Dostala jsem další injekci a viděla se s lékařkou...:-)

Krásnou neděli...vám všem!!!
Tak za sebou máme další týden...už skoro ani nevím kolikáty, toho nouzového stavu, tedy řady různých opatření a domácí výuky. Asi jsem si už tak nějak (nechtěně) zvykla na ten "jiný" režim...Mám tedy teď obzvlášť ráda víkendy...kdy se můžu věnovat jen těm běžným ženským (a nejen jim) pracem...jako je třeba praní, úklid a samozřejmě vaření. Ale nemusím vymýšlet a zadávat Štěpce úkoly, pak kontrolovat výsledky a správnost...i když na škodu to tedy rozhodně není!!! Ale někdy už ani nevím kolik je 2x3 nebo jaké i/y se kde píše...určitě je to náročná profese být učitelka!!! Mě by to tedy nebavilo, i když mi Štěpánka pořád říká, že jí to se mnou baví, že jí to dokážu pěkně vysvětlit...to je pro mne tedy veliká poklona. Snažím se abych jí "nezkazila" a neodradila jí...do školy chodí opravdu ráda a paní učitelku má také moc ráda. Tak aby jí tohle školní nadšení zůstalo i nadále. Ale kdo ví, kdy se do školy zase děti vrátí...tyto malé děti z prvního stupně by se mohly vrátit cca 25.5...ale uvidíme, jak to vše bude. Hlavně ať jsme všichni v co největším pořádku, ale je také pravda, že ty sociální vazby mezi dětmi a příbuznými jsou narušené...Tak se snad pak zase brzy vrátí do normálu. A mohli jsme fungovat "skoro" jak o dříve!
Já jsem si tedy dle Štěpánky, jela ve čtvrtek na "výlet"...Jela jsem do Prahy do Motola na injekci, a Štěpka mi při odjezdu říkala, ať si to hezky užiju...a já na to...jako tu injekci, jo???? A ona odpověděla, "ten výlet"...jedeš přeci na výlet do Prahy!!! Jak jsme vlastně pořád zavření doma, nebo na zahradě, tak to bylo pro ní divné, že někam jedu...a i injekce byla vlastně nucená "záminka" výletu. No, a jak jsem si to tedy užila??? Dalo by se říci, že parádně...provoz byl opravdu minimální, na silnicích je málo aut. Řízení mě baví...tak jsem zjistila, že jsem ještě šlapat na pedály nezapoměla...:-) Další výhoda je, že se u nemocnice na parkovišti krásně parkuje, opět je tady minimum aut. A tentokrát jsem čekala asi minutu a šla jsem na řadu...Dostala jsem do pravého stehna injekci, pak mi sestřička propláchla port...vše klapalo na 1. Pak přišla pí. doktorka....Nejprve mi vyšetřila pravé prso, a levou stranu...tedy jizvu. Pak mi také vyšetřila uzliny...jsem ráda, když mne takhle kontroluje odborník! Já se také samovyšetřuju, ale čím více kontrol, tím lépe!!! Vše je o.k...:-) Pak jsem od lékařky dostala žádanku na dylší vyšetření srdíčka. Naposledy jsem tam byla myslím v lednu...Tak je nejvyšší čas zajít na kontrolu zas!!! Ve Slaném od pondělí 20.4.2020 obnovují ambulantní vyšetření na různých odděleních a také nějaké neakutní zákroky. Tak si zítra na internu musím zavoat a zjistit jak to je. Jindy jsem tam chodila bez objednání, a vlastně mne hned buď vzali... nebo max druhý den! Ale jak víme, kvůli koronaviru je teď všechno jinak...a ve zdravotnictví nejvíce! Také jsme se s paní doktorkou domluvily, že při mojí příští návštěvě dostanu asi žádanky na kompletní vyšetření...komplexní "proklepnutí" po roce...mělo by se jednat o UZV jater a dalších vnitřních orgánů v břiše, RTG plic, a možná i scintigrafie kostí...a asi krev. Na další injekci do Motola jedu zase 7.5.2020, tak pak budu vědět více. Hlavně zda je možné tato vyšetření v Motole podstoupit, jestli je vůbec možné se objednat. Byla bych ráda...aby se kvůli koronaviru všechna vyšetření neodsouvala, a případně se něco nezanedbalo! Doufám, že ne...ale budu přeci jen mnohem klidnější, když se nebudou plánovaná vyšetření, byť jen kontrolní odsouvat! V každé nemocnici je to trochu jinak, tak to snad klapne...
Člověk se už se pomalu v těch oatřeních a nařízeních začíná ztrácet. To same platí pro ta data....od kdy je co možné, a co je naopak stále nemožné. Ještě člověk musí přemýšlet nad velikostí daných obchodů, zda tam může jít a kdy...Včera jsem to právě řešili...měli jsme naplánované grilování, ale zjistili jsme ráno, že nemáme grilovací uhlí, tak bylo nutné ho koupit. No, tak jsme raději uhlí koupili zodpovědně až po desáté hodině...
