Náš pobyt se Štěpánkou doma bude asi delší než se zdálo...:.(

Krásnou středu vám všem...a rodičům menších dětí obzvlášť!!!
Jak se zdá, tak se moje a vlastně i situace dalších rodičů malých dětí v následujících dnech nezmění...
Budeme doma...a nevíme ani jak dlouho!?
Včera padlo nařízení vlády, že se od dnešního dne ruší školní výuka. U nás v regionu mají děti regulérní prázdniny, ale bohužel si je kvůli vzniklé situaci "koronaviru" ani neužijí dle původních plánů! Jako my, místo abychom teď brázdili rakouské sjezdovky, tak trčíme doma! A jsme tady se Štěpánkou, kvůli jejímu nachlazení už druhý týden. Tak se teď všechno točí a přizpůsobuje jí. Nejvíce mi vadí, že musím vymýšlet "něco" k obědu a stát každý den u plotny! A vypadá to, že se vzniklou situací se ze mě brzy stane kuchařka! Ale i moje nemoc má svá pozitiva, tedy že je o Štěpku postaráno a nemusíme řešit hlídání, kdyby jsme byli s manželem oba v práci. Ale vzhledem k prázdninám jsme se snažili pro Štěpku vymyslet nějaké aktivity...když tedy nejsme na horách! Ale co můžeme naplánovat, když se nikam moc nesmí...kino, další sportovní akce...nic moc!!!!
Ale podřídíme se jako všichni, hlavně ať jsme zdraví a koronavir je na ústupu!!!
V pondělí jsme byly s kamarádkou a dcerami venku, tady v lesoparku. Holky si tam asi 2,5 hodiny hrály a byly spokojené, tak nám asi zbude chodit každý den jen tam, nebo na nějaké procházky!!! Já pak doma další hodinu čistila oblečení a boty od bahna..ale to nevadí, hlavně že si to holky venku pěkně užily! A včera jsme chvíli hlídaly kamarádky dceru (tu z pondělí) a holky si hrály v pokojíčku...byly tam hodné, a když jsem za nimi přišla, tak měli na ústech roušku (asi před rokem jsem jim je šila, když si hrály na lékařky...to jsem netušila, jak se jim budou teď hodit...:-( ) na rukou lékařské gumové rukavice. A chodí na vyšetření s panenkami k lékaři...tak se prý musí chránit...aby se nenakazily koronavirem...Už i ty děti jsou zblblé...z toho co slyší a vidí v televizi!!! Uvidíme jak se jim bude líbit ta nucená opatření...tedy nechodit do školy....Štěpánka tam zrovna chodí moc ráda...:-)
Všechny čtyři, včetně maminky holčičky jsme si pak skočily do restaurace na oběd...na dlouho možná naposledy, uvidíme zda se nezavřou také restaurace???!!! Pak jsme byly chvíli na hřišti, ale dost tam foukalo a byla zima, tak jsme šly zase k nám do tepla! Co jiného může člověk s dětmi dělat??? Všichni se snažíme jim prázdniny i této nepříznivé situaci zpříjemnit!!! No, a děti jsou nejraději spolu...zabaví se i vyblbnou!!! I když spolu každý den hrajeme různé hry, tak děti potřebují zase děti!
Dnes jsem Štěpánku odvezla k babičce, budou tam spolu se sestřenicí, tak se hezky užijí, a babičku s dědou i zabaví! Zítra se zase vrátí domů a budeme tady trávit volné dny spolu...Nějaký program si vymyslíme, aby alespoň nepršelo a přišlo už jaro!!! Manžel je místo dovolené v práci...včera tam byl například 15 hodin!!! Viděla jsem ho jen chvíli večer, než jsem šla spát...Ještě, že jsou telefony, ale i ty jsou někdy velmi rychlé...protože spěchá na nějaké jednání...ano, jednají a řeší stále o koronvir!!!
A já...???
Moc se nestíhám věnovat těm svým rozdělaným fotkám...a vlastně ani ničemu jinému.
