Harry Potter "všude" u nás doma...:-)

Krásný říjnový slunečný den...:-)
Jo, jo oproti včerejšímu deštivému dnu, je ten dnešní opravdu hezký!!! Venku svítí slunce a je celkem příjemná půlka října! Tak jsme také po obědě a tedy i po ukončení on-line výuky šly se Štěpkou na chvíli ven, trochu se provětrat, aby jsme nebyly celý den doma! Šly jsme koupit i nějakou divnou modelínu..:-( Naštěstí jsme jí nekoupily!
Včera tady u nás bylo pěkně hnusně, celý den pršelo, že by člověk nevystrčil ani nos....jen já ho tedy vystrčila a šla jsem navštívit rodiče, kteří bydlí kousek od nás. Rozhodli se v koupelně vyměnit vanu za sprchový kout. Bavili jsme se o tom, před pár dny, ale potřebovala jsem si na místě ujasnit rozměry a další možnosti koupelny. A protože mne tyto návrhářské práce moc baví, tak jsem právě vyrazila PĚŠKY i v dešti! Asi mi to chození zůstalo "pod kůží" ještě z lázní, tam jsem totiž chodila opravdu hodně a každý den..a to bylo dobře!!! Ale doma je zkrátka pořád spoustu povinností a práce...a také to chladné počasí, no, to se mi moc ven nechce! I když je nutné zazimovat věci na zahradě, ještě tam máme pořád muškáty, tak se o ně musím start...ale už si to moc v tom chladu neužívám.
Každopádně u rodičů jsem si změřila a nakreslila koupelnu, pak jsem rodičům ukázala řešení na velký vyzděný sprchový kout. Byli nadšeni...a já popravdě také!!! Zatím je tedy můj návrh na kostičkovaném papíře v měřítku, aby si to opravdu dokázal každý představit...tak snad to doporučený řemeslník zvládne zrealizovat. Klidně mu budu asistovat...aby bylo vše dobře a dle našich představ udělané!!! Ale možná by o to nestál, aby mu "radila" ženská...Moc, ale fakt moc mě to bavilo...je to vlastně i část mojí bývalé práce, kdy jsem pracovala jako obchodní zástupce a zákazníkům radila i s těmito záležitostmi. Uvidím kde se budu realizovat nebo-li pracovat až ze mě přestane být invalidní důchodce...ale takováhle činnost by mne moc bavila. Víc design než cihly...i manžel viděl jak moc mne to čaplo, hned si vzpomněl, jak jsem kdysi měla namalovaný celý náš dům, každou místnost, obě koupelny měly přesně namalovanou každou dlaždici. Takové podklady jsem dala instalatérovi a obkladači, přesně pak koupelny vypadaly...jako na mé předloze! Tenkrát jsem spotřebovala mnoho pastelek jak jsem vše vybarvovala...ale hrozně mne to bavilo. To samé jsem měla s kuchyní...do posledního detailu jsem si jí namalovala, pak jen předala truhláři, ten jí přesně tak udělal. Ani nevím jestli mám ty moje kresby a plány schované, nebo jsem je náhodou nevyhodila...snad ne! Musím se podívat...Jéééé, to jsem se zase rozepsala...ale opravdu jsem si uvědomila co mne vážně moc baví!!!!
A jinak jsme minulý týden v sobotu měli hlavně oslavu desátých narozenin...jo, jo Štěpánka měla svoje první kulatiny. Měli jsme doma oslavu jen pro nejbližší rodinu. A moc jsme si to užili...i když jsme byli málem bez dárku!!! Štěpka si přála panenku Barbie s překvapením a notebook, ten který zdědila po mně přestal fungovat, tak měla slíbený svůj nový. A hlavně jsme tak nějak tušili, že ho asi i brzy využije k domácí škole...a také že jo!!! Už od včera se díky němu vzdělává přímo z pokojíčku! Každopádně málem žádný nebyl...S manželem jsme jeden vybrali už když jsem byla v lázních, a minulý týden ve čtvrtek jsme ho chtěli rozchodit a něco jí tam už nainstalovat...Ještě že tak!!! Milý nový notebook prostě nefungoval, tak jak by měl, respektive vůbec nefungovaly USB vstupy, u úplně nového, ne úplně levného noťasu...Volali jsme, řešili jsme, rychle objednali nový, ten měl být v pátek k vyzvednutí. Bohužel v pátek na pobočku vůbec nedorazil...tak se ze mě v pátek večer stal ještě "ajťák" amatér, rychle jsem hledala obdobný nový notebook...ALE...aby byl k vyzvednutí někde v okolí nejpozději v sobotu kolem oběda! Měli jsme přeci tu oslavu...Naštěstí jsem našla, rychle objednala a manžel ho jel ještě v sobotu kolem poledne vyzvednout do skladu u Prahy...Uffff...naštěstí to klaplo a Štěpánka dostala dárek, ale byly to nervy!!! Výzdoba, kompletně ve stylu Harryho Pottera se povedla a oslavenkyně byla nadšená...všude tady byl a trochu stále je Harry Potter...ona se do něj, tedy do toho příběhu moc zamilovala. Když jsem byla v lázních, tak se s taťkou spolu dívali na první díly...úplně jí to pohltilo. Dostala tedy i celou kolekci všech 7-mi DVD, tak že tady teď každý večer běží v televizi Harry a jeho přátelé... ještě si přála mít balonky nafouklé heliem...tak jsme zrealizovali i to...ona si hlavně chtěla vyzkoušet mluvit jako "Čipmánek"...Nafoukli jsme tedy klasické latexové balonky...a jeden ten pevný s Harrym...Jo, jo další první a zároveň poslední zkušenost!!! Ještě než nám začala oslava, tak všechny balonky zmenšily svou velikost...prostě jakoby ucházely nebo vyprchaly...kromě toho jednoho pevného, který nám tady poletuje nad hlavou dodnes a je ve 100% kondici! Pak jsme si tedy vygooglili, že ty latexové by se neměli plnit heliem, že právě vyprchají. Tak jsme je všechny využili k tomu legračnímu mluvení, parádně jsme se u toho nasmáli...tak alespoň že tak!!! Každopádně oslava byla vyvedená a moc jsme si jí všichni užili!!!
Další dny uplynuly...ani nevím jak...jsme doma, snažíme se nikam mezi lidi moc nechodit...a je nám dobře!!! Zítra tedy asi skočím nakoupit a pak zase pár dnů nikam nepůjdeme...jen na zahradu. Dostala jsem od Nikolky přítele igelitku, plnou cibulek kytiček, které musím zasázet, aby prý přemrzly a na jaře krásně vykvetly! To se těším a během víkendu je snad zasadíme...a pak budeme čekat na jaro...:-) Už aby tady bylo zase teplo!!!

Mějte se všichni moc a moc hezky, hlavně se moc OPATRUJTE a přeji vám všem MOC A MOC ZDRAVÍ!!!!

Brzy na viděnou na na těchto stránkách...až se tedy "urvu" od plotny, pračky, luxu a dalších zdržovačů...
p.s. I tento článek jsme začala psát po obědě a dokončuji až večer...:-) Hold povinnosti volají...

Štěpánka...:-) 


sladká pusa pro oslavenkyni...💓💓💓

Bradavice i Harry Potter...:-)

Tři "čarodějky" z Bradavic...:-)

10 svíček a tajné Štěpánky přání...

naše narozeninová výzdoba...:-)

ještě nafouknuté balonky...

a takhle jsme blbly...ale sekne nám to...:-)



Komentáře