Takové normální dny...a další biologická injekce..:-)

Ahoj všichni...moji čtenáři i všichni ostatní...:-)
Během těch pár dnů, od posledního článku se nic moc nestalo. Byly to běžné každodenní činnosti. 
I když jednu novinku mám..v úterý jsem málem zaspala, poprvé snad od školy..a rovnou se mnou by zaspala i Štěpánka, té by tedy nevadilo delší spaní, nikdy se jí z postele moc nechce. Musím jí přemlouvat a uplácet pusinkama...uplácím moc ráda! No,v pondělí jsem šla spát kolem půl jedenácté, dívala jsem se v televizi na speciální díl reality show "Jak se staví sen-extra" Byly tam silné příběhy žen, kterým televize Prima splnila sen o lepším bydlení. Tento díl byl o návratech televizního štábu do těchto domácností...a asi se mi do mysli vryly silné příběhy žen, a jejich slova o životě a (často o nemocích), že jsem pak v noci nemohla vůbec spát, budila jsem se, převalovala v posteli a když jsem ulehala, tak jsem si zapomněla nařídit budík...Naštěstí jsem se instinktivně probudila asi o 10 minut později, než normálně vstávám. Venku byla tma a ticho, skoro jako v noci. Naštěstí jsem otevřela oči a mrkla na hodiny...No, musela jsem vstát...:-( A aby toho "nočního děsu a stresu" nebylo málo, tak jsem před spaním četla knihu Nabarvené ptáče...Už asi třetí večer...říkala jsem si, že té knize dám šanci, i když hned po přečtení pár stánek se mi obsah nelíbil. Asi jsem čekala, že se změní, nebo nějak zjemní...nestalo se! A včera jsem fakt byla otřesena a knihu jsem odložila a dočítat jí už nebudu. A prý byl ten příběh s přibývajícími stránkami ještě horší a drsnější!!! Před spaním by měl člověk tedy číst úplně jinou četbu...aby pak neměl divoké sny a probděné noci! A ještě mu hrozilo zaspání...Naštěstí jsme 10 minut zpoždění ani nepostřehly...a vše stihly v pohodě! 
Také jsem v úterý byla u obvodní lékařky, jen na běžnou každoměsíční kontrolu. Dostala jsem lístek na peníze, a já naopak lékařce předala nashromážděné lékařské zprávy za poslední měsíc. Také jsem podstoupila lékařské vyšetření k prodloužení zbrojního průkazu, které se dokládá asi 1x za 5 let...a já ho mám právě doložit během února. Tak jsem návštěvu u lékařky spojila i s tímto vyšetřením.
Zajela jsem na Policii do Kladna, předala tam doklad...opět tam pojedu za 5 let, až dostanu nový průkaz včetně nové fotky...na tomhle, aktuálním tedy vypadám jinak než "ta paní" na fotce. Tam je dlouhovlasá blondýna. Policista mou vizáž nijak nekomentoval, měla jsem na sobě čepici i bundu. Vyřízeno jsem to měla rychle, tak jsem se ani nesvlékala.
Také jsem dělala něco pro zdraví...V pondělí jsme s holkama na oválu chodily...já chodila asi hodinu /7,6 km...Bylo to moc příjemné, vidět se s holkama, popovídat si a také udělat něco pro sebe! I když venku byly jen 3 °C a celkem zima, nejdříve ale svítilo sluníčko. No, každý kilometr je dobrý, ne???...:-)
Pak jsem byla v úterý na józe, a ještě mne všechno bolí...člověk ani netuší, co a kde má v těle za svaly..tak i tyto "skryté" svaly jsme pořádně protáhli (chodí s námi i jeden muž), pak jsme stáli na hlavě a dělali další krkolomné cviky. Ale člověk se pak cítí fakt skvěle protažený!!!
