VELKÉ FINÁLE...aneb konec léčby!!!!

...hola, hola léto konečně volá!!!
všechny vás moc zdravím v těchto tropických dnech...:-)
Snad se snažíte také tyto teplé a slunečné dny trávit venku u  vody. My tedy většinou jo...
Dnes (čtvrtek) svítí slunce už od rána a je venku krásně teplo...vstávala jsem totiž už v sedm hodin...tedy budík mne vzbudil. Musela jsem dnes naposledy ráno volat do Motola na onkologii, aby mi sestra řekla v kolik hodin mám dnes přijít na POSLEDNÍ injekci. Dnes tady těch slov "poslední" bude asi více. Jedu dnes na poslední injekci...končí mi po roce biologická léčba!!!! A vlstně po roce a půl končí všechny ty lékařské "povinnosti". Tak se už dost těším...právě proto jsem byla už ráno venku, koupit nějaké věci pro sestřičku a paní doktorku...každé nesu kytičku v květináči a pak nějaké zdravé mlsání...různé oříšky! Jako rozloučení za skvělou péči, za velmi milý přístup a tak celkově. Už mne tam vlastně neuvidí tak často a pravidelně jako v posledních intenzivních 15-ti měsících. Budu tam samozřejmě docházet na pravidelné kontroly...nyní každé tři měsíce. To bude asi dva roky, taková častější kontrola...a pak se ty intervaly budou prodlužovat. Teď je dopoledne, já mám ještě chvíli čas, tak ho využívám ke psaní..zbytek vám pak dopíšu odpo nebo večer až budu mít léčbu opravdu úplně za sebou...tedy tu POSLEDNÍ injekci už budu mít bodnutou naposledy do levého stehna!
A jaké byly uplynulé dny???? 
Krásné, letní pohodové a koupací...byly to prázdninové dny!!! Sice nejsme nikde na dovolené nebo u moře, jako jiné roky, ale vystačíme si s rodinou a kamarádkami...včetně dětí! A fakt na tom něco bude, že není až tak důležité kde člověk je, kde tráví čas, ale s kým ho tráví!!! Celý víkend jsme byli doma na zahradě...moje rodina...tedy manžel, já a obě dcery!!! Bylo to bezva, bylo krásně, tak jsme byli celý víkend venku, grilovali jsme, koupali se a my tři holky jsme relaxovaly na houpačce...Moc jsem si obě svoje holky užila!!! Jak se ony mají rády...i když je dělí celá generace! Další dny jsme tady u nás měly kamarádky a děti..jeden den jsme udělaly pandí párty...To mne tak napadlo, že bych to mohla u nás dětem trochu zpestřit..od říjnových loňských narozenin Štěpky jsme měli doma ještě výzdobu, kterou jsem použila na tuhle letní akci pod pergolou. Bylo to fajn, s holkama jsme probraly všechno možné, děti se koupaly (i já s jednou maminkou) a také se vyblbly různě po zahradě. Poslední odcházely skoro v osm večer...a to jsme musely malé holky skoro vytáhnout z bazénu, zrovna se chtěly nejvíc koupat...No, byl to hezký den...a letos nejteplejší!!!   
A ve středu  jsme se Štěpánkou byly pro další heslo do soutěže s Déčkem...to byl tedy ZÁŽITEK!!! Byly jsme ho vyzvednout u Zlonic v Muzeu železnic...Nikde nikdo, jen za zavřenými vraty běhal zle vyhlížející vlčák. Za vraty bylo "něco" jako pokladna, ale prázdná...Tak jsme zazvonily, načež vylezl chlápek, který zaklel...něco ve smyslu, kdo to zase otravuje...Sem špitla, že chceme jen heslo a rychle zase padáme...Pán vypadal jako když je postava z muzejní retro expozice...už mnohá staletí, tady asi přežívá... No, rychle jsme sedly do auta a odjely, Štěpánka nechápala a měla zajímavý zážitek! Rozhodně se tam nebudeme vracet!!! Dnes jsem sama vyzvedla v Praze v Liboci další heslo...v Archeologickém parku, tam mne pán zval na prohlídku...ale já nešla, musela jsem na injekci do Motola. A na pátek máme naplánované další heslo na Rakovnicku, to až pojedeme za manželem na chalupu, kde jsou spolu s kamarády cyklisty už od pondělí...tak my (a další holky) tam s nimi jako vždy budeme do neděle. Možná budeme mít další heslo, houby a borůvky nebo něco jiného...třeba prázdninové zážitky!!! Těch není nikdy dost...:-)
A teď tedy ta nejdůležitější část článku...

