Jsem zpátky z lázní...:-(

Ahoj/dobrý den všem mým čtenářkám i čtenářům...moc vás zase po týdnu zdravím!!!
Ale neznamená to, že jsem na vás nemyslela, každý den si na váz vzpomenu, ale bohužel napsání článku i s fotkami mi zabere docela dost času, ten mi trochu chybí...Snažím se věnovat rodině a hlavně Štěpánce. Mám totiž i manžela doma, pracuje z domova...asi se mu to tak zalíbilo po dobu mého pobytu v lázních, že si home office zařídil (zatím) až do konce října! Ale vzhledem k nynější situaci je to asi lepší, jinak by jezdil do Prahy a měl i spoustu jednání...
Tak tedy...jsem zase maminka, manželka, kuchařka, pekařka, pradlena, uklízečka, vychovatelka, organizátorka volného času v jednom....a ještě k tomu chystám oslavu. Ale tu musím připravovat tajně, když je Štěpánka ve škole...Dnes po škole jí vezu k babičce, abych mohla vše připravit a uvařit...A zítra slavíme, jen s rodinou a doma. Ale její první kulatiny se musí pořádně oslavit!!! A já mám tahle ta překvapení také moc ráda, baví mne vše chystat. Ona netuší co jí čeká, samozřejmě, že ví, že oslava bude, ale jinak nic! Pak vám tedy napíšu více a třeba přidám i nějakou fotku...:-)
No, a co jsem za minulý týden stihla??? Jak víte...do neděle jsem byla ve Františkových lázních a ještě v sobotu jsem měla dvě poslední procedury...tak jsem si je krásně užila! Celých 21 dnů v lázních jsme měli opravdu krásné slunečné počasí, tak jsme si ještě s kamarádkou (v neděli jsme obě odjížděly domů) naplánovaly na sobotu výlet do Mariánských Lázní. No, upřímně...tohle lázeňské město se nám vůbec nelíbilo!!!! Kromě zpívající fontány, kterou jsme si poslechy v 15.00 odpoledne, tedy za světla, mne tam nezaujalo vůbec nic!!! Zpívající fontána byla opravdu moc hezká, když k stříkající vodě začala hrát hudba byl to moc hezký zážitek. A myslím, že večer včetně světelné šou to musí být ještě hezčí podívaná!!! Byly tam hezké dvě kolonády, které musely být kdysi hezké, když se tam pohybovaly dobové a lázeňsky oblečené dámy s deštníky, ale jinak na mne město působí moc betonově a trochu špinavě! I cestičky v parku byly místy jako betonové silnice, stromů i zeleně bylo na můj vkus málo. Asi jsme pořád srovnávaly Frantovky a Mariánky, hrozně rády jsme po naší asi 90 minutové návštěvě odjely zpět do klidných, zelených a s nádhernými upravenými prameny Františkových Lázní. Jo, jo...to byla další věc, která mne hrozně zklamala v ML, ty prameny!!! Je jich tam asi jen 6 + 1 plynový...ale ta "kultura", jak si lze pramen natočit a ochutnat nebo snad i v rámci léčebné procedury pít..ta je tady otřesná!! Celkem hezká stavba Křížového pramene, mne lákala dovnitř...ale tam jsem byla fakt v šoku!!! Prameny tam tečou z nehezkých starých kuchyňských baterií do nerezových kulatých dřezů...Připadalo nám to naprosto nedůstojné a "hnusné"...to jsme se s kamarádkou obě shodly! Pořád jsme srovnávaly krásné prameny ve FL, tam má každý pramen svou vážnost a úctu! Každý pramen je zasazen do udržované přírody nebo krásné stavby. Byla veliká radost všechny ty prameny navštívit, ochutnat a všechny ty vkusné a sjednocené bílé cedulky s popisem pramene si vyfotit. Některé stavby jsou opravdu monumentální a moc hezké. Asi nejvíce mne ale ve FL nadchly ty parky a zeleň všude kolem, prostě krásná odpočinková, relaxační zóna přesně pro pohodový lázeňský život!! Myslím, že Františkovy Lázně mají opravdu tu správnou klidnou lázeňskou atmosféru, i když je i tam mnoho krásných staveb prázdných a chátrají. To mi trochu trhalo srdce, často jsem se znovu a znovu chodila na tyto objekty dívat, no, přiznám i jsem zkoušela brát za kliku...kdyby bylo náhodou otevřeno, tak ráda bych nahlídla dovnitř...No, nebylo odemčeno nikde..:-( 
