Kontroly na Onkologii v Motole a PTC...:-)

Krásný, i když deštivý čtvrtek vám všem...:-)
Dnes budu mít snad volněji a můžu vám napsat...původně jsem měla jet do Prahy do nemocnice Na Bulovce na konzultaci, ale nakonec jsem to odložila...asi na pondělí. Za chvíli vám napíšu proč...
Jak jsem začala leden, a tedy nový rok??? Kontrolami u lékařů...No, ale to není nic moc nového v posledních měsících! Někteří šli po Vánocích 2.ledna do práce a já...jak už víte, tak jsem byla hned ve čtvrtek 2.1. v Motole na Onkologii. Kde jsem dostala opět po 21 dnech injekci do levého stehna, ale hlavně jsem měla kontrolu u paní doktorky. Ta mne nejdříve důkladně prohlédla, prohmatala mi uzliny, prso a také zkontrolovala jizvu a tu mou "plošinu" po bývalém prsu...:-) Vše je v naprostém pořádku. Paní doktorka byla velmi mile překvapena jak mám levou stranu hrudníku "krásnou" bez jakéhokoliv poškození, jizva není skoro vidět...jen je ten hrudník po ozařování mírně tmavší...jako opálený...skoro jako kdybych se vrátila od moře! A co mne tedy překvapilo, bylo když paní doktorka říkala jak mám krásně tu kůži volnou, pěkně připravenou na plastiku! Myslela tím "volná", že je kůže pohyblivá a tedy není přirostlá k hrudníku. To mi i bylo kladeno na srdce, abych hned po operaci kůži a jizvu pořádně promasírovávala a promazávala! To jsem opravdu zodpovědně dělala a jizvu mažu skoro každý den...No, někdy trochu zapomenu...ale budu se snažit nezapomínat! Ale cca 3 měsíce po operaci jsem mazala, masírovala i cvičila vážně dost často a proto je to nyní v tak dobrém stavu. Ale já sama když tedy na sebe koukám, tak se mi zdá, že kůže mi tedy na hrudníku moc nezbylo a přemýšlím, jestli se pod tu trochu kůže dá nacpat nějaké silikonové prso...No, snad jo...mám menší velikost 75 B, tedy měla jsem, tak fakt nevím! No, a to je právě ta pravděpodobná pondělní konzultace v Praze na plastické chirurgii. Původně jsem tam měla jet dnes. Vždy ve čtvrtek jsou na plastice v nemocnici Na Bulovce možné konzultace s doc. Měšťákem. Nejdříve tam musí člověk ve středu zavolat, sestřička mu řekne, zda tam pan docent bude a ve čtvrtek dopoledne se pak na konzultaci vydá. Tak jsem včera volala, pan docent Měšťák tam dnes bude...ale Jan, tedy starší pan docent. Já bych raději na doporučení lékařky, ale šla k docentu Měšťákovi Ondřejovi, tedy synovi. No, a ten má ty konzultační hodiny zase v pondělí...Tak budu tedy zase volat v pátek po 14-té hodině, aby mi sestřička řekla, zda tam doc.Měšťák Ondřej bude...
Když bude v pondělí ordinovat, tak tam určitě zajedu! Ráda bych měla trochu jasněji, jak můj plochý-klučičí hrudník zase sladit s pravou stranou, tedy udělat z něj zase parádní holčičí dekolt! 
Dle konzultací s lékařkami na onkologii i v PTC, by měla být plastika nejdříve cca za rok až dva! Vždy záleží na každé pacientce, jakou měla léčbu, průběh po operaci, chemo i ozařování. Tak myslím, že mi pan doktor řekne něco konkrétnějšího přímo pro mě. No, a také má pan docent termíny operací cca za rok. Tak proto se vydávám na konzultaci tak s předstihem, protože by to mohlo klapnout třeba za rok nebo za rok a čtvrt. To by asi bylo optimální. Bylo by to asi tak 2 roky od operace a rok a půl po ukončení chemo i ozařování. Tak kdybych mohla mít nový prsa třeba na jaře 2021, bylo by to fajn! A ještě mám jednu objednanou konzultaci na půlku února u vyhlášené paní doktorky na prsa ve Vinohradské nemocnici. Ráda bych slyšela dva názory. Tak uvidím...ale všechno vám napíšu, tak budete vědět...kdy, kde a jak...A myslím, že mnoho z vás nemá zkušenost s plastikou, ať rekonstrukční nebo estetickou, tak to budou nové informace pro nás pro všechny..:-) A já se "obětuju" a otestuju na sobě, a všechno vám pak napíšu! 
Ještě se vrátím k návštěvě na onkologii...minulý čtvrtek. Ještě jsem dostala žádanku na mamograf. Domluvily jsem se s paní doktorkou, že budu chodit do Motola...Na kliniku na Kladně, kde jsem byla na svém prvním mamografu, pak také na biopsii a vyslechla jsem tam před rokem ten smutný "verdikt" chodit nechci. A kdo jste četl ty úplně první články, tak víte proč. Nemám ty nejlepší vzpomínky ani zkušenosti! 
