Úžasný pobyt s Belliskami v Jizerkách...:-)

Ahoj, dobrý den...všechny vás zdravím...:-)
Tak jsem zase zpět...5 dnů v Jizerkách uteklo jako voda a také to byly dny samá voda...vlastně nám od čtvrtka do neděle pršelo...no, a možná tam prší stále!? Tady ve Slaném bylo včera odpo a dnes krásně! Ale já jsem stejně byla v jednom kole, tak jsem si relax na sluníčku užila až k večeru. Pak jsem si ještě odskočila k troubě a pekly jsme se Štěpí borůvkový koláč...mňam!
Pravděpodobně dnešní pondělní článek, který začínám psát zase večer dopíšu až zítra tedy v úterý. Jsem totiž z těch Jizerek nevyspalá...pořád se něco dělo...ve dne v noci! A dnes jsem musela ještě vstávat už v 6.00 a zítra zas...až do konce týdne! Máme tady stavební firmu a předělávají nám část zdi na zahradě...a chodí takhle brzy, bude to práce asi na týden...tedy mého brzkého vstávání a pak dozoru.
Naposledy jsem psala před týdnem a za těch 7 dnů jsem toho zažila opravdu mnoho! Nejdříve jsem byla ve středu v Motole na další injekci. Vše klaplo dobře, injekci jsem skoro necítila...od sestry jsem dostala ještě žádanku na odběr krve a testování na nádorové markery. Tak tedy půjdu dát zase trochu krve, ale vlastně nevím kdy...asi si můžu zvolit den sama, ale abych měla výsledky nejpozději ve čtvrtek 9.7. to jdu na další injekci BL. To nějak letí, mám pocit, že chodím na ta bodnutí snad každý týden, jak to rychle utíká! A pak jsem už jela směr Jizerské hory, chata Tesanka...Vyzvedla jsem ještě jednu spolucestující, tak jsme celou cestu prokecaly a pak spolu ještě bydlely v pokoji...a spaly v manželské posteli! Někdy jsme si ještě v noci špitaly, jako dvě puberťačky po večerce...:-)
Asi bych měla nejdříve napsat, kde, s kým a proč jsem byla...aby jste měli jasno!
Někdy v únoru jsem se totiž přidala k Belliskám. To je skupina mladých žen do 45 let věku, které se léčí s onemocněním karcinomu prsu nebo léčbou prošly. Dlouho jsme váhala zda se k nim mám nebo mohu přidat, protože jsem už vlastně za věkovým limitem. Ale ten věk 45 let je jen číslo, já mezi Bellisky rozhodně patřím! Tato skupina není určena pro starší dámy, třeba už ve věku babiček. Ale pro holky od jakéhokoliv i velmi mladého věku..Ve skupině jsou i 20-ti leté mladé ženy, i tak mladé holky mají nádory prsů. A mnohdy velmi složité a vracející se...:-(
My Bellisky, máme tedy společné právě toto onemocnění prsu/prsů v různých formách a odlišnostech. Máme skupinu na Facebooku a tam spolu sdílíme všechno možné. Samozřejmě nejvíce otázky, odpovědi, rady, postřehy, zkušenosti a všechno další týkající se právě onemocnění. Ale také si vzájemně sdělujeme radosti a krásy našich životů. Většina z nás jsme matky...tak spolu sdílíme ty nejkrásnější okamžiky, které zažíváme s našimi dětmi! Kdykoliv některá z nás požádá o radu nebo pomoc, tak jí spoustu holek hned odpoví a poradí, podpoří a pochopí! Jsme všechny na jedné lodi...rozumíme si vzájemně moc dobře, protože všechny procházíme podobným osudem. Řešíme spolu i situaci "pacientek" v práci nebo doma, opravdu jsme si vzájemně velikou podporou a také se v mnohém velmi motivujeme!
A Bellisky, mimo jiné aktivity, pořádají 2x ročně terapeutické pobyty pro své členky. Bellisek je cca kolem 260 žen. Některé jsou více aktivní, více komunikují, zapojují se do různých aktivit...jiné jsou pasivnější. A právě ty aktivnější/komunikativnější/družnější pak rády jednou na takový pobyt...tak jako jsem jela nyní já! Moc jsem se těšila a upřímně...strašně jsem si to UŽILA!!!!
