Tak asi fakt pojedu do lázní...:-)

Ahoj/dobrý večer/krásný den...záleží kdy článek právě čtete...tak je pro každého jiné oslovení!
Tak kde začít???
Asi v úterý...to jsme měly se Štěpánkou ten náš holčičí cyklo-výlet! Vyrazily jsme přesně v 10.00 hodin...a k babičce jsme dorazily v půl druhé, měly jsme několik zastávek, kdy jsme posedávaly různě v polích, ve škarpě nebo opřené o strom a chladily jsme se ve stínu! Tedy hlavně Štěpka, občas do kopců pěkně remcala, tak jsem chvílemi tlačila obě kola, abych jí...já "dobrák a silnější" maminka odlehčila. Jo, jo, to by pak na rovince vděk...když šlápla do pedálů a ujela mi!!! Já pak škemrala ať zpomalí, že jedeme přeci na pohodu a chci si také někde udělat nějakou fotečku...To brblala také, prý jsme cyklistky a ne fotografický kroužek...ale pak mi (občas) vyhověla...ale na mnoha fotkách mám její záda, nechtěla se fotit...ale někdy se mi podařilo jí vyfotit i zepředu! Hlavně když se cpala v jídelně na Peruci řízkem...to měla boule za ušima, v nohách asi 20 km a prý šílený hlad! To jsem poznala i já, když byla jídelna skoro na dohled na konci dlouhé rovinky, tak šlapala jak o závod...Pak mi říkala, že jí prý ten hlad úplně táhl do jídelny!  No, a když jsme jely z kopce dolů, tak jela úplně na pohodu, občas jsem jí zezadu dojížděla a nabádala, ať trochu šlápne...ne, ne prý si šetří síly až bude muset jet do kopce nahoru! No, musím říci, že jsme si náš výlet spolu PARÁDNĚ užily, snažila jsem se jí učit značky a vysvětlovat pravidla silničního provozu, kochaly jsme se vším co rostlo na polích, nebo co jsme viděly kolem sebe. Ten den bylo zrovna krásné počasí...pak jsme si u babičky a dědy odpočinuly. Byli moc rádi, že jsme za nimi přijely a ještě na kole! Odpoledne pak dorazil manžel, přivezl si své kolo, naše kola naložil...a my se Štěpánkou jsme jely domů autem a manžel na kole...ale ještě si pár kilometrů a kopců přidal...:-) My se Štěpkou jsme ujely asi 27 km...ale je možné, že i více. Protože jsem měla nastavené hodinky na měření cyklistiky, ale při delších pauzách jsem hodinky stopla, a na jednom úseku jsem je pak zapomněla zapnout...asi jak mne ta mladá rychlá cyklistka občas honila...:-)
Protože bylo opravdu letní teplé počasí, tak jsme se pak ještě všichni na zahradě koupali...Úterý tedy bylo opravdu vydařené, krásné i naučné! Cestou viděly i nějaká významná místa...třeba Menhir (Kamenný pastýř) u Klobuk, Oldřichův dub v Peruci a v dálce hrad Házmburk. Už mám vymyšlený další výlet...a moc se těším! 
A také jsem právě v úterý zarezervovala ty lázně! Tak z toho mám také velikou radost, je to zatím první část, ale moc důležitá, že ta rezervace klapla v termínu, který jsem chtěla! Tedy pokud vše ostatní také vyjde dle plánu, tak do lázní odjedu v neděli 13.9. a vrátím se zase v neděli 4.10. za tři týdny! 
A ta rezervace byla docela dobrodružná...
Zrovna když jsme se blížily k té jídelně, tedy já se snažila držet tempo s hladovou dcerou, tak v ten okamžik mi volala paní z lázní. Jen jsem houkla na Štěpku, že stavíme, že mám důležitý hovor z lázní (poznala jsem číslo, které jsem v posledních dnech často vytáčela...marně). A to všechno jsem viděla a slyšela v hodinkách na ruce. Rychle jsem tedy hovor v hodinkách přijala...A paní se ptala, zda neruší???? Tak jsme jí říkala, že vůbec, jen právě s dcerou šlapeme na kolech, tak se musíme jen "uklidit" ze silnice do škarpy a pak snad zvládneme kvalitní hovor s hodinkami...telefon jsem měla "někde" v batohu na zádech. Nebyl čas ho hledat...
Paní z rezervací mi nejdříve řekla, že pokoj s balkonem, který jsem chtěla nemají, v mnou vybraném termínu volný, ale prý by to šlo 11.10...to jsem ale nechtěla. A pak z ní vypadlo, že by tedy měla pokoj v požadovaném termínu, ale bez balkonu...Jestli mi ten balkon nebude chybět??? No, nebude...ale když jsem si mohla vybrat pokoj v elektronické poptávce, tak jsem si vybrala s balkonem, byl tam minimální příplatek...a říkala jsem si, že budu moci ten zdravý lázeňský vzduch pěkně dýchat i na balkoně...Tak si zkrátka otevřu více okno a vzduchu budu mít také dost nebo už bude v září taková zima, že bych třeba na balkon ani nevylezla...uvidíme!?
