Čeká mne už POSLEDNÍ injekce...:-)

Ahoj a krásný dobrý večer vám všem...:-)
Je pondělí večer a já začínám psát nejnovější informace...no, zase tolik jich není, ale něco přeci! 
Naposledy jsem vám psala článek ve středu, no, a hned ve čtvrtek mne čekala cesta do Prahy do Motola. Byla jsem na injekci...a to jsem ani netušila, že je už PŘEDPOSLEDNÍ!!! Sice jsem tušila, že někdy v červenci nebo srpnu budu končit...ale člověk nikdy neví! Tak ale teď už vím...ve čtvrtek 30.7.2020 mne čeká úúúúúplně poslední injekce Herceptinu v životě!!! A pak budu oficiálně zdravá, tedy v remisi...to je označení pro onkologické pacienty, že jsme momentálně a já PEVNĚ VĚŘÍM, ŽE NAVŽDY vyléčeni, tělo je bez nemoci!
Remise = je ústup, vymizení všech známek onemocnění včetně normalizace laboratorních hodnot (tedy krevní obraz) a nálezu na zobrazovacích vyšetření (RTG, UZV nebo CT)  
Jo, jo...fakt to za 17 dnů bude realita, budu mít těch cca 20 měsíců léčby za sebou, musím přiznat, že to uteklo hrozně rychle! Ale zároveň si na mnoho okamžiků z té doby pamatuju docela živě. A samozřejmě mne budou čekat pravidelné kontroly a to je dobře! Budu pod dohledem, raději se každé 3 měsíce nechám řádně zkontrolovat. Pak se budou kontroly prodlužovat na 6 měsíců a později pak 1x za rok...ale to předbíhám! Stále mám ještě na hrudníku pod kůží port..no, zatím ještě nevím jak dlouho tam bude...někdy ho nechám také vyndat. Ale nevím kdy...každopádně ho budu muset nechávat na speciálním pracovišti cévních vstupů nechat proplachovat, aby byl v pořádku. Také už nebudu mít 2-3 dny na stehně po vpichu injekce červený flek...cca 12-15 cm. Ten jsem tam měla pravidelně a teď jsem si ten flek poprvé vyfotila..ne že by mi chyběl, ale ať vidíte. To je asi jediná negativní věc, která mne vždy po injekci čeká. Nebolí, jen je na noze červený flek. A nařídila jsem si vždy tak 2 dny klidu, jinak mne stehno i noha bolí. A tentokráte...snad úplně poprvé mne i ten vpich dost bolel...naštěstí to bylo skoro naposledy! Ale sestřička je moc šikovná, asi se zrovna trefila do nějaké cévky. Jinak je milá a příjemná, vždy si hezky popovídáme! 
Potom jsem také byla na kontrole u paní doktorky, prohlédla mne, zkontrolovala prso, jizvu i uzliny, mrkla na výsledky krve a vyhodnotila, že je vše v nejlepším pořádku. A ještě mi řekla tu skvělou zprávu, že příště je to NAPOSLEDY!!! No, a pak že už můžeme řešit lázně...jupí, jupí, jupí...to bude odměna!!! 
Tedy doufám...:-)
A tak jsem začala v pátek už dopředu zjišťovat možnosti...kdy, kam a jak...Bude to znamenat nějaké úřední postupy...od onkoložky dostanu doporučení, s tím zajdu za praktickou lékařkou, tam dostanu žádost do lázní, a tu pak zanesu do zdravotní pojišťovny...No, teoreticky to mám zmáknuté, už holky Bellisky mi říkaly a radily jak postupovat. No, a já sama jsem si to zjišťovala u kamarády, která zrovna v "mojí" pojišťovně pracuje. A také jsem si chtěla něco ohledně termínu ověřit přímo ve Františkových lázních...tam pojedu. Ale to byl oříšek...nebylo možné se tam vůbec od pátku dovolat...psala jsem tedy nakonec e-mail...a klaplo to!!! Dnes mi volala paní...hurá! Alespoň něco...poslala mi ceník a další informace...A mám jí prý napsat...až si to všechno prostuduju, co a kam a kdy tedy chci! Tak jsem dnes studovala a ujasňovala si možnosti a další informace. Před chvílí jsem paní do hotelu napsala e-mail...tak uvidím jak to dopadne...pak vám zase napíšu další část...
Tak snad to klapne...:-) 
No, ale co mne překvapilo, když mi paní z hotelu dnes při rozhovoru řekla, že jsou ty procedury, je jich cca 60 fyzicky náročné, že musí být tělo fit a v pořádku aby to zvládlo! A já jsem si myslela, že tam budu relaxovat, někdo se o mě v rámci procedur bude hezky starat, ale paní to tedy líčila skoro jak nějaké galeje. Tak se trochu děsím...co mne čeká!!! 
Přes víkend jsme byli doma, pracovali jsme na zahradě...dodělávali, tedy hlavně manžel a Štěpka okolí nové zdi...v pátek nám totiž přivezli hromadu hlíny a byla potřeba ke zdi přihrnout a udusat...Manžel byl víkendový "lopaťák" a Štěpka "dusačka"...No, šlo jim to náramně!!! Dělali to jen jeden víkend  a naprosto dobrovolně! Ale já jsem si také vyzkoušela práci "kopáče"...dělala jsem Štěpánce záhon, chtěla si zasít její milovanou mrkvičku, kterou lze zasít i v červenci...Málem jsem v té vyprahlé půdě prorostlé trsy trávy zlomila rýč!!! Pravda, také jsem u toho trochu nadávala, ale když jsme pak měly záhonek hotový a Štěpánka si do hlíny dávala ta mini semínka, tak mne to hřálo u srdce, že jsme to dokázaly!!! Prý je to náš holčičí záhonek, když jsme ho celý udělaly samy...má ho od soboty a každý den ho zalévá...a asi už ty mrkvičky i vyhlíží...:-) Takové malé radosti, ale jak to člověka těší! Pak jsme ještě upekly tvarohovou buchtu...Štěpka mi dost pomáhá a brzy už bude péct sama...nebo možná když odjedu do lázní???
A zítra máme v plánu další naší "holčičí" radost...manžel musí chodit do práce, tak plánujeme něco občas podniknout samy. Máme naplánovaný výlet na kole...v úterý do Pátku, k babičce na chatu, cca 30 km od Slaného...do kopců a z kopců, občas rovinka....No, uvidíme jak to zmákneme...nebo spíš jak to já zmáknu!!! Ona má asi geny po tatínkovi, a šlape jí to moc dobře!!! Ale řekly jsme si, že si budeme dělat přestávky, zastavíme se na oběd, pak si u babičky hezky odpočineme...a domů??? Pojedeme autem...manžel pro nás přijede, a možná že se odvezeme samy a na kole pojede zase domů on.... 

Tak to jsou naše uplynulé dny a dny budoucí...:-)

Všichni se mějte moc hezky, opatrujte se a užívejte si prázdniny...a snad také slunce a koupání!!!

Zase brzy napíšu...Štěpánka...:-)

Dva krásné květy...:-)
dva krásné květy...:-)

tudy vždycky chodím...
divná dlouhá chodba..:-(

...čekání na PŘEDPOSLEDNÍ 
píchnutí...:-)

...takový mám vždycky flek + modřinu


sobotní výborný oběd...mňam, mňam...


...bagr u nás na zahradě...
maká...a jak lehce! 








 
 

Komentáře