konzultace na plastice...budou prsa!!!!

Přeji vám všem krásné úterý!!!
Tak jsem tady opět s novinkami, co se týká našeho zdravotnictví a mého "poprvé"...
Jak již víte z minulého článku, tak jsem byla včera na konzultaci na plastické chirurgii v nemocnici Na Bulovce u doc. Měšťáka O. Vyrazila jsem včas, protože lékař má vždy konzultace 2 hodiny a jen některé pondělky, čekala jsem asi 1,5 hodiny a přišla jsem na řadu...
Pan doktor je veliký sympaťák a samozřejmě profesionál...Tak to bylo bonusové vyšetření  2v1...:-)
Vezla jsem s sebou šanon se všemi mými zprávami, ale nakonec nebyl potřeba ani jeden papír. Pan doktor chtěl vidět můj hrudník! Což je logické...:-)
Odborně na mne koukal, a říkal mi, že opravdu na vytvoření nového prsa nemám na hrudníku ponecháno dost kůže..Řekl mi, ať ukážu podbřišek...a v tom mu zazvonil telefon, který musel vyřídit. Tak já tam tak stála, ruce jsem měla na okraji legínů, které jsem se chystala stáhnout...a ukázat ten podbřišek. No, a když telefonoval, tak jsem si říkala jak "moc" chce vidět podbřišek....Hned mi totiž blesklo hlavou, že tyto partie nemám zrovna perfektně oholené. Nenapadlo, by mne, že při ukazování prsou budu ukazovat také podbřišek. To mne čeká ve čtvrtek na gynekologii..Jo, jo už bych měla být ponaučená z návštěvy, skoro před rokem na magnetické rezonanci, kde jsem byla jen v tangách...a to mi také měli dělat vyšetření jen prsou! Tak koukám, že člověk je stále rozčarován a udiven...:-) Ale alespoň je při těch vyšetření i trochu sranda..tedy pro mne!
Ale dobrý...pan doktor dotelefonoval, sáhl mi na břicho a jen usoudil, že na břiše nemám ani tuk a ani kůži. Já si tedy myslím, že by se tam našel tuk i kůže...a měla bych s novýma prsama i liposukci...tak ne!
Sáhl mi na záda, zhruba do výšky prsou a tam si prý vezme kousek kůže a také zádový sval a to použije na to prso. Samozřejmě spolu s implantáty, ten použije i do pravého prsa, aby byly souměrné. Mám prý tkán v levém (bývalém prsu) zatuhlou z toho protonového záření. To prý bývá ke tkáni a kůži méně šetrné než z klasického fotonového záření. Samozřejmě, je ale mnohem citlivější a neškodné k srdíčku...a to je asi to nejdůležitější! Tak bude prý lepší tuto "ozářenou" tkáň odstranit, a právě tam použít ten zádový sval a kůži, aby byl pak výsledek perfektní. Také je tam prý pigmentace kůže...oproti pravému (bílému neopalovanému prsu).
Ještě je prý možnost použít kompresní expandér...ten kůži trochu natáhne a připraví pro vložení implantátu. To ale pro mne není moc vhodné...říkal doktor.  Tak jsem se domluvili, že se použije kůže a sval ze zad. A to si zrovna myslím, že moje záda jsou docela hubená, žebra potažená kůží...na břiše mám určitě víc tuku i kůže, tedy dle mého názoru. No, uvidím jak to nakonec bude...
A teď to nejdůležitější...kdy to bude??? Mám už naplánovaný termín operace...a ten je 2/12/2021...
Ano, opravdu budu mít nová prsa "ze zad" skoro za dva roky!!! Pan doktor říkal, že to je ještě "krásný" termín. Tak budu mít parádní dárek ke svým 49.narozeninám a pak také pro manžela dárek k Vánocům... A možná se také vyhnu tomu předvánočnímu šílenství, pečení cukroví a dalším věcem...