!!!!!JSEM ZDRAVÁ, JSEM ZDRAVÁ, JSEM ZDRAVÁ, JSEM ZDRAVÁ, JSEM ZDRAVÁ!!!!!!!
    
Ano, jsem zdravá, tedy odborně v remisi, nyní budu opravdu už "jen" sledovaná. Bavily jsme se o tom dnes s mojí lékařkou, budu každé tři měsíce chodit na onkologii na kontrolu + odběry krve. A další různá pravidelná vyšetření v průběhu roku. Už jsem dostala dnes žádanku na říjnové odběry. K Mudr. jdu nějak začátkem listopadu. Pak mám také ještě žádanku na UZV srdíčka, tam mám jít během srpna, to jsou ty pravidelné kontroly, kvůli biologické léčbě, každé tři měsíce. A právě poslední injekce biologické léčby (lék Herceptin) moje intenzivní léčba po 18-ti měsících dnes skončila!!! Jupí, jupí, hurá...je to nádherný pocit!!!
Dnes když jsem opouštěla nemocnici Motol, tak byla blankytně modrá obloha, krásně svítilo sluníčko a já jsem se podobně usmívala jako blázen. Měla jsem krásný pocit, že odcházím zdravá...mám to i na papíře!!!! Samozřejmě kontroly být musí, a to je dobře...ale jak dnes paní doktorka řekla, když jsme se loučily...další moje návštěvy u ní už budou "přátelská setkání"..Nebudou do mne nic píchat, nebude do mne nic kapat...Dnešní POSLEDNÍ injekci jsem si "užila" necítila jsme vůbec nic...zkrátka mi jí píchla "moje" skvělá milá sestřička!!! No, a tu uvidím asi trochu častěji...domluvily jsme se, že mi bude každých 6 týdnů také proplachovat port, který stále zatím mám. Tak už za 14 dnů...jedu do Motola na další proplach...
Každopádně se dnes cítím opravdu krásně, šťastně, spokojeně....protože jsem opravdu ZDRAVÁ!!!
Tak teď mne čeká krásný, spokojený a hlavně zdravý život!!! Teď ještě doladit ty lázně...zítra odnést obvodní lékařce dnešní zprávu z onkologie (doporučení do lázní)...a bude za mnou další krok...
Budu vám pak psát reporty s postřehy z lázní...to bude pro mne také novinka...:-) 
Ale asi moc příjemná...

Teď už se s vámi ale rozloučím, je po půlnoci..tedy už pátek ráno!...Dnešní den jsem si opravdu užila do poslední vteřiny...:-)
Jdu spát, už na mne čeká...nebo spíš se roztahuje v posteli Štěpka, když jsme samy doma, tak spí u mě v ložnici. Je to hezký mít spícího andílka u sebe...mám to ráda a ona také!!! Jen si musím vždy udělat místečko mezi všemi plyšáky, které tam vždy přestěhuje...a také se ještě přetahujeme o jednu společnou peřinu...:-)

Dobrou noc a DĚKUJI, že si moje články čtete, že vás můj příběh/život zajímá...

Štěpánka..:-)

...jsem OPRAVDU ZDRAVÁ!!!!

dnes v Motole...
právě jsem skončila...:-)

POSLEDNÍ injekce...

hlavně s úsměvem...:-)

květinky pro radost...

pandí letní párty...

 
pití & jídlo & koupání

...hledáme hesla 

právě kvete na zahradě...

...těch není nikdy dost!!!

sýrové výborné tyčinky...mňam, mňam...

 











Komentáře