Asi po 14-ti dnech jsem vyrazila nakoupit do Billy. Byla jsem tam už před desátou, tedy jsem čekala a zatím se "vybavila" rukavicemi a rouškou! Desinfekční gel jsem měla také připravený...A také jsem měla seznam...který jsem si odškrtávala, jen co jsem dala věc z něj do košíku. Abych na nic důležitého nezapomněla a nemusela jsem tam jet alespoň zase dva týdny!!! Je tedy zajímavé, že i v tento čas, kdy jsme opravdu zodpovědně čekali na 10.00 bylo pak v obchodě plno důchodců...tak vlastně moc nevím, zda ta opatření k něčemu jsou! Úplně mi stačilo být v obchodě asi půl hodiny (nejdéle jsem čekala ve frontě k pokladně) v roušce...bylo mi dost teplo a byla jsem neskutečně ráda, když jsem jí mohla v autě odložit a nadechnout se!!!! Vždycky si pak říkam, jak je to opravdu náročné s rouškou na ústech pracovat!!! A i prodavačky velmi oceňuju!!!! A o zdravotnících ani nemluvím!!!! Jo, a v Motole jsem měla zase tu "dusivku"...FFP3...:-(
Já tedy osbně mám pocit, že když mám na ústech roušku, na rukou gumové rukavice, že jsem tak nějak mimo...všechno mi jde hůř! Možná mám i trochu zpomalený mozek...Nebo to možná na ty ochranné prostředky svádím...:-)
Jo, a vlastně jsem se i lékařky ptala jak dlouho mám mít pod kůží na hrudníku implantovaný ten port...jak říká, Štěpánka tlačítko. Prý ho tam pacienti mívají rok nebo i dva...záleží i a nich a jejich pocitu. Někdo si ho prý z pověrčivosti nechává déle. Mě tedy nijak neomezuje, nebolí...jen tam je! A musí se každých cca 6 týdnů proplachovat. Tak uvidím jak to s ním bude, ale asi si ho do srpna nechám, to budu mít ještě biologicko léčbu, tedy budu i pravidelně minimálně každé tři týdny jezdit do Motola, kde mi sestřička s injekcí i port propláchne.
Také jsem tento týden dostala balíček...tedy mi ho kurýr hodil z dodávky...když u našich dveří přibrzdil...:-) Byly v něm šaty na Avon pochod...ten měl původně být v sobotu 6.6.2020...měl to být jubilejní 20.ročník!!! Ale bohužel kvůli koronaviru...je i tato velmi oblíbená hromadná akce zrušená...nebo snad jen přeložená, možná na podzim??? Ale to nikdo neví, jen pevně doufáme, že pochod bude! Tak, ale každopádně třičko nebo šaty jsem si objednat musela!!! Když jsem v listopadu 2019 byla na focení kampaně na pochod, tak jsem měla na sobě tričko, které je klasická délka. A ženy které chtějí spíše šaty, tak si objednají vlastně jen větší velikost trička...to je celkově delší a o dost širší, ale s páskem vypadá moc hazky. Hlavně i materiál je velmi příjemný. Jako pásek se dá použít šátek, také z letošní kolekce Avon pochodu. No, a ten je také hodně variabilní....a moc, moc příjemný...je jemný a hebký! Dá se zavázat kolem pasu, nebo krku, jako čelenka do vlasů nebo také jako pokrývka hlav, pro holky, které zrovna nemají vlásky...Je i moc hezky barevně laděný...ty proužky vypadají fakt vesele a svěže!!!
Mám tedy šaty a šátek...a jsem připravena na pochod...:-) Věřím, že opravdu bude!!!! Alespoň trochu jsem malinakto, koupí tuto akci podpořila! A vy můžete také....lze objednat na stránkách Avonu nebo u kterékoliv Avon-lady...a myslím, že loni je prodávali i v síti prodejen C&A...ale nemám tušení, jak to letos bude, když jsou ty prodejny už přes měsíc zavřené...Přidám vám na konec fotku, aby jste se mohli (i kluci) podívat jak vypadají. Je to velikost L/XL...tak vypadají jako šaty. Druhá velikost S/M...je jako běžné tričko. Jo a ještě jedna věc...tohle je dámská varianta, která je oboustranná. Jedna strana má kulatý, spíš trochu lodičkový výstřih a druhá strana, má výstřih do V, přes které je překřížení z tenkých šňůrek ze stejné látky. Nosit se dají tedy dvěma způsoby. Ale mě se líbí ta varianta jako je na fotce...na "véčka a ozdoby" si moc nepotrpím. Ale každá jsme jiná, tak máme možnost volby..a to je super! Muži a děti mají jiné varianty...

Holky i kluci...mějte se všichni parádně, pohodově a krásně...:-)
p.s. a samozřejmě se všichni moc OPATRUJTE!!!!

Zase brzy napíšu...Štěpánka

Šaty & tričko...

(Šátek na mnoho způsobů)
...i to je slušivá varianta...:-)

já a můj "náhubek" v Motole...

Bylo krásně...slunečno

Tocha nostalgie...
( tady přesně před rokem)

Nový krásný obrázek...:.-)

...a originál

...se mi zdá, že se nějak zasekly???



 




















Komentáře