Paní doktorka telefonicky ihned zařídila poslání mých prvních snímků z mamografu z Kladna do Motola, aby je tady pak mohli porovnat s těmi novými. Návštěva mamografu mne čeká 4.2...
Jinak je vše v naprostém pořádku a na další kontrolu k paní doktorce na onkologii jdu zase v březnu. Jinak samozřejmě budu chodit každé ty tři týdny na injekci a příště mne čeká zase propláchnutí portu. Tak bude o jedno píchnutí víc...:-(
A teď v pondělí jsem si zase zopakovala cestu do PTC...byla jsem objednána na kontrolu. Paní doktorka se mrkla na hrudník a sama se podivovala, jak je to ozařované místo hezké. Bavily jsme se, že jsou i ženy, které mají také z ozařování v PTC nějaké obtíže, menší nebo větší. Mám jen kůži trochu sušší, tak jsem dostala nějakou zázračnou mast...tedy recept, který jsem odevzdala v lékárně, mast zatím nemám...jsou v ní nějaké "zázraky" které nemají a mast se musí namíchat. Tak jsem zvědavá co to bude za zázračné mazadlo...Možná mi po něm i to prso naroste...to by bylo pěkný a fakt zázračný! Jinak je vše v pořádku a jdu sem na kontrolu nějak v půlce června. V PTC mají letos změnu...nový pořadový systém...člověk si hned u vstupní recepce zvolí oblast vyšetření a odebere si číslo a pak ho vyvolají koordinátorky k pultíku. Hned mi blesklo hlavou, že je to jako u nás na poště...ale tam označíte, jestli chcete poslat dopis nebo balík...no, a tady se to liší jestli chcete na kontrolu, objednat na CT nebo jiné...No, bez lístku s číslem to prostě nejde nikde...:-( Ať jsme balíci/ky nebo lidi! 
V úterý jsem byla doma a uklízela všechny ty vánoční věci, a že jich letos zase dost přibylo..Štěpánka pořád něco tvoří, nosí také výrobky z keramického kroužku..i já jsem něco vyráběla..Ale už je vše uklizeno a můžeme se zase těšit na další Vánoce, které budou už zase letos!!!! Také jsem se těžce loučila s krásným stromečkem, který fakt nevypadal vůbec uschle a unaveně, ale prostě jsme ho vyhodili...No, málem se pod ním ještě v pondělí večer zranila Štěpka...Jak byl obrovský, tak jsme ho měli trochu před knihovnou, a ona si potřebovala něco úplně dole v knihovně vzít. No, a ještě byly o  knihovnu opřené dvoje dospělácké lyže, které jsme dostali s manželem od Ježíška. A jak se tak Štěpí plazila pod stromem a dole vytáhla nějakou knihu, tak se na ní ty lyže zřítily! já byla mimo obývák, jen jsem slyšela divnou ránu a pak jen "Mamí, zachraň mně...spadly na mně lyže"..Když jsem přiběhla, tak jsem nejdříve chtěla udělat foto a pak teprve zachraňovat dceru, která se už chechtala a já také! Naštěstí ten silný, široký strom ty lyže při pádu dost zbrzdil a Štěpka byla celá, jen měla lyže na zádech!...tak jsme se ještě poslední večer se stromečkem pobavili...Přežila to dcera i nové lyže!  No, letos nás ty vánoční stromky baví více než dost...:-) 
 A včera jsem měla v plánu psát, ale měla jsem doma manžela...byl totiž na očním, jako já někdy v říjnu..3x během dne na měření tlaku v očích. Tak jsem u počítače sedět nechtěla...Byla to výjimečná středa, kdy jsme byli doma jen my dva...Štěpánka byla ve škole, ale po obědě jsme jí vyzvedli a byli jsme doma spolu. Venku bylo pěkně, ale pěkně hnusně...pršelo! Kéž by už sněžilo...je skoro půlka ledna, ale sníh vidíme jen v televizi nebo na fotkách z hor!  Naštěstí si snad sníh užijeme na horách, kam jedeme na dva týdny. Do Krkonoš a pak do Rakouska, kde sníh bude určitě! Už se moc těšíme. 
A doufám, že si užijeme sníh i tady u nás v nížinách...aby byla ta opravdová zima i za oknem, ne jen na fotkách a na horách! 

Mějte se moc a moc krásně, a hlavně se všichni OPATRUJTE!!!!!

Štěpánka...:-)

p,s. Příště vám pošlu nějaké fotky mých dlóóóóóúhých vlasů, už mi lezou dokonce přes uši...:-)
Už rostou přesně 2.měsíce!!!!

Letošní první kontrola v PTC...

Novinka v PTC (pořadový systém)

...a nezměněné veselé posezení...:-)

Tady jsem se byla informovat...:-)
(a brzy sem zajdu)

Včerejší obrázek od Štěpánky...:-)
(moc se mi líbí, tak vám ho ukazuju!!!)


























Komentáře