůže. Když jsem je sundavala, tak jsem myslela, že odtrhnu i kus kůže...sundavala jsem je ve vaně, pod vodou...každý den kus asi tři dny. Fakt držely dost dobře, ale naštěstí jsou už pryč..jen ty opálené fleky tam zůstaly! Ale to mi vůbec nevadí...
A dnes, tedy v úterý jedu zase do Prahy do Motola, na další biologickou injekci...a také na proplach hrudního portu.
Jedu na pohodu, takže v kšiltovce...a sportovním oblečení. Není potřeba být seriózní, spíš ať se cítím dobře!

Mějte se všichni moc a moc hezky...hlavně se všichni OPATRUJTE!!!

Zase brzy...Štěpánka...:-)

"Čertovský rej"...6.12.2019

obě dcery...moc podobné si tedy dnes nejsou...:-)

a ještě jedna z pekla...

trochu z našeho pečení...:-)

Měla jsem doma malé květinářství...
milované lilie...:-)

Štěpánka zdobí stromečky...:-)

a ještě cukroví..mňam, mňam...

letošní adventní věnec...:-)


















Komentáře