V pondělí jsme tady doma měli také ZOO s výkladem. Ke každému zvířátku nám paní "průvodkyně" dala pěkný výklad...až jsem čučela, co všechno Štěpka zná! Po delší době objevila plastová zvířátka, která má ještě z útlého dětství, to si tady s nimi hrála fakt dost často..Včera si udělala v obýváku malou ZOO a hrála si tady se zvířátky...jako kdysi ve čtyřech letech.
Dnes mám tedy po delší době VOLNO, jako den pro sebe, kdy mohu jít klidně ven...když není doma Štěpka nemocná nebo nemá prázdniny! Tak se chystám jít zase ke kadeřnici, mám už vlasy kolem uší a na krku přerostlé...tak jen poupravit kontury. Aby měl účes nějaký tvar a vlasy si nerostly křížem krážem...A také zvažuji, že si pořídím nějaký přírodní tónovací šampon a vlasy nějak oživím...Nikdy jsem to nedělala, tak to bude premiéra. Vlasy jsem měla vždy blond...tedy odbarvené nebo melír. Zkusím a uvidím...myslím, že nic nebude horší než holá lebka, kterou jsem měla loni přes půl roku...
A jak jinak????
Měli jsme hezký víkend, byla tady Niki s přítelem! Tak jsme se zase užili...když už jsme zůstali doma. Se Štěpánkou jsme zase pekly...z listového těsta...sýrovo-špenátové šneky, sýrové tyčinky, šunkovo-sýrové šneky a ještě mini šnečky s medem a skořicí...ty byly výborné a dost jednoduché! Asi je budeme dělat častěji..:-) Dostala jsem také od holek kytičky...od Niki prý z lásky a od Štěpánky k MDŽ...ani nevím kde zjistila, že je právě MDŽ...doma tento svátek nijak zvlášť neslavíme. Slavíme Den matek...Štěpánka vyrobila kytičky pro mě i pro Niki, včetně přáníček...vyrobila tedy 40 tulipánů a dvě přáníčka!!! Musím říci, že mne až rozbrečela, jak jsem byla dojatá!!!
Já osobně se cítím moc dobře, myslím fyzicky! Naštěstí na mě neskočil žádný bacil od Štěpánky, která tady minulý týden kašlala a smrkala. A to jsem moc ráda! Spíš je mi moc smutno a dotýká se mne situace v Itálii a čím dál více i tady u nás. Každý den si se ségrou voláme, zajímáme se o dění tady i tam. Zrovna včera mi říkala, že musí do práce jezdit se speciálním papírem, kde má napsáno odkud kam jede...vlastně místo bydliště a místo práce...jinam nejezdí, a ještě se občas zastaví v jednom obchodě nakoupit jídlo. Její syn je sám doma, už třetí týden...a ještě minimálně měsíc to tak bude. Prý se tam trochu spekuluje o možném uzavření škol, až do konce pololetí, tady do cca  15.6. Je smutné tohle slyšet...a vlastně ani nikdo z nás moc nevíme co nás čeká, jak dlouho ta opatření se zavřenými školami potrvají u nás, jak se bude celá situace vyvíjet ať u nás nebo ve světě! A jak píšu, situace v Itálii, vzhledem mojí části rodiny se mne dotýká moc!!!
Asi si teď skočím k té kadeřnici nebo holičce???? Když pracuje v pánském oddělení tak je to kadeřnice nebo holička???? Zeptám se, ale asi kadeřnice, protože upravuje vlasy i ženám...jako třeba mně!
Mějte se všichni moc hezky a hlavně se OPATRUJTE...zdraví je NEJDŮLEŽITĚJŠÍ!!!!

Brzy zase ne viděnou...:-)

Štěpánka...

Her není nikdy dost...:-)

...asi se teď budou hodit všechny...:-(

pondělí v lesoparku...:-)

...hlavně, že byly holky spokojené..:-)

pomalu přichází jaro...

tyto tulipánky mám na pořád...:-)

ZOO v obýváku i s průvodkyní...:-)

zvířátka, zvířátka a zase zvířátka...

sobotní pečení...



Komentáře