První srpnové dny byly parádní...:-)

Ahoj a krásný letní den vám všem...:-)
Tak jsem to zase dříve nestihla...ale dneska šla Štěpánka k babičce, tak mám chvíli "klid" a můžu psát! No, ono to s tím klidem není zase tak horké...máme doma maroda, ale já to tedy nejsem!!!! Já jsem přeci už od minulého týdne zdravá jako řípa!!! Jsem teď trochu ošetřovatelka...manžela!!! Má nemocné koleno. A to máme jet v pátek ke známým na chatu k Písku...to prý už bude v pohodě. No, jsem tedy zvědavá, jak to bude...Máme totiž v sobotu naplánovaný i výlet. Ale vzhledem k tomu, že je to právě manželův velmi dobrý kamarád, tak asi bude chtít jet a možná místo výletu budeme trávit víkend vleže u chaty...Každopádně vám pak napíšu...jak a kde budeme trávit víkend.
Ale uplynulý víkend jsme měli parádní!!! V pátek odpo jsme jely se Štěpánkou za Rakovník do malé klidné vesničky na chalupu za těmi mužskými cyklisty...a hlavně za naším milovaným tatínkem/manželem! V sobotu...bylo tedy pekelné vedro, jsme si naplánovaly my holky (já, Štěpka a manželka jednoho kluka) výlet. Štěpánka totiž sbírá turistické známky a také nalepovací vizitky + razítka ze známých turistických míst. A ještě přeci letos sbírá hesla do soutěže "Zachraňte trosečníky"...získaly jsme další nové. Muzeum ČD v Lužné u Rakovníka. Pak nám byl doporučen zámek Manětín...prošly jsme se po hezké zahradě, prohlédly a vyfotily jsme si zámek ze všech stran a pak jsme si daly oběd v Pizzerii. Cestou jsme náhodou "potkaly" kostel v Mariánské Týnici...ten se mi tedy moc líbil, už z dálky zářila jeho výrazná červená barva. Opět jsme se zastavily...hned vedle bylo i pole s krásnými slunečnicemi, které už se tedy moc za sluncem neotáčejí, spíš měly těžké veliké květy otočené k zemi...to byla škoda, už nešly moc dobře vyfotit...mám slunečnice moc ráda! 
Když jsme se pak vrátily na chalupu, tak jsme se všichni koupali...bylo fakt vedro! Štěpánka chodila krmit ovečky, až musel manžel trochu ostříhat kamarádovi živý plot, aby jim měla co dát...pak suchými rohlíky krmila rybičky ve zdejším malebném rybníku. Pro městské dítě to byly moc hezké zážitky. Tak doufám, že v pátek do Písku odjedeme, měli bychom určitě zase všichni parádní nové zážitky! A nové turistické známky také! 
V pondělí mě mile překvapil manžel...v sobotu jsme totiž měli výročí svatby, na chalupě jsme si sice připili pravým šampaňským, to bylo sice připravené na dojezd pro cyklisty...jako v Paříži při dojezdu Tour de France...mají to rádi...:-) A já pak doma dostala sushi a mojí milovanou královskou lilii. Voní tady, zatím jen v kuchyni, ale až se rozevře více květů, tak tady provoní celý dům. Miluju její krásu i vůni!!! Škoda, že se ta vůně nedá přenést na tyto řádky. A manžel asi miluje mě:-) A sushi má také rád...  
Protože v pondělí i v úterý dost pršelo, tak jsem si naplánovaly výlet do Prahy do Ikey do XXXLutzu a tak různě. A ani jsme nečekaly, že nakonec bude úterý tak výjimečné a krásné!!!! 