Naštěstí všechno klaplo!!! Paní jsme nadiktovala své nacionále, a pak jsem v e-mailu našla předběžnou rezervaci. Zaplatila jsem požadovaný poplatek, který se mi pak odečte z celkové částky, kterou zaplatím za jednolůžkový pokoj...a tím je rezervace platná. Teď už jen počkat na ty papíry od lékařky onkoložky, pak obvodní doktorky...to vše odnést do zdravotní pojišťovny a pak už skoro balit...:-)
To bude také zajímavé, vůbec netuším co se do takových lázní balí za věci...jo, jo...vše je jednou poprvé! Ale zase takový problém to nebude, protože mne tam chtějí manžel se Štepkou odvézt, další 2 víkendy pak za mnou budou jezdit...tak mi prý cokoliv odvezou a přivezou. Jen aby neodvezli přímo mě! No, už tady byl takový "nápad", že bych snad mohla na 2 víkendy přijet za nimi domů...to prý nebudu mít žádné procedury. Ale to tedy rozhodně nepřijedu...asi si mysleli, že bych jim přijela vyprat, uvařit, upéct a uklidit...a pak bych si jela zase na týden odpočinout a další víkend nanovo...Ne, ne ať si to tady hezky spolu užijí...ale už teď vím, že se mi bude hrozně stýskat!!! Nikde jsem nikdy takhle dlouho nebyla. Naštěstí jsou telefony a také videohovory! Tak to rychle uteče...ale stejně jsem zvědavá co mne čeká. Paní z rezervací totiž říkala, že jsou lázně pro tělo a organismus dost fyzicky náročné...trochu mne vyděsila!!! Sem si myslela, že tam budu relaxovat, užívat si péči o sebe a odpočívat...možná pak po návratu domů budu další tři týdny odpočívat, abych zrelaxovala po lázních...:-)
Tak to jsou novinky ohledně lázní...a jinak??? Ve středu jsme byly se Štěpkou doma, a ve čtvrtek a v pátek byla se sestřenicí u babičky. Jo, a to byl prostor, abych vám napsala...ale místo toho jsem skoro nebyla doma..sháněla jsem stínící textilii...určitou výšku a délku. Nesehnala, ale objednala a pak jsem koupila alespoň vysavač..Moc ráda vysávám, než vyluxuju celý dům, tak mi to zabere tak hodinu a jak tak namáhám tělo, tak to mám i jako cvičení. ...ale je pravda, že je na čase, abych přenechala třeba vysávání Štěpánce...už se tedy kasala, že až budu v lázních, tak bude mopovat...miluje totiž vytírat celý dům mopem. Tak možná bude vytírat několikrát týdně...To tady budeme mít ale krásně čisto, až se vrátím odpočatá (tedy snad) domů!!!! Když nad tím tak přemýšlím, tak by jsme se mohly úklidem třeba i živit...když nás to tak baví! Spojily bychom příjemné s užitečným...:-) A pak jsem ještě koupila novou záclonu do ložnice...a to byl další důvod, proč jsem nepsala...včera jsem totiž šila záclonu a dnes jsem jí vyžehlila, umyla okno a už visí...a vysavač jsem také hned v pátek otestovala...a jsem s ním moc spokojená!!! Tak mám radost...a asi se nějak měním, nebo co...koupila jsem věci domů, ale žádné boty..nebo něco na sebe...:-)
A dnes v sobotu jsem dodělávala to okno se záclonou, žehlila manželovy košile, vařila k obědu špízy...ty jsme dělali s manželem spolu, a ještě pekla ještě meruňkový koláč, kterého jsem pak kus teplého snědla k večeři. Zkrátka takové normální dny...škoda, že nemůžu napsat...letní slunečné dny. Protože moc léto zatím ještě není...tak se snad ještě dočkáme. A vlastně jsem si také nechala zastřihnout vlasy...zase v pánském oddělení u stejné kadeřnice, jako jsem už byla v zimě asi 2x...ani mne nepoznala, jak mám ty blond vlasy. Moc se jí to líbilo...a příště zase zajdu ke své kadeřnici na barvu a profi střih...ať jsem do lázní kočka...:-)

Dobrou noc a mějte se hezky, zase napíšu novinky...až nějaké budou...:-) ...a ty jsou pořád! 

Štěpánka...:-)

cyklistky...:-)

zasloužený relax...💗💗💗

záchrana & opora & stín...

naše trasa...Slaný-Pátek

Oldřichův dub v Peruci

hrad viděný ze sedla kola...:-)

a krásy přírody kolem nás...

...a také hezká modrá obloha

výborný dnešní koláč!!!

a zase jídlo...:-)
(báječné špízy)

   



  
  

Komentáře