Výsledky genetiky a další pondělní vyšetření...:-)

Dobrý den a ahoj VŠEM...:-)
Dnes vám moc chci napsat alespoň krátký článek....a to, jak to tedy včera dopadlo na genetice! Cítím to jako svou povinnost...chodily mi od vás moc milé a starostlivé zprávy, MOC DĚKUJI!!!!Začnu jednoduše...VŠE DOPADLO DOBŘE!!!  Asi jste museli kolem desáté dopoledne slyšet, jak mi spadl kámen ze srdce! Sama si říkám, jak jsem se ten minulý týden dokázala tak vystresovat! Vlastně proč??? Mnohem závažnější info zvládám lépe...a teď mne "něco" ani nevím co tak vykolejilo!!! No, opravdu to byl strach o mé dcery! Naštěstí mám v těle "JEN" nějakou velmi vzácnou genovou mutaci...ani lékaři neví co vlastně způsobuje nebo nezpůsobuje! Zda má nějaký vliv na moje nádorové onemocnění. Že možná mému tělu, dle zkoumání genů trochu mohla uškodit chemoterapie a ozařování...chemo jsem tedy v době odebírání krve (9/2019) podstupovala a ozařování jsem začala až koncem října..No, ale prý o protonovém záření se toho stejně zatím moc neví. Každopádně testy na BRCA mám negativní a riziko nádorového onemocnění prsu, dle mého genetického vyšetření pro dcery je velmi nízké. A díky mojí diagnóze (jsem jediná v široké rodině) budou více hlídané stejně, a za to jsem ráda. Také mi lékař říkal, že mám v budoucnu nízké riziko cévních příhod, že kdybych plánovala otěhotnění...což tedy rozhodně neplánuju, tak bych měla užívat kyselinu listovou. A to jsem otěhotněla vždy na první pokus...tak tedy úplně nevím...co ta moje krev o mně vlastně vypovídá...:-) Ale že by mi mohla hrozit artróza..
Ještě mi stejně vzali další krev, aby si ověřili nějaké zlomy...a dali mne do databáze...možná se prý někdy "něco" zjistí k těm vzácným mutacím...ale trocha krve mne tedy nezabije a pokud poslouží k dalšímu zkoumání a porovnávání, tak je to jen dobře! 
Hlavně léčba i výzkum jdou stále kupředu, což je velká naděje při různých onemocněních pro nás pro všechny!  
Krev mi odebírali v dětské části nemocnice, byla jsem tam poprvé a je to tam pro malé dětské pacienty opravdu moc hezké, veselé a barevné. Plné obrázků a kreseb! I odběrová místnost byla fakt hezká...ani jsem necítila, když mne sestra píchla...:-)
Ještě jsem zvládla UZV břicha...vše je v pořádku a RTG plic...to bylo moje pondělní dopoledne v Motole! Mám ale velikou radost, že to mám za sebou a hlavně, že jsou ty výsledky v pořádku!!! 
Pak jsem si radostně jela vyzvednout Štěpku...byla s manželem v práci. A pak jsme rovnou zajely na krátkou návštěvu za Niki...když jsme jí zavolaly, že stojíme před domem byla překvapená! A to byl náš záměr...popřály jsme jí hlavně k narozeninám! Daly jsme jí velkou pusu...no, mnoho pus a objetí a za chvíli jsme zase jely...měla práci, stále má home office. Snad se brzy uvidíme! Pak jsme se tedy se Štěpánkou vydaly směr domů...ale ještě jsme se po dlouhé době zastavily na oběd v KFC...a něco malého koupit ke Dni dětí...Štěpánka byla nakonec z toho nečekaného výletu nadšená! A to ještě nebyl konec dne....odpo měla atletické závody...Byly to spíš takové přátelské závody. Bylo krásně, tak jsme dětem fandily a asi je závodění pěkně zmohlo, protože Štěpka usnula skoro už ve vaně. No, a já zase kolem osmé v obýváku na sedačce...Měla jsem totiž v úmyslu vám napsat už včera...ale spánek mne skolil dříve, než jsem stačila otevřít noťas...
A proč jsem tedy nenapsala dnes dříve???? Tak to jsem měla také nabitý den...Ráno měla dcera 2 on-line hodiny, dnes jsem výuku trochu sledovala...děti si připravovaly prezentace zvířátek, a spolužáci musely dle indicií hádat o kterého živočicha se jedná...bylo to moc zajímavé a naučné zároveň...:-)
No, a pak nakoupit, dojet natankovat, něco zařídit manželovi...a pak převzít u dveří pizzu k obědu! To bylo skvělé vaření a pizza byla opět výborná!!! A po obědě jsme šly s kamarádkou a její dcerou projít stezku ke Dni dětí, kterou jim připravila škola. Holky tam plnily 14 různých úkolů...Bylo to zajímavé a my se krásně prošly venku...a pak jsme si za odměnu daly limonádu a zmrzlinu...:-)
A bylo zase odpoledne....a doma mne čekalo balení a připravování věcí na hory. Zítra dopoledne odjíždíme...
Už se vážně moc a moc těšíme...všichni!!!! Snad nám bude přát i počasí...
Tak příští info bude asi z Krkonoš...nebo po návratu z Krkonoš...no, uvidíme.
A to vám taky musím napsat, jak jsme nakonec doma tapetovali a jeli do Ikey pro nábytek...:-)

Dnes tedy jen takhle krátce, ale snad zase optimisticky a vesele! 

Mějte se všichni moc a moc hezky...a usmívejte se...:-)

Štěpánka...:-)  



luční kvítí od Štěpánky z chaty...:-)

jdu na genetiku...:-)

olej do hlavy???
asi dobré mazání...:-)

NEJ pizza se špenátem...😋

Holky vyrážejí plnit úkoly...:-)

obrázek od Štěpánky...💓💓💓

Komentáře