Já jakožto holka kamarádská, zvědavá a družná jsem jela na Tesanku do Jizerek...Některé holky jsem vlastně znala jen ze zpráv a komunikace na FCB...byly to moje nové virtuální kamarádky, tak jsem se těšila až některé poznám osobně. Bylo nás tam asi 45...a samý holky! Hodně jsme se nasmály, bavily jsme se jako bychom se už dávno znaly...a bylo nám prostě dobře. Samozřejmě se tvořily různé skupinky a každá pak měla trochu jiný program. Vše bylo na domluvě a chuti něco dělat, odpočinout si a přijít třeba na jiné myšlenky! Jen to počasí nám moc nepřálo...ve čtvrtek odpoledne začalo pršet a ještě v neděli dopoledne pršelo...Naštěstí jsme ve středu a ve čtvrtek stihly nějaké procházky. Pak jsme šly ven do jiné blízké chaty na oběd...a to jsme pěkně zmokly, ale nechtěly jsme jezdit auty...pak jsme dost relaxovaly ve wellness, ve vířivce, v přírodním biotopu a užívaly si krásy chaty alespoň uvnitř. Večer jsme se snažily být všechny společně, seznamovat se a něco i tvořit. Také jsme si zajely do Bedřichova na lekci jógy...a zase jsme strašně zmokly, bylo to v sobotu a na ulicích se všude valily proudy vody...a my v nich!
Ale jóga byla skvělá! No, a pak jsme se zaslouženě odměnily dobrým obědem...jo, jo celkem dost a často jsme také jedly. Třeba k večeři jsme měly vždy čtyři chody...předkrm, polévku, hlavní chod a dezert...to tedy nejsem zvyklá!!!
Jsem ráda, že jsem na pobytu byla...pravda, že jsme měly plánu být více a hlavně venku, ale bohužel nám vytrvalý déšť plány zhatil. Příroda je v Jizerkách kouzelná, je tam spoustu možností. Chtěly jsme se vydat na výlet na Ještěd, půjčit si elektrokola a vyrazit na nich do nějakých kopců...když už by jsme měly pomoc v podobě baterek...Tak snad příště! Už je rezervovaný další termín na příští rok, tak pokud to bude možné, tak moc ráda zase pojedu.
Čas strávený s holkama pro mne byl výjimečný a moc jsem si pobyt užila. Ten náš humor asi nikdo jiný nepochopí, dost jsme se nasmály, když jsme si ukazovaly naše epitézy (náhradní prsa, vložená do podprsenky)...různě jsme je porovnávaly a vzájemně zkoušely. Fakt jsme se hodně a pořád smály...Když jsme si ta "naše" umělá/vkládací prsa třeba vyrovnaly na stůl a poměřovaly...bylo to úsměvné, jak jsme vždy zalovily ve výstřihu a vytáhly "prso" které pak různě kolovalo po místnosti...od stolu ke stolu. No, kdyby mi to nebylo blbý, tak by ta vyskládaná prsa vedle sebe vyfotila...:) Pak jsme takhle různě konzultovaly a ukazovaly, kdo jaké nosí prádlo a plavky. Ukazovaly jsme si jaké máme která jizvy a další...Tak třeba ve vířivce jsme studovaly plavky a jak v nich prso drží...Sdělovaly jsme si svoje zkušenosti, dávaly jsme si rady a tipy! A tyto cenné informace vlastně lze získat jen od holek, které jsou na tom stejně jako já...mají je ze svého života! Jedním slovem byla tam veliká sranda a pořád jsme se smály! Jestli někdo čeká, že holky s touto diagnózou jsou smutné, sedí doma a pláčou, hroutí se, jsou negativní...tak to tedy ne!!!! Samozřejmě nechci onemocnění zlehčovat, jsou samozřejmě holky, které jsou aktuálně třeba v léčbě a chodí na chemo, tak takových tam moc nebylo. Ty se teď věnují především sobě a jsou doma v klidu. A pojedou třeba příště, až jim bude hej a budou stejně veselé jako jsme byly teď my, co máme tu část nepříjemné léčby za sebou...myslím tím hlavně chemoterapii! To je náročné období, jak pro tělo tak pro mysl! A proto se také holky na těch pobytech tak mění a každý rok jsou tam jiné tváře...to mi vyprávěly nějaké stálice z minulých let.
Také jsme vyfotily velké množství fotek...nebylo tedy jednoduché nějaké vybrat. Tak vám jich pár ukážu...ani perfektní fotka nedokáže popsat, jak jsem se měla krásně a úžasně!!!
Bellisky, MOC A MOC VÁM DĚKUJI!!!! A těším se až vás zase na nějaké akci uvidím!!!!

Mějte se všichni také KRÁSNĚ A POHODOVĚ!!! Za pár dnů začínají prázdniny, tak nám alespoň odpadne výuka dětí a budeme si naplno užívat PRÁZDNINY!!!! Moc už se těším!!!
p.s. A dnes mi po dlouhých měsících konečně dorazí sestra se synem z Itálie!!! Tak se moc těším!!!!
Tak to tedy vypadá, že zase nebudu stíhat....:-(

Brzy tedy AHOJ...:-)

Štěpánka...:-)

Bellisky...aneb chvíli jogínky...:-)

...a zase jóga...:-)

Krásy Jizerek...

...a také se koupaly...:-)

...tady jsme hodně relaxovaly

...vychladnutí po sauně

stále a vždy s úsměvem...:-)

nádherná zelená příroda...:-)

chata Tesanka...
                                                               
rozhledna Královka...

Pohled, který jsem poslala domů...:-)

Tak takhle jsme si hodovaly...mňam, mňam...

pokračuju i doma v borůvkách...:-)


     
     

Komentáře