Lázeňský život mi pomalu končí...:-(

Krásný páteční den vám všem...:-)
Jak už napovídá nadpis, tak mám ty tři týdny v lázních skoro za sebou...ještě mne čekají asi tři procedury zítra a v neděli dopoledne tradááááá domů! No, upřímně vám řeknu, že už se těším...Být tady ještě déle, tak snad i člověk zakrní, zleniví a stane se z něj povaleč. Myslím ten servis kolem...uklidí mi, uvaří mi, odnesou ze stolu použité talíře..a další příjemné věci. I když na stranu druhou, jsem si tady to válení a odpočívání ani moc neužila. Ani na pokoji vlastně moc času netrávím, jsem pořád někde v běhu...přemisťuju se z pokoje na kliniku nebo do Císařských lázní na nějaké procedury. Stále kontroluji časy a místo...kde a kdy mám být...někdy je to trochu náročné vše pohodlně skloubit také s jídlem...a pak ještě chodit ven, ať na procházky po krásných Františkových lázních nebo běhat po okolí. A pak také psát blog...jak vidíte, tak to moc nestíhám!!! Tento poslední, třetí týden na sobě pociťuju i únavu...Dvakrát jsem si odpo mezi procedurami asi na 20 minut musela lehnout a zavřít oči, fakt jsem byla šíleně unavená. A také jsem chtěla včera večer psát pro vás článek, ale když jsem se v 20.45 vrátila z aquafora v županu na pokoj, tak jsem jen spadla do postele a probudila se až dnes v 7.35 hodin...tak to snad i vypadá, že si po 21-ti lázeňských dnech pojedu domů odpočinout! A snažím se být opravdu každý den i hodně venku, kromě minulé soboty...kterou celou propršelo! Ale jinak je počasí opravdu krásné a teplé!! Myslím, že až spočítám všechny nachozené/naběhané lázeňské kilometry, tak to bude cca 300 km!!! Tak to tady není žádná "dovolená"...je to takové jaké si to člověk udělá!!! A já nevydržím sedět, ležet, jsem aktivní, tak jsem často někde venku! Už mám prochozené a prohlédnuté celé okolí..ale dnes až dopíšu článek, určitě ještě vyrazím ven. A zítra máme v plánu jet na výlet do Mariánských Lázní. Nějak jsme se nemohly s kamarádkou sladit, co se týká procedur. Často jsme končily kolem třetí, a to je už celkem pozdě...vydat se do ML, které jsou asi 40 km vzdálené odtud. Tak snad nám to zítra vyjde...
No, a jaký byl ten uplynulý týden??? 
Nějaký rychlý...zase utekl jako voda...Jen si pamatuju, že sobota tady byla celá deštivá...bylo i chladno a celý den pršelo, myslím, že bez přestávky!!! Tak jsme trávily i část dne v aquaforu...Tam bylo také mokro, jako venku, ale alespoň teplo!!! A docela jsme se tam s kamarádkou pobavily..."šly" po nás dva šviháci...Oslovili nás dva chlapíci...zajímalo je zda jsme v lázních, tak jsem jim bleskově odpověděla, že ne! Řekla jsem jim, že jsme tady jen na výletě, že jsme přijely do bazénu z Plzně..když je takové špatné počasí. Ale aby nebyli tak zvědaví, tak jsme se pak ptaly mi jich...tak nám prozradili, že jsou tady na 14 dnů na lázeňském pobytu od vojáků. Líčili nám jak je to tady skvělé, jaké jsou tady podniky, kde mají jaké pivo...atd. Také jsme se ptaly jaký je lázeňský život, že to neznáme, že jsme mladé a zdravé...tak třeba nás to jednou potká...na stará kolena...jsem jim řekly. Zvali nás ještě do místního vyhlášeného podniku, prý ať se zastavíme než pojedeme do Plzně. No, a ještě se nás ptali, jak je Plzeň daleko...Jo, jo tak tady jsem se trochu zapotila...nevím jak je to daleko, tak jsme nějak maskovaly, že je tam nějaká objížďka, že dělají novou silnici...No, zkrátka ponaučení....LHÁT SE NEMÁ!!! Ale asi jsem neměla moc chuť se jim svěřovat a třeba se i potkat jindy. Kamarádka odjela druhý den domů a já se teď trochu obávám, abych je někde nepotkala. Ale vzhledem k tomu, že nechodím do žádných podniků, jen jsem venku v přírodě, tak to asi nehrozí! A ještě by bylo úsměvné, kdyby mne bývali byli potkali s mým vlastním manželem, který tady byl od neděle do pondělí a docela jsme dost chodili venku i v bazénu jsme byli. Chodíme vždy zamilovaně za ruku...By si asi ti vojáci řekli, že jsem tady, já holka z Plzně "klofla" jinýho "šviháka"...Manželovi jsem samozřejmě vše řekla, tak se smál...Jo, jo i my s holkama se tady dost a často nasmějeme!!!
