Tento víkend...i po stopách Švejka...:-)

Krásné úterní dopoledne všichni...
doufám, že tedy článek stihnu napsat a dopsat ještě před polednem, aby bylo oslovení aktuální!!!!Ale vzhledem k tomu, že jsem sama doma...nemusím tedy stát u plotny a dělat další "zdržující" činnosti tak snad jo!!! Štěpánka je tento týden na atletickém kempu, každý den od 8.00-16.00 sportuje a má další zajímavé aktivity ve skupině dětí. Kemp navštěvuje každý rok, už asi po čtvrté...líbí se jí tam. Děti tam mají svou trenérku atletiky, tak si mimo jiné také zopakují co se naučily během roku a pak spoustu dalších aktivit...bowling, 2x jdou plavat, lanové centrum na Kladně a další...Tak má zkrátka krásný týden a já také...mám konečně volno!!! Je to dost zvláštní jaké je tady doma ticho, protože, když je tady Štěpka...tak jen pořád mluví, mluví a nebo tady "mluví" televize...a to jsou většinou nějaké dětské pořady...tak mi i z toho jde občas hlava kolem! Užívám si ten klid!!! Jen slyším cvakat klávesnici jak do ní těmi umělými nehty píšu...
A jak už nadpis napovídá, tak jsme skutečně za našimi přáteli do Písku odjeli. Manžel koleno šetřil a byl to moc hezký víkend. V pátek odpo jsme už byli na chatě u řeky Otavy...kam se "někteří" šli koupat...já tedy ne...využila jsem jen sprchu u chaty, bylo fakt vedro. Na chatě se mi moc líbilo, je na kraji lesa a je tam neuvěřitelný klid!!! Štěpánka byla také moc spokojená, i když tam nebylo žádné dítě...dcera našich známých už je dospělá...velikou společnost tedy Štěpce dělal jejich pejsek, se kterým si krásně hrála. V sobotu nás čekal plánovaný výlet...museli jsme si přivstat (kvůli vlaku), pak jsme jeli autem do Písku (z chaty asi 5km) a potom vlakem do Putimi..
A tady začal náš pěší výlet...v Putimi jsme se nejdříve vyfotili u sochy Švejka, koupili turistickou známku a prohlédli si krásný veliký rybník s kachnami...těch bylo! 
Šli jsme podél řeky Otavy po rovině až do Písku. Manžel jel vedle nás na kole, aby kolenu odlehčil, určitě by nemohl jít pěšky. Ale protože jel už z chaty a pak zase zpět, tak ujel asi 35 km...a ještě jsme s sebou vzali koloběžku, chvílemi jela Štěpka nebo se střídali naši známi...těm se jízda na kolobrndě moc líbila! Skoro celá trasa vedla ve stínu pod stromy a ke konci cesty skoro u Písku byla Sportovní stezka. To bylo spoustu prolézaček, cvičícího náčiní v přírodě, různé dovednostní a balanční úkoly, lavičky a další vyžití!!! Tak odtud jsme Štěpánku nemohli dostat pryč!!! Úplně všechno vyzkoušela a snad měla ještě více energie než na začátku cesty!!! Také jsme potkávali spoustu cyklistů, běžců i chodců. Tahle stezka, která vede přímo z Písku se mi tedy opravdu dost líbila, a celé to vyžití pro sportovce i ostatní lidi jen k procházkám! Naprosto úžasné místo!!!! Tam by se to sportovalo, ve Slaném nic takového nemáme...:-( A celkově se mi město Písek moc líbí, znám ho, ale nějak jsem si více všimla, jak je hezké...asi to hodně také dělá řeka, která městem protéká, a jen se jít projít po nábřeží je velmi příjemné!!!! Jo, jo ve Slaném ani řeku nemáme!!! Ale zase se nemusíme klepat strachy, když jsou nějaké deště a hrozí povodně...No, jak se říká...každá mince má dvě strany...A co mne ještě doslova fascinovalo??? Záhony lilií přímo u řeky na nábřeží...A jak už víte, tak já lilie miluju...a ta moje co tady mám doma, je také naprosto úžasná!!! Vykvetly mi všechny květy, je nádherná a voní už po celém domě!!! Myslím si, že jsem nikdy neměla krásnější...asi mi jí manžel daroval opravdu s láskou...:-)
No, to jsem malinko odbočila,  v Písku jsme si  pak dali skvělou pizzu a zmrzlinu, trochu se prošli, vyfotili sochy z písku a jeli zpět na chatu...Tam jsme pak relaxovali, koupali se a hráli různé vědomostní hry...a nutno podotknout, že nám Štěpánka stačila a někdy i předčila, i vyhrála nad vysokoškolsky vzdělanými lidmi...:-) Jo, jo každý věk má jiné znalosti a vědomosti...nebo možná i štěstí bezstarostného dětství...a čerstvou hlavičku!
A v neděli dopoledne jsme jeli domů, a pak jsme až do večera byli u bazénu a koupali se. Skoro bych řekla, že to byl nejteplejší den letošního roku...ale možná to posuzuji, jen podle toho, že já jsem se zatím letos nejvíce koupala..:-) Uvidíme jak bude dnes...včera měla dorazit kamarádka s dcerou, aby se holky vyblbly v bazénu, ale místo toho tady odpoledne byla průtrž mračen...tak jsme tu měli vody všude dost a dost a nejen v bazénu! 
A ve středu, tedy už zítra jedu zase do Motola...na proplach portu! Jsem domluvená se sestřičkou. Měla bych jít správně až příští týden, tedy 6 týdnů od posledního proplachu. Ale příští dva týdny má sestřička dovolenou, tak jedu raději už teď. Tak to je taková malá povinnost tento týden. A ještě jedna návštěva u lékaře mne čeká...Musím skočit do zdejší nemocnice na UZV srdíčka...někdy během srpna, možná se tam zastavím ještě dnes nebo ve čtvrtek, ať to mám vyřízené. Výsledek pak musím poslat paní doktorce na onkologii...to bude asi poslední UZV srdíčka, který jsem pravidelně podstupovala kvůli biologické léčbě, a ta mi právě před 11 dny skončila.
Tak tedy asi skončím s psaním, a skočím do nemocnice...:-)

Přeji vám všem krásné prázdniny a dovolené...a hlavně si užijte slunce, koupání a relax!!!  

Brzy na viděnou...Štěpánka...:-)
 
my "dva" v Putimi...:-) 

poprvé v Putimi...

Sportovní stezka v Písku...:-)

...asi mne tížil ten batoh na zádech


 nové známky a vizitky...:-)

a ještě krásné město Písek...

sochy v Písku z písku...

krásy kolem řeky...a my dvě!

tyhle krásné "koule" zdobí břeh řeky

milovaná Štěpánka a pak "AŽ" lilie...

nádherné barevné lilie...na záhonech v Písku

a moje překrásná doma od manžela...💗💗💗











Komentáře