lázně jsou potvrzeny...jedu!!!!

Hezkou slunečnou neděli vám všem!!!!

Tak dnes snad zase s letními teplotami!!! Včera se trochu ochladilo a u nás i pršelo...snad jsem za ten déšť a ochlazení byla i ráda!!! Ta vedra jsou už opravdu úmorná...dají se zvládnout skoro jen u bazénu, ale tam prostě nelze být celý den a stále. Měla jsem, jako každý nějaké povinnosti. Každý den jsem vodila Štěpánku na atletický kemp, mezi tím zařizovala a zjišťovala plno věcí, byla jsem i v Praze v Motole...
Z uplynulého týdne mám dvě novinky! Obě se daly očekávat, ale přeci jen se může kdykoliv cokoliv stát....Tak tedy jedu do lázní a pak také moje srdíčko...je úplně zdravé a silné!!!! Myslím, že to byla poslední kontrola srdíčka, protože už nemám BL, která mohla právě srdíčko poškodit, proto muselo být pravidelně hlídané!!! Ale uvidím, paní doktorka má vše pod kontrolou a na potřebná vyšetření mne vždy pošle. V závěrečné zprávě jsem se dočetla, že na kontrolu na onkologii jdu začátkem listopadu, pak mne čeká na začátku roku 2021 celková kontrola (tedy UZV břicha a RTG plic) a odběry krve. Pak v únoru mamograf a UZV jizvy. Při tom všem ještě proplachy portu, zkusím se s lékařkou domluvit na odstranění...Tak uvidím, prý mohou být pod kůží při řádném proplachování několik let...:-( Pak budu chodit každé tři měsíce na kontroly na onklogii...ty budou v těchto intervalech 2 roky. No, další věci se asi dozvím vždy na kontrole u onkoložky. Ale VĚŘÍM, že to už budou všechno jen preventivní kontroly a nebudu už NIKDY žádnou onkologickou léčbu potřebovat!!!!
Ve čtvrtek jsem se zašla zeptat do zdravotní pojišťovny jak to vypadá s těmi lázněmi, zda mi byly schváleny...paní se mrknula do systému a řekla mi, že byly!!!! Mám teď prý počkat na další info přímo z lázní, kde mám rezervaci...Tak jsem si říkala, že vyčkám třeba týden a snad mi něco dorazí...a to jsem netušila, že už ten samý den po poledni budu mít v mailu "zvací dopis" do lázní!!! To jsem zjistila až večer, když jsem něco v mailu hledala...:-) E-mail z lázní obsahoval souhrn mého pobytu, tedy termín nástupu/konce, typ ubytování, seznam důležitých věcí, které si mám vzít s sebou...osobní doklady nebo i třeba sportovní oblečení, plavky a boty k bazénu...Další papír mám podepsat a zaslat co nejdříve zpět...je to souhlas s tím vším a také zároveň potvrdím všeobecné obchodní podmínky...ty jsem ještě nečetla...asi dnes. Chci to dnes podepsat a mailem zaslat, a samozřejmě také částka k doplacení...tak to také dnes odešlu, ať to mám vyřízené a nemusím na to myslet...nebo snad zapomenout...To by mne asi z pobytu vyloučili...je tam napsáno něco jako, že 21 dnů před nástupem musí být pobyt v plné výši uhrazen...
Tak to skutečně vypadá, že do lázní odjedu!!! No, ale upřímně...na jednu stranu se moc těším, ale zároveň se mi bude asi hrozně stýskat!!! Nikdy jsem sama nebyla déle než 5 dnů!!! A teď to bude 21 dnů!!!! Úplně sama...jako myslím bez rodiny!!! Asi nejvíce se mi bude stýskat po Štěpánce, protože jakožto o devítileté dítě se o ní starám nejvíce!!! A to mi zrovna manžel říkal, že to bude fajn i pro ní...že se prý hodně osamostatní a nebude mít maminku pořád za zadkem a věci pod nosem...Jo, jo ale to jsme my milující maminky!!! Ale určit se spolu uvidíme...tady doma, mají v plánu za mnou jezdit na
návštěvy!!! Prý si mám zabalit jen pár věcí, zbytek mi prý přivezou....To ani nápad, by mi přivezli jen 
odrbaný tepláky...abych náhodou nemohla vyrazit někam mezi lidi! Manžel mi tady už dával "školení" jak to v lázních chodí, jak se mám chovat...:-)....také jsem si musela několikrát poslechnout písničku od Jiřího Schelingera "Švihák lázeňský"...a myslím, že mi jí manžel bude ještě pouštět...:-)

Švihák lázeňský

V teplý letní den, hudba tiše zní,
bloumá si a sní švihák lázeňský,
až ho dívky u pramenů potkáte,
brzy ráno, asi o půl deváté.