Pak jsem tady tedy měla manžela, samotného, Štěpánka byla raději u babičky...aby zase neplakala při odjezdu domů, když by si mne nemohla ještě odvézt! Manžel měl nakonec na mém pokoji přistýlku, i když místa tady moc není, ale vešla se...i manželskou postel jsme si udělali, tady v tom mini pokoji!
Já měla zase od pondělí další procedury, a tím mi začal poslední lázeňský týden tady!!! A dnes je už pátek...ty dny proletěly, ani nevím jak...Mám pocit, že je tady člověk pořád ve vaně anebo na jídle, stále a často se svlékáme a oblékáme, převlékáme...a tak pořád dokola!!! A ještě myslím, že jsme mnoho hodin z lázeňského pobytu strávily v jídelně...často jíme!!! Jsou tady samé delikatesy, člověk si může vybrat a nabrat cokoliv...klidně několik různých chodů...od polévky, předkrmů, hlavní jídlo až po skvostné dezerty!!! To mi asi bude doma chybět...budu muset stát u plotny já!!!
V úterý jsme pak měli třídní schůzky on-line, tak jsem byla připojena a poslouchala paní učitelku. Nejzásadnější pro mne bylo vyjádření ke škole v přírodě. Kterou měly totiž děti přeloženou z června 2020 na 18.říjen...Také podle tohoto data jsem volila termín lázní. No, a když už jsem měla lázně potvrzené a zaplacené, tak přišla ze školy změna. Měli odjet v neděli 4.10.2020...tedy v den mého příjezdu z lázní. Ale právě na třídní schůzce, se vzhledem k novým opatřením, odjezd opět přeložil...na květen 2021! Tak jsem ráda!!! Jinak bych každopádně odjela z lázní už v sobotu, abych Štěpánce pomohla s balením a hlavně, abych si jí alespoň 1/2 dne užila!!! Takhle tady zůstávám do neděle a oni pro mne přijedou...jen jsem musela slíbit, že celou cestu až pojedeme domů budu sedět v autě vzadu vedle ní! A asi mne bude i držet za ruku...moc se jí stýská, prý i párkrát plakala...není zkrátka zvyklá být tak dlouho beze mne!!! Ale dnes už mi hlásila..jen 2 noci!!! A jedeme si pro Tebe!!! A také jsem byla ve středu "pekařka" na telefonu...ale jen trochu! Štěpánka pekla tatínkovi štrúdlíčky, které on má moc rád! Ale hlavně...ona se moc těšila, až upeče štrúdly BAREVNÉ...vyprávěla jsem jí, jak jsem kdysi pekla bráchovi buchty a bábovky barevné. Barvila jsem mu je potravinářským barvivem..třeba na modro-červenou, nebo růžovo-zelenou bábovku...a tak to chtěla zkusit také! No, a povedlo se jí to SKVĚLE...budu mít prý i zelený kousek schovaný v mrazáku...Sama si udělala i tvarohové těsto, manžel prý jen dohlížel. Vše zmákla na 1*, jen nevěděla na kolik stupňů a jak dlouho péci...Tak mi asi 3x volali jako přítele na telefonu...myslím, že ze všeho nejvíce jí bavilo to barvení těsta...
Ve středu jsme byly v kině...no, kině, bylo tady vytvořeno v salonku promítání asi pro 20 lidí, přímo v hotelu! Ale co nás pobavilo...dostali jsme všichni popcorn a colu...jako v opravdovém kině. Z filmu Šarlatán mám smíšené pocity, jsem ráda, že jsem ho viděla, ale asi ho už víckrát vidět nemusím...asi tak!
Až vám odešlu článek, tak půjdu ven...ještě jsem dnes nepřidala skoro žádné kilometry..jen mám za sebou snídani, tři procedury a oběd, zakončený dortíčkem....A jsem zvyklá mít v nohách každý den cca 12-17 km...Ještě si dám tady na pokoji odpolední kávičku, není nad to, když má člověk dobrý nápad a vezme si s sebou vlastní kávovar. Mám takový malý, ale moc šikovný na výbornou kávu v kapslích Nesspreso...Občas si tady připadám jako v kavárně, když dělám kávu i pro holky, tak to tady pak krásně voní kávou!!!

Mějte všichni krásný říjen, opatrujte se a další článek bude zase z domova...:-)

Štěpánka...:-)

první ranní procedura...

i tady se koupu...

cvičím, cvičím a zase cvičím...

jako z pohádky...
                                                
kino/TV v hotelu...:-)
                                                           
krásný zámeček...:-)

křížem x krážem FL...

jsou výborné...:-)

a takhle "barevně" peče Štěpánka...💓💓💓

v hotelovém pokoji aneb třídní schůzka ve škole...

překrásné veliké zrcadlo v hotelu...

krásné prostory Pawliku....-)

každý týden jiná květina...

viděla jsem venku...













Komentáře