Dnešní článek ze zahrady...:-)

Krásný, slunečný, teplý, páteční a oddychový den ze zahrady...vám všem...:-)
Tedy já takový den mám...a řekla bych, že takové dny mám teď skoro všechny...jen ten dnešní byl jiný v tom, že jsme se dopoledne nemusely věnovat škole...dodržujeme čtyřdenní volno. Tak si myslím, že z toho mám asi větší radost já...Tak jsem si to "krásně" užila jen v kuchyni!!!! Už mě snad i to vaření začíná bavit, víc než být učitelka!!! Ale ještě to asi pár týdnů budeme muset vydržet!!!
Každopádně si teď člověk mnohem více vychutnává takový ty normálně běžné, někdy až nudné neoblíbené věci...jako je třeba jet nakoupit jídlo a procházet se mezi regály nebo jen třeba řídit auto!!! Jindy každodenní rutina má nyní úplně jinou hodnotu...nádech něčeho krásného, jako za odměnu!
Byla jsem v pondělí na "výletě" v drogerii Rossmann...jéééé, já jsem si to tak krásně užila!!! Chodila jsem mezi regály, žádnou uličku jsem opravdu nevynechala a dávala do košíku věci ze svého seznamu! Radovala jsem se i z oblíbeného čistícího prostředku na koupelny, ze zubní pasty, jsem měla ještě větší radost, šampon pro Štěpánku...to jsem už opravdu jásala...hurá, hurá...jak málo mi stačilo ke štěstí!!! Pak jsem se zastavila ještě v Lidlu...no, to už mě tak moc nebavilo...protože jsem zase musela přemýšlet, co že to budu zase vařit??? Snad mi už ani to vaření nevadí, ale co pořád vymýšlet...TO JE NEJHORŠÍ!!! V úterý bylo "vaření" super...objednala jsem pizzu...byli jsem spokojení všichni...No, upřímně já asi nejvíce, ale kvůli chuti to nebylo! Také jsem slíbila manželovi bramborový salát a Štěpce řízky...samozřejmě salát nejí, tak budu dělat ještě brambory...Ale myslím si, že tohle řeší asi každá žena, nebo možná tatínek který je s dětmi doma...:-(
My jsme doma všichni tři...manžel pracuje v pracovně...a já se tady o ně láskyplně starám...ale je pravda, že občas chci mít chvíli také pro sebe, tak si třeba lehnu do vany a poslouchám písničky, nebo se zavřu se do pracovny, když tam manžel zrovna není a něco si tam šiju a jsem chvíli jen já sama...tedy někdy. Štěpánku mám pořád v patách....dnes jsem třeba stříhala na zahradě keříčky a ona ležela na lehátku a celou dobu mě sledovala...a povzbuzovala mě! No, musím říci, že mě to bavilo mnohem více...ty její hlášky...Ale teď už jsem tady chvíli sama, sedím venku u stolu a píšu vám na čerstvém vzduchu. Naštěstí máme zahradu členitou, tak se i tady pěkně rozprostřeme a máme každý prostor a soukromí. Manžel celý den řezal, skládal dřevo a vymýšlel další část dřevníku...a Štěpka si už asi hodinu maluje křídami...nebo spíš míchá křídy s vodou a vymýšlí "nové" způsoby kreslení...ale je mi to jedno...Kdo si hraje NEZLOBÍ....no, to platí pro oba!!! Když jsem jí tam viděla, tak půjde rovnou do vany a oblečení do pračky...je taková celá duhová...pěkně barevná! Tak dnes ani nebudeme hrát petangue...který teď hrajeme skoro každý podvečer...no, upřímně moc mi to nejde. ale snažím se!!! Tak uvidím jak svůj styl vypiluju a za pár týdnů ze mne možná bude šampion...:-)
A já???
....mám tady na stole osení s krásnými malovanými vajíčky a mláďátky. Které jsme včera se Štěpánkou malovaly...temperami. Krátily jsme si odpoledne a připravovaly se na Velikonoce...tohle bude asi naše jedinná výzdoba. Nemůžeme jít stejně nikam koledovat, ani k babičkám...tak nám naše výzdoba v téhle zvláštní korona-době stačí!! Je vlastnoručně vypěstovaná a namalovaná! A ještě jsme udělaly malý dobrý skutek, pro firmu kamarádky. Musí mít v této době zavřeno svou provozovnu s reklamními předměty...tak vymysleli alespoň tyto velikonoční dekorace. Tak jsem si jedno balení alespoň zakoupily...namalovaly a teď nám to tady krášlí dům. Dnes máme osení venku na stole, ale za chvíli si ho přeneseme na stůl zase domů. A zítra zase ven...tak to bude putovní výzdoba!!! Aby jsme si jí mohli užívat celý den...
A jak jinak????
No, skoro nemám žádné novinky...jsem doma, doma, doma a na zahradě. Každý den je skoro stejný...alespoň že už svítí sluníčko a je teplo. Pomalu se zybydlujeme pod pergolou...nastěhovali jsme tam křesla, rozložili jídelní stůl a protože se mi včera zachtělo lenošit v leže, tak už máme i rozložená lehátka...Byla to paráda si takhle ležet na slunci...jen ležet a jinak nic!!! A zdravotně se mi daří také moc dobře, cítím se báječně...a samozřejmě všichni dodržujeme všechna nařízení a opatření. Ven (jako mezi lidi) z domu chodíme opravdu minimálně...
No, ale brzy asi vyrazím...na skok...ráda bych si dokoupila novou mulčovací kůru mezi keře, kterým  jsem dnes trochu zastřihla větvičky...:-) Máme tam oranžovou kůru a v kombinaci se zeleným trávníkem a zelenými keři je to moc hezké, veselé a ještě kůra krásně voní...a ještě si asi pořídím nějaké kytičky. Když už je jaro, tak ať je to venku hezky rozkvetlé a veselé...né???

Mějte se všichni krásně a hlavně si užijte veselé, barevné a hlavně pohodové Velikonoce!!!
p.s. letos budou pro nás všechny jiné, plné zákazů a příkazů....ale to nás nesmí odradit...HEZKY SI JE UŽIJTE se svými rodinami (alespoň s těmi doma) !!!!

Štěpánka...:-)

Veselé Velikonoce...vám všem!!!!

polotovar k vybarvení...

máme nabarveno...ještě píchnout do osení...:-)

skvělá chuť i "vaření"...:-)

moje nejoblíbenější pizza...špenátová!!!

naše učivo...:-(

petanque na zahradě...:-)

...bylo to moc příjemné...nohy v trávě...:-)












Komentáře