Je tak báječný, švihák lázeňský,
něžný výřečný, švihák lázeňský,
je elegán, dnes náhodou Karlových Varů ozdobou,
a zítra zas snad někdo z vás vedle něj bude groteskní,
už je to tak, on je švihák lázeňský.

V teplý letní den až ho potkáte,
támhle to je on, hned ho poznáte,
slamák, hůl a šaty s plnou parádou,
jak se pyšně nese k vám kolonádou,
s chůzí taneční, švihák lázeňský.
Je tak noblesní, švihák lázeňský.

Tvář líbeznou, šat s květinou,
je lázní stálou ozdobou, Mariánských,
Františkových, denně ho potkáš v ulicích,
už je to tak, on je švihák lázeňský.


No, dost jsme se pobavili! Tu písničku samozřejmě znám, ale až nyní jsem důkladně poslouchala ten text! Jo, jo na mne si nějaký takový švihák nepřijde...já totiž jedu do lázní odpočívat a nikoliv se seznamovat! Jsem šťastně vdaná...tak u mne nemá žádný báječný, výřečný, něžný, elegantní švihák lázeňský šanci....ale budu schválně sledovat, zda tam nějaký takový švihák bude lovit osamělé ženy! A to já tedy rozhodně nejsem! Myslím, že mezi procedurami budu mít tolik videohovorů z domova, že asi ani nestihnu ani vylézt z hotelu ven...Uvidíme jak to bude...:-)
Další důležitá věc, kterou jsem stihla byla návštěva nemocnice ve Slaném a UZV srdíčka. Vzala mne d ordinace hned velmi milá a sympatická lékařka...kardioložka. Když mne vyšetřovala, tak se mne ptala co dělám za sport, že mám hezky široký hrudník a vysportované tělo...to mne tedy potěšilo! Alespoň něco...asi na sobě mám stále "pozůstatky" nějakých svalů z dob aktivního sportování...a kdybych ještě odstranila ty špeky co je ukrývají, tak by to bylo asi ještě mnohem lepší...snad na tom zapracuji...:-( Když mi pak paní doktorka osobně nesla zprávu do čekárny, kde jsem seděla už oblečená, tak mi ještě řekla, že mi to moc sluší a vypadám dobře...hm, to mi také udělalo radost!!! Tak jsem jí na oplátku, ale pravdivě řekla, že i ona vypadá moc dobře, spíš jako nějaká modelka než lékařka!!! A byla to pravda, paní doktorka byla nejen moc milá, ale také velmi hezká!!! Tak to byl takový hezký den plný lichotek....mám ráda upřímné a přímé lidi, když si něco myslí, že to i řeknou...i já jsem taková. Ale nejdůležitější samozřejmě je, že je moje srdíčko naprosto zdravé!!!! Tohle byl bonus...:-)
I port v hrudníku je v pořádku, ten mi sestřička v Motole zase jako obvykle propláchla, jen jsem už nedostala injekci do stehna...byla to taková rychlovka!!! Na další proplach do Motola na onkologii jdu zase hned jakmile se vrátím z lázní! Cítím se dobře, jen mám někdy dost nízký tlak...tak se trochu občas motám, ale poznám to na sobě, tak v tyto okamžiky nikde nešplhám po výškách a držím se raději při zemi, kdybych sebou náhodou sekla...tak abych nepadala moc zvysoka...:-)

Tak to jsou teď asi nejnovější zprávy ode mne...:-)

Mějte krásné srpnové letní dny, moc se všichni opatrujte a brzy zase na viděnou...

Štěpánka...:-) 

...tak tady brzy budu..:-)

fotky vypadají hezky...tak snad realita nezklame!!!

ve středu v Motole...:-)

cedulka z výtahu...jezdím do 3.patra...uzel C

oblíbený oběd...mňam, mňam...
(uzený losos + noky + brokolice + smetana...:-)

...a můj obvyklý tlak...



 





Komentáře