Nakonec jsme se v Praze potkali s Olčou a jejím manželem Paulem. Jsou tady s dětmi na prázdninách u babičky na Vysočině. Měli naplánovanou cestu za námi do Slaného, nakonec jsme se sešli v Praze a bylo to setkání trochu slzavé...Když jsme se po dlouhé době viděly a objaly se, tak jsme měly obě slzy v očích!!!! Bylo to silné a nečekané setkání!!! Jsem za něj moc ráda...ale i když se nevidíme, ani neslyšíme tak často, tak si stejně máme pořád co říci, je to opravdové přátelství...které nikdy nekončí! Máme spolu spoustu společných zážitků...a ty nám zůstanou navždy!!! No, a snad nějaké další přibudou...slíbila jsem, že se za nimi (Olča, manžel a tři děti) vypravíme do Holandska...Kdysi jsme tam s manželem byli, ale to jsme ještě neměli Štěpánku. Také je načase seznámit naše děti...Uvidíme kdy to bude kvůli momentální situaci možné...
A protože vím, že Olča pravidelně čte blog, všechno o mě tedy ví...tak jí chci i těmito řádky MOC A MOC poděkovat za naše přátelství a včerejší setkání!!!! Olí, mám Tě moc ráda a někdy mi tady v Česku chybíš!!!! Ale nejdůležitější je, že jsi šťastná a spokojená, máš báječného manžela a děti...a je jedno kde na světě žijete, nic není tak daleko jak se zdá!!! p.s. brzy na viděnou...:-) 
A jen to tady píšu, tak se mi chce zase brečet...:-(
No, a po setkání s Olí a Paulem jsem ani neměla moc chuť někde chodit po obchodech a vybírat sedačku...ale Štěpánka jo!!! Ta si to užívala... nejvíce jí bavilo polohování nohou a opěrek hlavy tlačítky, které některé sedačky mají...a co bych já pro její radost neudělala??? Jo, jo cupitala jsem za ní, zkoušela různé modely...a těšila se domů!  
Naplánovala jsem jí na čtvrtek výlet na kole, ale raději "zdrhla" k babičce a já "získala" místo ošetřovatelky!!! Snad si také nezlámu nohy, všude tady narážím na berle...trochu se bojím, že se o ně brzy přerazím...A často také běhám po schodech do parta..něco podat, přinést...nebo další...:-)
A zítra mne ještě čeká role kuchařky...budu dělat italské houbové rizoto, už se na něj moc těším. Štěpánka ho nejí, tak jsem ho dlouho nevařila. Zítra si ho dáme s marodem...má totiž home office. 
Dnešní den byl opět ve znamení "lázně"...měla jsem domluvenou návštěvu u obvodní lékařky. Tam jsem si jen u sestry vyzvedla nějaké papíry, tedy žádost o lázně a nějaké přílohy. To byly zprávy od onkoložky, pak vyšetření z interny + EKG. Tyto dokumenty + rezervaci hotelu na moje jméno, včetně termínu i přiděleného identifikačního čísla jsem odnesla do zdravotní pojišťovny. Tam je všechny pracovnice pojišťovny naskenuje a zašle reviznímu lékaři. Ten během cca 1-2 týdnů vyhodnotí žádost a odešle do lázní. Tímto jsem asi udělala vše co jsem mohla. S paní z pojišťovny jsme domluvené, že se tam za týden zastavím...řekne mi zda jsou nějaké změny. A pak se mi asi ozvou přímo z Františkových lázní...co, kdy a jak...a asi budou chtít také doplatek. Tak se určitě ozvou...:-) A možná dostanu nějaký seznam věcí, jako děti na tábor...:-)
Tak tolik z posledních dnů...

Mějte se všichni moc hezky, opatrujte se a užívejte si léto a sluníčko!!!!

Štěpánka...:-)

my dvě a pohoda...:-)

wow, zlatý rybky...ještě splnit přání!!!

krásný podvečer u rybníku...

zámek Manětín...:-)

a zase zámek...:-)

důkaz, že jsem tam vážně byla...:-)

kostel Mariánská Týnice je skvost...

na vše tady dohlíží Jan Nepomucký...

nové turistické známky a vizitky...:-)

žluté krásky...

pondělní dobrůtka...mńam, mńam...

 

královská lilie...a jak nádherně voní!!!























Komentáře