Jsme zpět z Lipna...:-)

Hola, hola pozdrav z Lipna volá...
i když jsme už doma, tak dnešní článek bude hlavně o naší první malé dovolené na Lipně. Slibovala jsem, že napíšu přímo z Lipna, ale měli jsme dny plné programu. A večery???...to jsem spadla do postele a hned spala...No, a dovolená je přeci hlavně být v pohodě a relaxovat...tak jsem relaxovala a užívala si! V neděli jsem si dokonce zdřímla i po obědě...a krásně!
Už před týdnem ve středu jsme dost relaxovaly...po obědě dorazila kamarádka s dcerou a holky se koupaly v bazénu, my matky jsme seděly ve stínu pod pergolou, probíraly jsme všechno možné i nemožné, jedly a chladily se studenými (nealkoholickými) nápoji....Byl to moc pěkný horký den! Parádní vstup do prázdninového července...A já pak...na pohodu začala v půl osmé trochu balit, aby jsme mohli ve čtvrtek ráno vyrazit...
Všechno klaplo a my jsme odjeli směr jih...dovolená začíná!!!
První parádní zážitek byl u oběda...měli jsme už týden rezervovaný stůl v Hostinci u Jiskrů kousek od Písku...vaří tady opravdu skvěle! A představa, že 5 dnů nebudu muset vařit byla moc příjemná...:-)
Když jsme dorazili na Lipno, tak Štěpka s manželem jeli hned na projížďku na kolech...já jsem zatím vybalila a zabydlela náš apartmán...Pak jsme společně šli ven, podívat se na změny, které tady za těch cca 10 měsíců nastaly. Nasáli jsme čerstvý vzduch, který od přehrady vál trochu chladivě...ale bylo nám krásně!
Nic moc jsme neplánovali, měli jsme s sebou nějaké sportovní vybavení a elán, ale také jsme si všichni chtěli odpočinout...prostě vše na pohodu!
Nakonec jsme jezdili na kole, na kolečkových bruslích, na paddleboardu, na dvou bobových dráhách, na koloběžkách, na kolotoči, na lanovce...jeli jsme přívozem. No, a také jsme toho dost nachodili...a Štěpánka ještě lezla "skoro do oblak" v lanovém parku...No, aktivit jsme stihli opravdu mnoho!!! A také jsme se skvěle najedli...snídaně jsme si vždy udělali v apartmánu a jinak si obědy a večeře dávali v různých restauracích...jo, v jedné jsme jedli 4x...vařili tam totiž přímo fantasticky. Nejdříve jsme si dali pizzu, pak i jiná jídla...a vše bylo vážně moc dobré, jen pro případ, že by jste se na Lipno někdo chystal, tak je to restaurace přímo uprostřed centra vlevo a jmenuje se H&M..restaurant, caffé, pizza, steak...mají krásné vnitřní prostory a spoustu míst k sezení i venku. Vážně vřele doporučuji...:-)
Také jsme snědly...my se Štěpánkou spoustu zmrzliny, někdy i několik za den...máme dobrou zmrzlinu prostě rády! A Štěpánka miluje kuličkovou zmrzlinu, kterou na Lipně mají jen na dvou místech...tak jsme často kvůli ní ušli mnoho desítek nebo i stovek metrů...:-)
Ale kvůli jídlu jsme tam přeci nejeli...:-) Na Lipně je prostě krásně...je tam spoustu zeleně, stále tam fouká svěží, někdy až chladný vítr, při pohledu na přehradu máte pocit, jako by jste byli u moře...je to nekonečná šířka a i délka vody...nikde není vidět konec ani začátek...je to až fascinující! Je tam opravdu plno možností jak trávit čas...ani jsme všechno nestihli!
