Výjimečná situace...nepíšu, protože šiju roušky!

Krásný čtvrtek vám všem...:-)
Dnes jen velmi krátce....
Už podle názvu, vlastně všechno víte! Nestíhám psát...protože mám nyní dost "mimořádných " funkcí...jako skoro každá maminka. Tedy dopoledne učení s dcerou, nebo spíše dohled, že se opravdu připravuje do školy, příprava obědu, odpoledne pak pobyt venku třeba v lesoparku nebo nyní na zahradě. A teď už tři dny jen stříhám, špendlím a šiju, jako půl národa roušky. Udělala jsem jich asi třicet a dalších dvacet mám rozpracováno a zítra je chci dokončit, abych je rozdala potřebným. Tedy rozdávám je v rodině a kamarádkám, které je zase dávají své rodině...No, a pořád jich je málo!!!!
Chodím teď spát kolem půl druhé a ráno se Štěpkou vstáváme kolem sedmé...a pak nás zase čeká spoustu věcí.
Tak mějte prosím trpělivost....nyní musím prostě šít!!!! Věnuji tomu dost času, ale musím při tom zvládnout ještě spoustu dalších věcí. A manžel...ten je teď také velmi, velmi vytížen v práci!!!

A ještě jsem vám chtěla napsat, že jsem v pořádku, občas se o mě bojíte, když delší dobu nenapíšu...
Je mi dobře, jsem na sebe opatrná....téměř nikam nechodím, nejvíce na zahradu...používám roušku a dodržuji všechna pravidla a CHRÁNÍM SEBE i své okolí !!!!

Brzy na viděnou, už se těším, až zase napíšu....ale teď už dobrou noc....
Dnes to vypadá, že půjdu na kutě zase po jedné hodině...:-(

Štěpánka...:-)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VŠICHNI SE MOC A MOC OPATRUJTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ušité roušky....


...a ještě další roušky


ještě jiné modely...:-)


Nutná koupě látek...:-)

koupená plátýnka a gumy...

Komentáře