Jaký byl poslední prázdninový týden???

Hola, hola škola volá...:-)
my rodiče se vesměs těšíme a některé děti (včetně mojí Štěpky) se těší také!!!
Tak tedy ahoj, dobrý den všichni...ať rodiče, nebo prarodiče školních dětí, ale zkrátka i ostatní lidičky...a čtenáři blogu!!! Všichni za sebou máme 2 měsíce prázdnin a mnozí vlastně 6 měsíců volna...myslím tím naše děti, ty byly ve škole naposledy koncem února (beru dle Štěpánky)...a snad jste úplně všichni měli alespoň dovolené!!! A ty jsou vždycky moc oblíbené, zasloužené a hlavně krátké...I já jsem se na ně těšila, i když jsem doma už skoro 20 měsíců! Ale jak víme, tak nedobrovolně...a je zvláštní, že si úplně přesně i pamatuju na svůj poslední den v práci, i si vzpomínám jakou jsem řešila zakázku...také si vybavuju data, kdy jsem kde a co podstoupila...ale je zvláštní, že si už ani nevzpomenu na  nepříjemné nebo bolestivé okamžiky...ty jsem prostě v hlavě vytěsnila! A i z léčby a všech těch momentů v nemocnici si pamatuju jen ty hezké a veselé chvíle!!! Tak když mi někdo připomene co všechno jsem zvládla, tak se až divím, že toho mám už tolik za sebou...Já to teď vnímám jako 20-ti měsíční volno nebo snad dovolenou...no, a občas jsem si odskočila na nějakou injekci nebo vyšetření. a to je prostě skvělé, jak ta naše mysl dobře funguje!!! Krásné a dobré okamžiky si pamatuju a často na ně myslím, ale na ty "špatné" prostě nevzpomínám...ale někde hluboko v hlavě samozřejmě jsou, ale nemám potřebu si je připomínat! Jéééé, to jsem se od těch dovolených zase dostala někam jinam....ale souvisí to spolu! I já jsem měla malé, ale zasloužené dovolené...i když jen v Česku. Ale byla jsem se svou rodinou a užili jsme si spoustu krásných i nových věcí. Celé prázdniny jsme nemuseli ráno vstávat ať do školy nebo na on-line hodiny. Manžel nemusel občas chodit do práce a já jsem také neměla povinnosti jako učitelka, kuchařka a vychovatelka, jako ty čtyři školní měsíce, když jsme měli děti doma. Během prázdnin jsem se zase stala jen maminkou...no, a tuhle roli mám nejraději!!!! Ale i letošní prázdniny neskutečně rychle utekly...jako všechno hezké!!!
A minulý týden v tom nebyl výjimka...obstarávala jsem nějaké věci do školy, ať vybavení školního batohu, věci na výtvarku nebo i oblečení pro Štěpánku....ale myslím, že brzy už bude moci místo do obchodu chodit ke mě do šatny...mám tam docela zásoby oblečení, tak budu jen ráda, když si něco vybere..Výškově bude brzy jako já, je opravdu dost vysoká...ale také tedy hubená. Když vlastně třídím oblečení, tak už některé kousky nechávám vysloveně pro ní...a s teniskami to je podobně... Jo, jo stejně jako letí čas, tak i hrozně rychle Štěpánka roste...:-(
Tak do školy máme skoro všechno připravené, jen musíme ještě spolu koupit nové delší/nejdelší černé džíny...má proklatě dlouhý hubený nohy...takový jsem vždycky chtěla....a nikdy neměla...:-( Kalhoty si sama už netroufnu koupit.. A ještě takhle na začátku školního roku budeme zítra obě ostříhané od mojí dvorní kadeřnice. Jdeme spolu...už se obě moc těšíme...já budu mít novou barvu a mini krátké vlasy a Štěpánka chce svou "hřívu" zkrátit asi tak o 20 cm...:-( No, je to její volba...já bych tedy tolik nezkracovala! Ale zase je možná zvládnou s tatínkem umýt, až budu v lázních. Myli je spolu jen 1x v životě když jsem byla loni 5 dnů v nemocnici...teď budou muset mýt za 21 dnů častěji. Nebo možná, až za mnou přijedou na víkend do lázní, tak si přiveze Štěpka i šampon...:-) Obě se hóóóóódně těšíme! Já si normálně připadám už úplně zarostlá...
