Takový trochu "tragický čtvrtek"...:-)

Krásný poslední říjnový čtvrtek...moji přátelé!!!
To oslovení je pro vás všechny, ženy, holky, muže i kluky, aby jste se měli vážně hezky a také, že jsem ráda, že spolu prostřednictvím těchto řádků můžeme na chvíli být!!!...I když dnes moc hezky nebylo, co se týká počasí i dalších mých domácích okolností...jak už napovídá článek...:-) Dopoledne bylo celkem fajn, uvařila jsem výbornou kulajdu a když jsem pak po obědě spustila myčku, tak jsem netušila, že to bude její poslední mytí nádobí! Opustila nás totiž myčka...tak ani tohle nádobí nebylo domyté...musela jsem ho umýt a utřít pěkně růčo!!! No, pravda je, že jsem to skoro zapomněla...a to jsem si to ještě po večeři trochu zopakovala. Ještě jsme asi 3x zkusili myčce dát šanci, ale vždy to dopadlo stejně. Po určité době se prostě zastavila! Měli jsme tady na ní asi před třemi lety opraváře, nyní by se už asi oprava nevyplatila. Máme ve Slaném hrozně tvrdou vodu, ta opravdu všechny spotřebiče dost ničí!!! Myčku jsme tedy s manželem vystěhovali a teď máme v lince místo myčky parádní díru...:-( Ale snad jen do zítra....hurá, hurá!!!! Místo psaní článku pro vás, jsem tedy uklízela tu "díru" a pak hledala na Alze novou myčku...Myslela jsem si, že to bude rychlovka, věděla jsem jen, že chci další Bošku k našim jiným "pracantům", ale místo toho jsem ještě studovala různé parametry...No, nakonec jsem vybrala, objednala a snad tedy zítra bude doma už zase "makat" místo mě!!!
Tak to byla první malá tragédie...a druhá???? Jsem si rozbila ochranné sklo na mobilu!!!! Ale tak nějak skoro nevinně....skládala jsem prádlo, seděla na sedačce a mobil mi sklouzl do prádelního koše, který byl cca 15 cm níže než sedačka. Mobil mám v ochranném zadním krytu a display chrání sklo, které není vůbec vidět...tedy nebylo, teď už je!!! Jen spodní okraj je bez ochrany, aby byl volný vstup pro nabíječku a otvory reproduktorů. No, a přesně na tohle místo se telefon uhodil...a úraz byl na světě! Kousek ochranného skla se uštípl...no, byla jsem pěkně naštvaná, protože to fakt nebyla žádná rána a takhle smutně to dopadlo!!! A taky to sklo, není úplně levné! Tak to byla moje druhá tragédie!!!! Chvíli jsem přemýšlela jestli si raději nelehnu k telce a nebudu jen čučet na TV, abych ještě nezpůsobila další katastrofu! Tak to byla část...ta horší část dnešního dne! Ale ještě jsme dnes zajeli do našeho oblíbeného vyhlášeného řeznictví koupit maso. No, jak teď pořád vařím pro celou rodinku (manžel a Štěpka milují maso) tak jsme koupili docela dost různého masa...to byl radostný okamžik pro manžela!!!! Já bych si tedy raději koupila nějaké boty...místo masa. A zase můžu pěkně vařit, trávit spoustu času v kuchyni...a pak také budu moci nádobí mýt v nové myčce...no, "sen" mnoha žen!!! Já mám tedy jiné sny...snad na ně brzy dojde! 
V úterý jsme se Štěpánkou vydlabávaly a vyřezávaly dýně na sobotní Halloween...To nás moc bavilo! Hlavně Štěpka si svou dýni vyrobila úplně sama!!!! A moc se jí povedla. Už nám obě dýně každý večer svítí na zahradě a my na ně koukáme z obýváku, ve kterém se u světla stále houpou netopýři na niti, a také černé šifónové mašle. Bude přeci svátek všech strašidel, tak jsme si je tady ještě nechali (z oslavy narozenin s Harrym Potterem)...v sobotu se budou hodit! Budeme mít mini strašidelnou oslavu, uděláme si masové fondue...Štěpka je má moc ráda...tak budou na počest toho našeho strašidýlka a trochu na počest mojí...staré čarodějnice!