Ale Štěpánka mi na tu mojí úvahu o předvánočním nicnedělání, řekla, že to všechno udělám/uděláme spolu v listopadu a pak si můžu jít ležet do nemocnice! Ale je to tak daleko, že asi nemá cenu to teď řešit...můžu se jen těšit!!!
Ještě se mám vlastně objednat v říjnu 2021 na kontrolu, tak asi doladíme a domluvíme vše potřebné k operaci. Mám tkáň masírovat a promazávat, aby byla pružná a nebyla přirostlá k hrudníku.
Každopádně jdu ještě na jednu konzultaci na plastiku v únoru. Tak jsem zvědavá na názor ještě jednoho lékaře (ženy) a pak se definitivně rozhodnu, třeba to ještě změním. Ale doc. Měšťák je kapacita, prsa prý dělá excelentní, tak si asi raději počkám. Jsem zvědavá jaká budu mít prsa ze zad...No, teď moje levá strana vypadá jako záda, tak asi budu čučet!
Jinak jsme měli hezký víkend. V sobotu jsme byli s rodinkou na kouzelnickém představení v Divadle kouzel v Líbeznicích. bylo to představení pro celou rodinu "Magická esa"...a vážně jsme si to moc a moc užili!!!! A manžel ještě o trochu víc! Byl totiž vybrán z hlediště a spolu s Pavlem Kožíškem "kouzlil". Dělal mu "asistenta" při třech karetních kouzlech. No, spíš si z něj dělal legraci, měl dvě asistentky a ty kouzelníkovi pomáhaly..No, a my ostatní v publiku jsme se náramně bavili! Celé představení bylo opravdu moc pěkné, spoustu triků nad kterými jsme jen kroutili hlavami a vůbec nechápali, jak je to možné!!!! Vřele doporučuji!!!! Jak pro děti, tak pro dospělé...
Chvíli jsme byli doma, Štěpku jsme odvezli k babičce a my s manželem jsme šli na "schůzi". Ještě jsem namazala pár jednohubek, každá rodina "něco" dobrého přinese, aby se nám lépe schůzovalo. Setkáváme se vždy u jednoho účastníka zájezdu v jeho podniku, kde si dáme pití a dobrůtky doneseme vlastní.
Cca za dva týdny odjíždíme na hory, kam, jako každoročně jezdíme s partou přátel...no, a vždy si děláme schůzku, aby jsme "jako" domluvili podrobnosti zájezdu. Asi 3 minuty si ujasňujeme co budeme vařit a schůze je vlastně ukončena...Je to každý rok stejné, prostě se rádi vidíme, že se nemůžeme dočkat hor, tak děláme takový malý trénink...Bude nás trochu přes 30 lidí, tedy včetně dětí, jeden člen nám před 4 měsíci přibyl. Budeme mít tedy dalšího budoucího lyžaře!!!
Schůze se nám vydařila...protáhla se asi na 7 hodin "důležitého jednání"...:-) Na hory se už moc těšíme, ještě si také přejeme, aby napadl sníh!
A co mne teď čeká???
Ve čtvrtek jdu na preventivní kontrolu na gynekologii, pak za týden na kontrolu k obvodní lékařce. Ještě mne příští týden čeká další biologická injekce. A dnes mne čeká jóga, těším se, že se trochu protáhnu. Včera jsme byly s holkama chodit, já jen asi 35 minut, protože jsem musela běžet vyzvednout Štěpku z atletiky...Ale i půlhodinka je dobrá, lepší než nic!!!

Mějte se moc a moc hezky, užívejte si každý den....
Štěpánka...:-)

p.s. A poslední fotka je z dnešního rána...Já a pandové, aneb pandí zkrášlování! Maska byla moc příjemná, ale nevím, zda na mně zanechala nějakou "krásu"...asi spíš ne, ale třeba to teprve přijde!  Budu čekat...:-)

Sobotní výlet za kouzly....:-)

parádní představení!!!

Divadlo kouzel...:-)

česneku není nikdy dost...

pandí zkrášlování...:-)
(nebo alespoň relax)














 

Komentáře