Zpátky doma z Krkonoš....:-)

Ahoj a dobrý den vám všem....:-)
tak jsem zase doma, zpět z krááááásné chladné mini dovolené v Krkonoších!
A jak jsme se měli???? No, krásně....jen sluníčko si asi také vzalo dovolenou! Docela dost nám pršelo a foukalo, ale zase tak moc nám to nevadilo, jen jsme naše plány na různé výlety museli dost měnit. Z minuty na minutu, nebo spíš z kapky na kapku...Když zrovna nepršelo, tak jsme vyšli ven a něco z okolí chaty, kde jsme byli poprvé, viděli. Chata byla na samotě v kopci, s krásným venkovním zázemím...hřiště na míčové hry, prolézačky, houpačky, stůl na ping-pong, trampolína, vyhřívaný bazén (ten jediný ještě nefungoval), gril, ohniště  a posezení u stolů. Děti i dospělí se tady rozprchli a všichni jsme si tady našli svou zálibu nebo kout...A když se pak spustil déšť, tak jsme se přesunuli do chaty a i tam nám bylo dobře...:-) Jídla i pití (samozřejmě) jsme měli dost a dost. A co bylo tedy opravdu zajímavé a pro nás nezvyklé...oproti chatě, kam jezdíme už mnoho let 2x ročně??? Na každém z 12-ti pokojů byla sprcha a umyvadlo. To bylo docela humorné, uprostřed pokoje, třeba přímo vedle postele nebo stolu byla sprcha...To bylo fakt dost zvláštní...Ještě byly pokoje s koberci, a ten byl i kolem sprcháče, takový látkový soklík. No, nevídané...ale příjemné!
To jen tak pro zajímavost...ještě jsem to nikde neviděla...no, vlastně nikdo z naší party! Bylo nás zase 32 osob! A protože nám počasí a také málo dnů, nedovolili prozkoumat okolí, tak jsme si chatu zarezervovali i na příští rok v červnu! To se snad více seznámíme s okolím a také venkovním grilem, kde jsme grilovali jen jednou. Jinak jsme měli samé dobroty z kuchyně, třeba i knedlo, zelo (+špenát) vepřo, které uvařila parta nadšených "kuchtíků"...:-) Jo, jo i takové kamarády máme...:-) A knedlíky byly také dvoje...houskové i bramborové! 
Nějaké vycházky jsme přeci jen zvládli. V blízkém okolí je farma na chov koní, tak jsme se byli podívat na koně, ale bohužel svézt se děti nemohli...měli až do neděle plno. Ale lidi jsme tedy skoro žádné neviděli...tak kdo ví, kdo nebo co se na koních vozilo..:-)
Také jsme podnikli jeden výlet z chaty směrem dolů z kopce, a že na horách jsou skoro samé pořádné kopce, víme...Bylo po dešti, a my šli přes prudkou louku dolů...děti měly během chvilky úplně mokré boty i ponožky...došli jsme do údolí, pak zase nahoru do kopce, kde jsme si měli dát v hospůdce nějakou odměnu...jo, jo hospůdku jsme našli...a byl to "podnik" jaký svět neviděl...takový hodně, hodně retro! No, ale sedli jsme si venku...a začalo poprchávat...a děti samozřejmě remcat! Ale co si budeme nalhávat...ta představa  jít několik kilometrů do kopce, ne spíš do prudkých kopců, ještě v dešti...mne také moc netěšila! Naštěstí nás zachránil můj manžel, občas s námi na výlety nechodí, ale raději si vyšlápne ty krpály na kole (ne elektro-kole)...Zrovna byl tedy v chatě...sedl do auta a přijel pro nás, tak jsme naplnili auto, hlavně malé děti a já (abych pak mohla dojet pro ostatní, manželovi bylo nějak špatně...)...a odjeli jsme do chaty. A já jsem se pak ještě 3x vracela pro ostatní. Pár dospěláků šlo pěšky až do chaty...dorazili úplně promočení, ale zase si mohli "připsat" parádní výkon z Krkonoš! No, občas se nám něco nepodaří, dle plánů, ale zase máme na co vzpomínat...Kdysi jsme šli na nějaký výlet...kolem Pece pod Sněžkou...a nachodili jsme asi 2x více kilometrů, než bylo v plánu. A to když máme s sebou i malé děti není někdy moc milé...:-( Nejmladšímu členovi výpravy je právě 9.měsíců...
Tak to byl náš pobyt na horách...který zase hrozně rychle utekl!!!!
A teď už jsme zase doma, a jako každé všední dopoledne se učíme, tedy hlavně Štěpka, já jen dohlížím, aby vše měla hotové a kontroluji správnost...už aby byly prázdniny! Těšíme se obě...já i ona! Včera jsme si udělaly malý výlet do Prahy, nejdříve do outletu POP, který je kousek od Letiště Václava Havla a pak do Ikey, tak chodíme rády...trochu jsme se tam prošly, nějaké věci omrkly, daly jsme si oběd a pak vyrazily zase domů. Štěpánka tady s tatínkem montovali nábytek a mě vyhodili se slovy, ať si jdu dělat ženský práce...:-( šla jsem tedy skládat prádlo a pak jsem ještě upekla štrúdl. Ale upřímně, jak já bych ráda montovala ten nábytek....moc!!!  Ale asi mám smůlu...
Tento týden se budu také trochu věnovat zkrášlování...v pondělí jsem si skočila nechat udělat gelové nehty...ty růžovo-bílé, jako jsem měla v březnu, jak jsem si je pak sama brousila pomocí vrtačky. Zjistila jsem totiž, že mám s nimi chráněné konečky prstů. Jinak mi hodně ty konce prstů praskají až do krve. Je to vážně hodně bolestivé, a jak si pořád myju a namáčím ruce, tak ty praskliny skoro nemají šanci se zahojit. Často používám i gumové rukavice, ale něco v rukavicích zkrátka dělat nejde. Tak já mám ty gelové nehty hlavně ze zdravotních důvodů, samozřejmě vypadají i krásně...:-)
A zítra tedy ve čtvrtek je pro mne den "D"...jdu zase ke kadeřnici!!! Už počtvrté s novými vlasy...
Zítra to snad konečně klapne a budu blondýna...Se těším a jsem zvědavá jak to dopadne! Je to moje letitá kadeřnice a kamarádka zároveň, která mne zná, moje vlasy také...Tak mi držte palce...děkuju!!!
Pak se vám zase vyfotím...aby jste viděli!

Mějte se všichni moc hezky, užívejte si červen...i když máme trochu chladno, ale doufám, že teplo brzy začne!!!

Štěpánka...:-)

různé krásy hor...:-)

"naše" chalupa na 5 dnů...

dřevěný Krakonoš a výr přímo na zahradě...:-)

slunečný první den a RELAX...:-)

další hezká místa...:-)

modrá je dobrá...křídla v POPu
(modré světlo vše zbarví...i nás dvě)

takhle jsme si "uvařily"...:-)

nové, zase krásné nehty...:-)

















 

Komentáře