Jsem zase blondýna...jupí, jupí...:-)

Krásný večer nebo možná i krásné ráno....
záleží totiž kdy dnešní článek dopíšu, vzhledem, že je 21.45 hodin v pondělí večer, tak spíš předpokládám, že asi v úterý po půlnoci!
Dnes jsem se zase nenudila...ale když tak přemýšlím, tak kdy jsem naposledy jen tak lelkovala, nebo si třeba po obědě dala šlofíka???? Jo, jo už to bude asi tak v únoru...než nám začala domácí škola! To jsem měla naposledy trochu prostoru pro sebe a také své zájmy, ale jak by hbitě odpověděla Štěpka...tak ano, ona je můj největší ZÁJEM!!!! A také jsou často její zájmy i "moje zájmy"...tak jsem někdy vlastně devítiletá holčička, a to také není špatné! Dopoledne měla nějaké školní povinnosti, pak jsme chvíli hledaly na netu ubytování na pár dnů, kterými chceme začít letošní prázdniny na Lipně. Trochu doma poklidit, zalít kytky...pak oběd a potom jsem jela do Prahy do Protonového centra...na kontrolu po 5-ti měsících. No, nevím, co na mě tedy chtěli vidět, nic se mi na hrudníku nezměnilo ani prso nevyrostlo...:-) Tak prý zase za půl roku...oooo, a teď jsem si uvědomila, že jsem se asi zapomněla objednat! Tak moc jsem se těšila, až si sundám tu roušku a nadechnu se venku čerstvého vzduchu, že jsem na objednání úplně zapomněla! Tak to musím zítra napravit telefonicky!
Z PTC zpět domů, skládat hromady vypraného prádla, trochu si užít rodiny a před půl sedmou jsme s holkama vyrazily na jógu. Dnes bylo opravdu krásné teplé a slunečné počasí, tak jsme cvičili venku v trávě...bylo to krásné a moc jsme si to užili!!! Cvičíme samé holky a jeden muž...Tak a teď už víte, proč píšu až tak večer...není čas!
Ani včera nebyl...dopoledne jsem byla vzorná žena neboli uklízečka a kuchařka zároveň...vařila jsem a ještě jsem převlékala lůžkoviny, pak ještě prala, luxovala a utírala prach! A k tomu ještě asi pět dalších činností...zkrátka taková normální běžná žena křížená s chobotnicí! A odpoledne místo relaxu na kanapi jsme šli na projížďku na kolech! Vyjížděli jsme ještě skoro v dešti...ale předpověď ukazovala už jen slunce a teplo. A tak to také bylo...Ujeli jsme asi 18 km, Štěpka byla náš vůdce a já často koukala na její vzdalující se siluetu...jak parádně šlapala! V lese jsem si daly občerstvení (tedy my dvě...sušenku) pro manžela to byla taková mini mini projížďka. Ale prý si to s námi moc užil, my s ním taky, brzy zase vyrazíme!  Jeho tempu a kopcům my nestačíme...my dvě jezdíme na pohodu a na sušenku....a také si často někde zastavím a něco fotím. Někdy květiny, pole, stromy, stavby nebo třeba zvířátka...zkrátka cokoliv co se mi líbí! Včera taky, a třeba i navíc strašáka do zelí, vlčí máky, nebo lekníny a býky...které jsme se Štěpkou krmily...a manžel nás jen pobízel, ať jim dáme trávu blíž k plotu. Býk fakt přišel a trávu si od ní vzal...Je to tedy ohromné zvíře, bohužel se mi nepodařilo tento okamžik vyfotit.
Také jsme byli spolu s naší partou z hor fandit kamarádovi, který hrál fotbal a pak společně grilovat. Ještě jsem stihla minulý týden skočit na oběd s bývalými kolegy! Bylo to moc milé je zase vidět...a také jsem nemusela vařit...daly jsme si s mojí "žačkou domácí" oběd v restauraci.
Ale co hlavně bylo minulý týden ZÁSADNÍ???!!!!....vy už víte, protože je to pro mne tak výjimečné a důležité! Ano, byla jsem konečně u té správné kadeřnice a jsem zase po roce blondýna (když nemyslím Mercedes...ta je uložená v krabici). Byl to pro mne opravdu krásný čtvrtek...dočkala jsem se a mám vlasy dle mých představ. Samozřejmě vzhledem k možnostem...myslím tím délku! No, ale dost vážně uvažuji, že si nějaký čas vlasy nechám takhle krátké...líbí se mi to, snad mi to i dle reakcí ostatních sluší, je to praktické a mladistvé...taky..:-) Cítím se moc dobře, tedy teď konečně s tou blond barvou! No, posuďte sami...
Každopádně si myslím, že když je člověk spokojený sám se sebou, tak šíří pozitivní a dobrou náladu i kolem sebe...a to je přeci dobře! Tak doufám, že s mojí novou blond hlavou ze mě bude sálat jen a jen dobrá nálada...:-)
A na dobrou náladu a veselý úsměv také jíme každý den plno jahod...za 4 dny jsme snědli už 7 kilo...a zítra budou nové! Jahody s manželem opravdu milujeme, a když je "jahodová" sezóna, tak sníme opravdu několik kilo denně! Jezdíme do báječné firmy na Lotouš, tam mají skvělou zeleninu i kytky!

Tak  a teď už se chystám do postele, zítra mne čeká další den, a spoustu věcí. Se Štěpkou jdeme na kontrolu na ortodoncii, pak k nám přijdou kamarádka s dcerou, tak si trochu užijeme holčičí odpoledne. No, a pak také musíme trošku balit....sebe i Štěpánku. Ona jde ve středu dopoledně na mini dovču k babičce a já odjíždím od středy do neděle do Jizerek s partou holek/žen...bez dětí a bez partnerů! Ani nevím kdy jsem naposledy někde takhle byla sama...bez dětí, bez manžela! Asi před pěti lety na Moravě s holkama ve sklípku...Moc se těším, uvidím jaké to vlastně bude... každopádně vám pak napíšu.
Vracím se domů v neděli odpoledne...a to si budu určitě užívat manžela a asi umačkám láskou Štěpánku, tak to na psaní nevidím. A noťas si s sebou neberu...budu sportovat, relaxovat a povídat si s holkama, tak nebude čas na psaní!

Dobrou noc a krásné červnové slunečné dny....:-)
Štěpánka

p.s. tak jsme to stihla ještě v pondělí...odcházím spát v 23.40...:-)

hurá, hurá...zase jsem to JÁ!!!

...tak šel čas

Relax na houpačce s kávičkou...:-)
(a blonďatou hlavou...)

...byla vynikající!!!

V neděli na vyjížďce...:-)
(manžel fotí)

jahody, jahody a zase jahody...:-)
(sladké a báječné)

okolí Slaného....je tady hezky! 

...ti kluci strakatí nás uchvátili!!!























 

Komentáře