A to se vyplatí....být strašidlo! Já tedy každé ráno jako strašidlo vypadám...a často i během dne!!! Vlasy mi trčí do všech stran, občas mám i kruhy pod očima a celkově tady doma asi pěkně straším....:-) A když si vzpomenu na datum narození, tak to opravdu skoro na starou čarodějnici vypadá...Co nadělám, slavíme svátek se všemi strašidly, tak asi strašidla jsme!!! Chudák manžel...má doma rovnou dvě!!!
Jinak včera jsme byly se Štěpkou celý den v Praze, ne na výletě...ale pracovat! Byly jsme pomáhat Niki se stěhováním, s přítelem si našli nové bydlení. Tak jsme jí nabídly, že jí pomůžeme, měla totiž přítele v práci, tak jsme měly "holčičí den"...ale pěkně jsme si mákly!!! Skoro všechny věci jsme přestěhovaly, kolem páté jsme odjížděly z Prahy a Niki s přítelem měli pěkně zabarikádovaný byt...ještě, že je tak veliký. Našli si opravdu krásný veliký byt 75 m2 a 20 m2 terasy. Moc se nám tam líbilo, i když jsme dost pracovaly. Ale rády jsme jim pomohly...každopádně až pojedeme na kávičku, nebo v létě na grilování, tak to bude mnohem příjemnější...:-)
A ty další uplynulé dny????
 Pořád něco děláme, hrajeme hry a jsme vlastně skoro pořád doma! Nebo na zahradě...snažíme se vyhýbat lidem, jen občas skočíme nakoupit, ale to jdu vždy se seznamem, nakoupím více věcí, ze kterých pak vařím. Nechodím rozhodně do obchodu každý den jen pro pár drobností...tak jako je člověk zvyklý, za normálního stavu...Jsme asi pěkně rozmazlení! Skočit si do obchodu kdykoliv a pro cokoliv...Jo, jo za totáče tohle nebylo, a také jsme to přežili...ve zdraví!!! Samozřejmě jsem moc ráda, že není totalitní režim!!!! A moc, jen jsem chtěla říci, že by jsme měli ta nařízení a opatření dodržovat. Právě proto, aby jsme zase mohli volně a svobodně žít...a hlavně třeba cestovat!!! Tak ráda bych jela k moři...chtěla jsem zase letošní Vánoce trávit někde v teple...No, tak jo...budou v teple doma u krbu!!! A s rodinou!!!! Já se vůbec, ale vůbec nenudím...vždyť to sami vidíte, ani nestíhám psát tak často jak bych chtěla!!! Jo, jo doma je stále a pořád rodina...to je pro mne priorita!!! A Štěpánka...ta mi často "visí" kolem krku, nebo je mi stále v patách...a pořád mluví!!!! Musím si tohle její, ještě dětské období pořádně užít...brzy nám vyroste a nebude o nás tolik stát! A když se chce pomazlit....tak tedy nikdy neodolám!!! Dnes v noci přišla k nám do ložnice...měla jsem tedy moc hezké ráno, když jsem se dívala jak sladce a spokojeně vedle mne spí...a pak v 8.00 hodin mi vlepila velikou pusu na dobré ráno!!!! No, co víc si přát...:-) Aby Štěpánka moc rychle nevyrostla!!! Ale zrovna dnes se měřila...je už 150cm vysoká v 10-ti letech!!!! Mě asi brzy přeroste...:-(
Tak to je pár uplynulých dnů...a pár věcí, které jsem dělala!
A co mne brzy čeká???
...každopádně musím jít nejpozději v pondělí na odběry krve, pak vyzvednout výsledky a v pátek 6.11.2020 jedu na kontrolu na Onkologii. Na první kontrolu po 3 měsících od ukončení léčby.  

Mějte se všichni moc hezky, krásně si užijte poslední říjnový "strašidelný" den...nebo-li Halloween.

My tedy slavit budeme...jsme přeci strašidla...:-)

Štěpánka...:-)


naše veselé dýně...:-)

            DEN     &     NOC             

letošní "modely".... rok 2020

budeme mít "strašidelnou" párty...:-)

H A L L O W E E N 

hrajeme rádi společenské hry...

dnešní výborná kulajda...:-)
se ztraceným vejcem...mňam, mňam...


 

  






Komentáře