Začal březen...nachlazení, léčení a pobyt doma...:-)

Krásný čtvrtek a hlavně pevné ZDRAVÍ!!!!
Jak už název článku napovídá, tak jsme doma a Štěpánka je trochu nachlazená. Nechodí tedy od pondělí do školy a já jsem maminka, kuchařka, ošetřovatelka, kulturní referentka a trochu i učitelka...:-) Tak nemám moc prostoru pro sebe nebo dokonce k psaní. A teď už vím, že podobný bude i příští týden...Doufám, že brzy bude úplně zdravá!
Přes víkend byla u babičky a v pondělí měla kašel, ke kterému se přidala i rýma. Nebudeme tedy nic riskovat a raději bude tento týden odpočívat doma v teple. Hlavě bych byla nerada, kdyby na někoho ve škole něco přeskočilo. Děti u nás mají totiž příští týden prázdniny. A my jsme měli jet na hory. Do Rakouska, poblíž italských hranic...Bohužel dnes jsme hory stornovali...Sešlo se několik faktorů...samozřejmě ten hlavní, se kterým to vše souvisí je koronavirus!!! I když se cítím dobře, tak se stejně bojím oslabené imunity...přeci jen stále podstupuji léčbu a tělo ani není úplně ve formě jako bylo před nemocí. Pak ještě nachlazení Štěpky..i když rýma a trochu kašlík nikoho nezabili, ale...
Asi by jí spíš i na ty dutiny ten horský vzduch pomohl! A další vážný důvod je manželova práce! Bylo mu dnes doporučeno, aby neodjížděl...a vlastně, aby si nebral vůbec dovolenou. V práci už druhý týden řeší právě koronavirus...připravují různá opatření a plány "co kdyby"...No, tak zůstaneme raději doma! A největší radost z toho mají naše rodiče...měli o nás strach! Tak místo lyžování a užíváni si ve wellnessu budeme doma! My se Štěpkou...manžel bude muset pracovat. Doufám, že s přibývajícími počty nemocných nebude muset zůstávat v práci ještě více...:-(
Nějaký náhradní program snad vymyslíme...třeba si zase spolu něco upečeme...jako včera. Měli jsme v lednici tři balení listového těsta...a aby tady nezůstala (když jsme měli být na horách) tak jsme trochu pekly. Nejdříve jsme udělaly oblíbené sýrové tyčinky...ty máme moc rádi! A pak jsme ještě, dle nového receptu upekly pudinkovo-tvarohové spirály. No, tvary byly trochu nepravidelné...spíš takové podivné krouceniny, ale chuťově moc dobré. Zrovna jsem si k odpolední kávě jednu zákrutu dala! Tak pravděpodobně budeme se Štěpkou vařit a péci asi také. Jo, jo lyžování a relax by byli tedy lepší...ale co naděláme!!! Nic...Hory tam budou i příští rok...
Kvůli koronaviru se mění mnoho plánů nejen nám! Můj synovec v Itálii kupříkladu nechodí už druhý týden do školy...mají je stále zavřené. A ještě bude doma určitě i příští týden. Ale to ho asi moc netrápí, ale každopádně je šikovný sportovec, fotbalista-brankář. A to, že jim zrušili tréninky a také zápasy, to ho štve moc!!! Ale dle informací od ségry stejně s klukama lítají s míčem venku...a to je dobře!!!
Vždycky se těším na březen...mám s tímto měsícem spojený začátek jara, který tedy dorazí 20.3.,ale já už od začátku března cítím a vyhlížím teplo...No, a teď tohle! Štěpánka byla celý podzim i zimu naprosto zdravá a v březnu je nachlazená! A to do sebe pere vitamíny každý den. Miluje totiž jablka...a to dost! I já mám jablka moc ráda, ale ta zelená kyselá...Štěpánka má zase ráda červená a šťavnatá. Má svoje oblíbené druhy a když náhodou koupím jiné, tak to hned pozná...Je už takový odborník přes jablka...:-) Často také jíme pomelo...zrovna dnes ho oloupu...a doplníme vitamíny!
Dnes jsem také byla v Motole na další biologické injekci...a měla jsem s sebou doprovod, ale jen v autě. Jela se mnou Štěpánka...nechtěla jsem jí dávat ani k jedněm rodičům, aby na ně nějaký bacil neskočil a neohrozil jejich zdraví!!! Tak jsem měla v autě místo rádia rozptýlení...Ale protože do prostor onkologie, ani do čekárny nesmí vstupovat děti mladší 15-ti let, tak jsem měli na parkovišti sraz s manželem a on tam Štěpku ohlídal. Bylo to na 20 minut i s čekáním..Dostala jsem do pravého stehna injekci, kterou jsem vůbec necítila. Pak mi také sestřička propláchla port a šla jsem. Byla to zase rychlovka. Další termín mám zase za tři týdny...tedy 26.3.2020.To už bude regulérní jaro..jupí, jupí..už se moc těším na teplo!
Jo, a ještě mám jednu malou změnu...pro mne nepříjemnou!! Zase nemám skoro žádné řasy...
Už minulý týden jsem začala pozorovat, že mi na spodním víčku chybí cca půlka řady řas...a teď mi vypelichala i horní řada. Nejvíce je to u pravého oka..Tam mám nahoře asi 5 řas dlouhých a pak mi tam nějaké mini rostou...ale ty jsou tam malé, že nejsou skoro vidět...Doufám, že je to jen dočasné...asi byly tahle parádní dlouhé řasy ještě plné chemikálií a tedy vypadly a narostou jiné...ZDRAVÉ! V listopadu mi vlastně po skončení chemo všechny řasy i obočí vypadali...bylo to hrozný, jako mimoň jsem vypadala!!! A ty dlouhé nové mi narostly v prosinci...až jsem se radovala jak jsou pěkně dlouhé, lepší než ty původní. Tak jsem zvědavá, kdy zase obrazím!!! Jinak všude všechno roste...jen ty řasy...které zrovna potřebuju nejvíce, mi vypadaly!!!!! 

Takže u mě nejsou skoro žádné novinky...tedy až na tu zrušenou dovolenou!!! Z toho jsme smutní, moc jsme se těšili! A to jsem si chtěla s sebou vzít i noťas a napsat vám z hor...Je to tam opravdu moc hezké a když vyjde počasí, tak je to vážně parádní lyžování, modré nebe, slunce a třpytící se sníh...

Mějte se všichni moc a moc krásně!!!! A hlavně na sebe dávejte pozor a buďte ZDRAVÍ...:-)

Štěpánka...:-)


...dnes jen na skok, na biologické injekci

červená a zelená = potřebné vitamíny

vitamínů není nikdy dost...:-)

zase jsme pekly...:-)

spíš než spirály...krouceniny, ale dobré...:-)

...a sýrové tyčinky

Komentáře