Každopádně věřím, že mnoho lidí miluje právě Mariánské Lázně, já jsem si zase zamilovala Františkovy Lázně...a tady jsem vyjádřila jen svůj (a vlastně i kamarádky postřeh). Každopádně pokud bych ještě někdy jela do lázní, a věřím, že do Pawlika se vrátím, alespoň na pár dnů soukromě, protože se nám tam líbilo...hodně jsme si i s rodinou oblíbili aquaforum...tak pojedu do Františkových Lázní!!! A zase navštívím ta oblíbená místa...No, ale která to jsou??? Asi všechny prameny a pár míst ještě navíc...A ke "svému" pramenu Štěpánka jsem chodila nebo běhala dost často, jen ho pozdravit a pak zase pokračovat dál...
V sobotu jsme pak měli ještě večer takovou malou rozlučku....my tři holky a jeden muž (manžel kamarádky Evy)..Poseděli jsme v baru, povídali si a moc jsme se i nasmáli!!!
No, a byla tady neděle a jeli jsme domů....:-( Ještě než jsem odjela domů, tak jsem se šla projít do parku. Bylo zrovna tak krásně...svítilo sluníčko a obloha byla azurová!!!! Já už měla ale vše zabaleno a za pár minut jsem odjížděla domů...Štěpánka když mne uviděla, tak mne málem umačkala a já zase jí!!!...Pak jsem celou cestu seděla vedle ní v autě vzadu a ona mi mačkala ruku až domů!!! Ještě štěstí, že jsme se cestou zastavili v thajské restauraci na oběd...jinak by mne asi umačkala...:-) A doma???? Tak tady jsem měla krásné přivítání!!!! Dostala jsem hezkou kytičku a ještě hezčí, vlastnoručně napsaný velký vzkaz..."VÍTEJ DOMA MAMI"...Byla jsem dojatá, to jsem nečekala!!! Ještě tu první noc, po mém návratu, spala Štěpánka s námi v ložnici, tedy spíš úplně nalepená na mě a část noci mne i objímala, když už jsem se jí konečně vrátila! No, i já jsem si jí moc a moc užila...a užívám pořád!! A takhle jsem zase vplula do běžného režimu...tak na lázně už jen a jen vzpomínám!!! 
A co bylo tento týden zvláštní??? Že jsem měla nějak málo energie...sem si "bláhově" myslela, že přijedu z lázní a budu se cítit jako znovuzrozená, ale já se spíš cítím jako vyždímaný citrón!!!! Asi jsem málo nebo skoro vůbec neodpočívala, snažila jsem být co nejvíce venku, všechno vidět a stihnout! No, jediné co jsem tedy nestihla...neotočila jsem ani jeden list v časopisu, abych si něco přečetla. Knihu jsem si ani nebrala...asi jsem tušila, že se k ní nedostanu a dobře jsem udělala!
Ale teď už mám za sebou zase všední, tedy dny s normálním, vlastně trochu nouzovým režimem. Už jsme měli nějak omezené naše sportovní aktivity, a příští týden už asi nebudou vůbec žádné! Alespoň školní docházka, snad Štěpce ve 4. třídě zůstane...ale kdo ví, jak to bude! Také jsem byla na skok v Motole, na proplach portu...vše je v pořádku. Rozdala jsem tam nějaké lázeňské oplatky a zase jsem ujížděla pryč...pak jsem byla pozdravit své bývalé kolegyně a kolegy v práci, také jim dala oplatky...to je dobrý dárek z lázní...No, já jsem jich přivezla asi 17 ks...a to jsem ani moc nepočítala, že bych nějaké nechala doma...ale jo, nějaké mi sebrali a už i jedli!!! Ale to vůbec nevadí...jen jsem netušila, že je mají (hlavně manžel) tak rádi...:-) Skoro všechny jsou už rozdané...tak budu muset příště přivézt více kusů a druhů!
A dnes jsem si ještě odskočila ke kadeřnici, ale jen na střih...zase jsem za těch 5 týdnů trochu zarostla...hlavně kolem uší a vzadu na krku. Byla to rychlovka a jsem zase krátkovlasá žena s šik účesem..:-) Cítím se tak moc dobře a to je důležité!!! 
Teď jdu ještě trochu chystat pro Štěpánku oslavu...snad všechno klapne, máme totiž malý problém s dárkem...:-( Příště vám napíšu jak to dopadlo...snad dobře..:-)

Přeji vám všem moc hezké podzimní dny a hlavně buďte se sebou spokojení, mějte se rádi a všichni SE OPATRUJTE!!!!

Štěpánka...:-) 

přivítání doma...:-)

jedůůůůů domů...:-)

nádherné nedělní počasí...

poslední procházka v parku...:-)

oplatky z Františkových Lázní...

Rozlučka s přáteli...:-)

oblíbený drink..."gin & tonic"

my dvě a fontána v ML...:-)

pár hezkých míst z ML...

a ještě jednou ML...

 Křížový pramen v ML...:-(








































Komentáře