Já teď tak trochu balím věci na hory, kam za pár dnů odjíždíme. máme tak různě po domě hromádky věcí...někde boty, někde oblečení, jinde zase lůžkoviny a ručníky...tak to musím sjednotit a dát na jednu hromadu, kterou pak přemístíme do auta...a vyrazíme směr Krkonoše. Jedeme zase na tu "naší" oblíbenou chatu, kam jezdíme mnoho let vždy v zimě a pak v červnu..s partou přátel.Už se moc těšíme!!! Tahle chata má své veliké kouzlo...je totiž uprostřed sjezdovky, kde jsou dva vleky. Je to tedy veliká pohoda pro nás rodiče...nemusíme se složitě přemísťovat s dětmi a kompletní lyžařskou výbavou někam na sjezdovky. Takhle jen děti vyjedou od chalupy na svah, a my rodiče se různě střídáme v lyžování a posedáváme u chaty a na lyžaře dohlížíme. Je to veliká pohoda a relax! Kolem chaty se nám různě batolí nebo v kočárku spí přibývající děti..které se za pár let přidají k těm větším na sjezdovku. A chata uvnitř má také svůj půvab...každý si na pokoji topí sám v kamnech, povléká si vlastní povlečení a vaří si jídlo, my tedy vaříme společně. Tedy jedna až dvě rodiny pro celou chalupu vždy vaří oběd jeden den. Je to služba pro kamarády, tedy kompletní servis...donáška až "pod nos" i s mytím nádobí. A jinak jsou vlastně celý den neustále naplněné stoly jídlem a pitný režim se také dodržuje...velmi zodpovědně! Po příjezdu domů, pak někteří "musí" držet dietu a detox...:-)
Na celou chatu jsou jen dvě WC a jedna sprcha...je to občas dobrodružný a také někdy mytí pro otužilce...občas neteče teplá voda! Je to dovolená jako "ze starých " časů a my všichni jí vážně milujme a vždy se moc těšíme až zase vyrazíme. A také děti vidí jak jsem na dovolené jezdili, jako děti my...jejich rodiče. Je to velká romantika spojená s dobrodružstvím...
Nejdůležitější je totiž s kým člověk dovolenou tráví, a my si fakt rozumíme a scházíme se i běžně mimo tyto dovolené. Zažijeme spolu hodně legrace, pořád se jen smějeme a bavíme. Vymýšlíme pro naše děti různé akce...
Jééééé, už se tak moc těším!!!! A dle konverzace ve skupině v telefonu se těšíme všichni!!!!
No, ale ještě mám nějaké povinnosti před horami...
Dnes jsem byla na další biologické injekci v Motole. Už je pátá...Dnes mi také sestřička propláchla hrudní port...vždy po 6-ti týdnech. Tedy vždy při píchnutí injekce do "P"ravého stehna, "P"ort na "P"ravé straně, "P"ropláchnout.....takhle si to vždy připomínám, abych nezapomněla...4x P! Zdá se mi, že tam jezdím nějak moc často....asi jen ten čas tak letí!
Vše proběhlo dobře a na Onkologii do Motola jedu zase za tři týdny. Mezitím mám ještě jiné kontroly...ale to až v únoru. 
Vždy když vstoupím do prostor onkologie a procházím kolem velké místnosti s šesti oranžovými křesly, tak se mi vždycky připomenou ty okamžiky, kdy jsem tady trávila každý týden nějaký čas a kapaly do mně ty chemikálie...:-( Ale to už je naštěstí za mnou!!!!
A také dnes raději vynechám sportování...po minulé zkušenosti, kdy mne pěkně bolela noha.

Mějte se všichni krásně, opatrujte se a užívejte si ŽIVOT!!!!

p.s. Omluvte mne, že teď nebudu pár dnů psát...na horách není na psaní moc čas ani klid!!!! Budu hlavně relaxovat a užívat si...:-)

Štěpánka...:-)
Další biologická injekce...:-)

bez čepice v Motole...:-)

...tuto knihu fakt už číst nebudu!!!!

...s holkama na oválu...:-)

můj nejnovější obrázek od Štěpí...:-)

předloha a MŮJ krásný originál...💓💓💓




Komentáře