Také byla Štěpka minulý týden u mých rodičů na chatě, byla tam se sestřenicí. No, a já jakožto "hodná" dcera plna sil, jsem tam jela na jeden den na brigádu...Makala jsem tam od rána do večera...nejdříve jsem byla jako střihoruký Edvard...ostříhala jsem rodičům živý plot a dva keře, strašně mě to s těmi elektrickými nůžkami/lištou bavilo! Jen to bylo zrovna ten den, když foukal hodně vítr...což nebylo úplně ideální, občas se mi moje shrabané hromádky samy přemisťovaly někam jinam než jsem chtěla! Pak jsem lezla po žebříku a čistila kolem chaty okapy, a to jsem uviděla na střeše v rohu hromadu jehličí...no, a už jsem lezla po střeše...likvidovala jsem tu hromadu jehličí, ve kterém už bydlela hodně rozmnožená rodina mravenců! Já prostě tyhle adrenalinový práce miluju!!! Jen moje maminka mne pořád přemlouvala ať jdu dolů, ať nespadnu, ať si odpočinu, ať si dám kafíčko...Ne, ne přijela jsem pracovat!!! Pak jsem ještě opravila chodníček k verandě...No, to jsem si tedy ale vzala sousto! Bylo potřeba vyhloubit díru, a zpevnit podklad. Začala jsem kopat rýčem...to bylo peklo, skoro jsem ho neunesla...a můj tatínek mě jen povzbuzoval..."zaber, vždyť tu hlínu jen lechtáš"...Použila jsem vše co jsem našla...sekerku, špachtli...tu jsem zlomila..:-( Ale po 2,5 hodinách jsem to dala!!! Jen ty dlaždice do sebe nezapadaly, proto byl ten "chodníček" tak křivý už na začátku! Jenže já jsem holka činu, tak už mám domluvené jiné betonové dlaždice a chodníček vyspravím ku spokojenosti i mojí! Rodiče byli z mých kutilských prací nadšení...a já??? Jsem jim vlastně řekla, že tohle všechno mne naučili právě oni!!! Ať být manuálně zručná, nebo si prostě umět poradit...Role se logicky obracejí, dříve se starali rodiče o mě a moje dva sourozence, teď je řada na nás. Tak tedy zase brzy vyrazím...dokončit nebo spíš předělat ten chodníček...:-) Mám na to skoro dva týdny, pak se totiž nechám hýčkat při lázeňských procedurách v lázních! Ale před tím mne ještě čekají nějaké aktivity...dnes jóga. Začínáme po prázdninách....se těším jak rozhýbeme tělo! S tím jsem začala už v sobotu... 
Právě v sobotu jsem běžela závod, 5 km NEONRUN...skvělá akce!!! Závod se běžel v Praze-Letohrádek Hvězda...byla to velká šou plná světel a barev! Tento závod patří do seriálu "Night run". Tyto běhy jsou v různých městech celé republiky, běží se vždy večer s čelovkami, aby závodníci viděli na trať. A Bellisky mají na všech závodech svůj stánek s figurínou (umělá prsa) a před závodem edukují ženy, které se ke stánku přijdou podívat. A Bellisky pak mají možnost i tyto závody běžet...tak jsem se k závodu dostala...a jsem moc ráda!!! Odpoledne ve stánku s Belliskami bylo skvělé a běh ještě lepší!!! Moc jsem si ho užila, běželo se mi opravdu dobře...a ani nevadilo, že celý závod pršelo!!! Možná se mi i tak dobře běželo, protože mám již ukončenou léčbu...tedy mi v těle už nekoluje žádná látka...Injekce byla s léčivou dávkou vždy na 21 dnů, tedy asi kolem 21.8. přestala účinkovat...tedy si myslím...
Každopádně za rok půjdu zase a vezmu s sebou i Štěpánku, té se moc líbila medaile, vše co jsem jí vyprávěla i ukázala fotky jí nadchlo!!! A já mám samozřejmě velikou radost...poběžíme spolu!!! Jo, jo ještě teď koketuju se závodem v sobotu 12.9. v Praze na Letné...ale Štěpka mne nechce pustit..druhý den jedu totiž do lázní...No, zkusím jí ještě ukecat nebo možná mírně podplatit...??? Moc ráda bych ho běžela...snad to klapne...přeci jen "SPORTEM KU ZDRAVÍ"...:-)

A na závěr...pokud můžete, tak sportujte nebo se alespoň procházejte...protože zdraví potřebujeme být úplně všichni!!!! A také začněte pohodově a s úsměvem zářijové dny...pak bude i ten blížící-se podzim veselejší!!

Ahoj...Štěpánka.:-)

...za chvíli startuju...:-)


...spokojená v cíli...:-)

16...číslo VÍTĚZŮ...:-) 
(pro mne jsem jasný vítěz!!!)

...sem dostala, je krásná!!!

...Byl to opravdu NEONOVÝ krásný zážitek!!!

...startovní balíček...:-)

Bellisky...edukátorky i běžkyně...:)

dostala jsem i výborné jogurty...

krásná lilie od kamarádek...
DĚKUJI VÁM HOLKY!!!

ukázka mých "střihačských" prací... 

...tak tady jsem také stříhala...:-)

...a upravený chodníček...ale ten ještě doladím...:-)


Komentáře