Ale zase jsme měli jednu nepříjemnost, o kterou by jsme tedy zrovna nestáli!!! Ale NAŠTĚSTÍ vše dopadlo dobře. Druhý den při naší první společné vyjížďce na kole, když už jsme měli před sebou jen asi 2 km k apartmánu...tak se Štěpánka přiblížila na kole k manželovi a trochu zavadila o jeho řídítka...:-(  No, a karambol byl na světě! Já jela za nimi, tak jsem vše viděla..naštěstí jeli pomalu a na rovince. Štěpka spadla na zadek, kolo na ní. Manžel přeletěl přes řídítka a uděl parakotoul...kolo letělo stranou. Vypadalo to hrozně, ale naštěstí si manžel "jen" narazil rameno a Štěpánka byla víc rozklepaná, když viděla tatínka letět vzduchem. Naštěstí má manžel parakotouly natrénované z dřívějších výcviků...jinak nevím co by si zlomil...Ale i tak rameno ho bolelo, hlavně v jedné pozici, tak si raději zajel do Krumlova na RTG. Naštěstí bylo rameno jen pohmožděné...a když to měl od Mudr. na papíře, tak se hned druhý den zase pustil do sportování...A Štěpánka také, na kolo se nebála sednout...naštěstí vše dobře dopadlo, a pro ní to bude jen ponaučení, že si musí udržovat i na kole odstup od jezdce před sebou. Další jízdy už byly úplně v pohodě a ve zdraví!!! A to je vždy nejdůležitější!!!
Štěpánka se moc těšila do lanového parku, který znala od loňska...lezla tam pak skoro hodinu a půl, chvílemi měla v té výšce trochu rozklepaná kolena, ale pak další část zdolala úplně bravurně! Stejně jsme si užili i další adrenalinové zážitky...třeba jízdy na bobových dráhách...jsou tady dvě, dlouhé a propletené, ale každá jiná...a dost rychlé!
Nebo moje jízda ve výšce na kolotoči...to byla vysloveně oběť!!! Mám moc ráda rychlé a adrenalinové atrakce, ale tady mi byla zima a moc se mi ten kolotoč nelíbil!!! Ale manžel nesnáší pouťové atrakce...není mu na nich dobře. Tak jsem, holt byla jako parťák ke Štěpce vybrána já! No, co by maminka pro své dítě neudělala???? Jo, jo...šla jsem! A to bych tedy mnohem raději lezla v tom lanovém parku...to by mne bavilo...moc!
5 dnů na Lipně uteklo strašně rychle a jeli jsme domů...ale jak se říká, všude dobře...DOMA NEJLÍP!!! Tak na tom určitě něco bude...tedy u nás to platí! My máme moc rádi náš dům se zahradou a je nám tady spolu krásně!
Zítra, tedy ve čtvrtek mne čeká návštěva nemocnice v Motole a další injekce...biologická léčba, měla bych se vidět i s lékařkou, tak mi možná i řekne kolik mne ještě injekcí čeká. Vím, že by léčba měla být na rok, cca do srpna 2020...a to je vlastně už příští měsíc, ale nevím přesně kolik těch dávek BL bych měla mít celkem.
Také jsem byla včera ráno na odběru krve na testování nádorových markerů. Dnes jsem si výsledky vyzvedla, vše je v pořádku...Ne, že bych byla nějaký expert, ale porovnávám výsledky z minulosti a také v jakých mezích se mohou hodnoty pohybovat, aby byly správné. A ty moje jsou v pořádku...hurá, hurá!!!!
Jen jsem někdy více unavená, ale nevím jestli to souvisí s léčbou, přeci jen ještě do těla dostávám injekce, ty také mohou mít i vedlejší negativní účinky...nebo to může také souviset s věkem. Každopádně si říkám, že se mi energie snad zase brzy navrátí...:-) A nebo budu ještě více spát...to je taky moc pěkná a oblíbená činnost!
Tak to mne čeká zítra...Když se dozvím nějaké novinky, tak vám písnu...No, nebudu slibovat termín kdy to bude, ale budu se snažit co nejdříve, alespoň třeba krátký článeček...ať dlouho nečekáte.
Jsem ráda, za vaší přízeň...

Mějte se krásně a přeji vám všem DOBROU NOC!!!!

Štěpánka...:-)

p.s. manžel si nepřeje být zveřejňován, tak to respektuji, a vybírám fotky na kterých není...
Skoro to vypadá, že je jako paní Colombová...také ji nikdy nikdo neviděl...:-)

dovolená začíná...:-)

adrenalin na Lipně...:-)

je tady toooooolik možností...:-)

Štěpánka sportuje...a jde jí to skvěle!

...a další krásy Lipna

...a Lipno zase jinak...:-)

skvělé jídlo...:-)

zmrzlin není nikdy dost...:-)

cyklo-výlet...:-)

slunce & RELAX & pohoda






 

Komentáře