Focení charitativních triček pro Avon...:-)

Ahoj všichni...přeji vám hezký víkend...
A protože i já trochu relaxuji, tak vám píšu...i to je pro mne příjemný odpočinek!!!
Mám nyní moc ráda víkendy, hlavně když můžu být doma a nemusím nikam jezdit. Jak víte, teď jezdím každý pracovní den do PTC...ale už jen jednou, naposledy v pondělí!!! Tento víkend mám v plánu si to hezky užít doma...zatím se mi to daří a už od rána jsem zvládla i pár věcí, které jsem dlouho odkládala. Štěpánka je od včerejška u babičky, tak mám dnes čas jen pro sebe a tak můžu klidně, teď v sobotu odpoledne psát. Ale zítra dopoledne se Štěpí vrátí, tak spolu budeme vařit rajskou omáčku, péci mřížkový koláč a také tvořit něco na Vánoce. A večer asi dáme oblíbené Monopoly!!!...Zkrátka, dnes je tady doma takový divný klid a den pomalu plyne, ale jakmile je doma Štěpánka, tak je tady neuvěřitelně živo, ona pořád mluví, skotačí a nenechá člověka ani minutku v klidu...tak dnes vlastně nabírám síly...:-) Ale zítra je rychle zase vyčerpám...a moc ráda!!!! Vždycky mne objímá a říká, že mi předává svou energii, které má i večer neuvěřitelné množství...na rozdíl ode mne...tak nevím jestli mi chybí energie nemocí nebo snad stářím???? No, asi nemocí...určitě nemocí!!! Dnes tedy žádná energie v podobě objímání a mazlení nebude, ale bude videohovor a spoustu milých slov a pusinek alespoň do telefonu...Do zítřka vydržím a pak si vše vynahradíme!!!
A jaký jsem měla uplynulý týden...???
Kromě každodenního dojíždění do Prahy do PTC, jsem ještě byla v úterý v Motole na druhé biologické injekci. Bylo to stejně pohodové jako ta první, nic jsem necítila a byla jsem za pár minut pryč. Jen jsem si druhý den na levém stehnu všimla začervenání kůže, v průměru cca 12cm...ale nic mne nebolelo, jen jen flek tam byl. Ale ve čtvrtek už byl fuč! Také se mi podařilo se v úterý v PTC vykroutit z kontroly u sester (na převazu) a také u lékařky...Nebylo co ukazovat. Ale teď, když se tak sleduji v zrcadle při mazání půlky hrudníku, tak mám trochu tu levou stranu mírně růžovou..Ale fakt jen mírně, pravé prso mám bílé, ještě z posledního opalovaní...asi z loňska z prosince v Thajsku. Letošní jaro/léto jsem se slunci kvůli chemoterapiím stále vyhýbala a neopalovala se vůbec!
Tak se dost blbě hodnotí dvě půlky těla, když je každá jiná...na pravé straně je bílé prso a vlevo je "plošina" s jizvou...porovnávám tedy "něco" co moc porovnat nejde. Ale závěr je takový, že skoro nic po 24 ozařování na sobě vizuálně nepozoruju, jen mne teď trochu bolí ozařované místo (jako uvnitř), ale to mi říkala paní doktorka, že ta tkáň v těle je oteklá!!! Až si občas říkám, zda mne vlastně ozařují...ale snad jo, a je moc dobře, že se cítím tak skvěle!!!
A také už od konce září pečuji o své namalované značky na těle...mám v koupelně neustále lihovku a asi tak 3x týdně si obtahuju ta svá znaménka..,ani už nevím jaké to je mít tělo bez obrázků!!! A někde mám stále lepenky...dvě na tom nejdůležitějším místě k ozařování. Na konci jizvy jednu a druhou mírně pod jizvou.
Ve středu jsem byla ráno se Štěpánkou na očním, špatně viděla...dostala svoje první brýle!!!! Nechaly jsme je hned udělat, už se na ně moc těšila...a také jí dost seknou!!! Tak na příští fotce už bude Štěpí s brýlemi...vypadá ještě starší než skutečně je!!!! Hrozně to letí, z miminka, které byla Štěpánka nedávno, už je skoro slečna.  Zrak se jí zhoršil, tím, že moc rychle vyrostla...je jako přes kopírák se svojí starší sestrou, už od narození. Při narození měly obě moje dcery naprosto stejné míry i váhu (4000g/52cm), a vzhled také...černé vlasaté opičky! A Niki má také od třetí třídy brýle, opět rychle vyrostla a je vysoká....já pak jela do PTC a pak ještě na třídní schůzku...Manžel mi vždycky z legrace říká, kdy já vlastně stíhám marodit, že pořád někde jsem...jen ne doma! A že bych měla více odpočívat, no ale kdy??? Pořád se něco děje a stále někam musím! Upřímně se těším, až budu mít to každodenní dojíždění kvůli pár minutám nebo spíš vteřinám za sebou!!!!
A už byl čtvrtek...kolem jedenácté jsem jela zase do PTC a pak jsem měla domluvené focení pro Avon..focení charitativních triček pro rok 2020 na pochod, který se koná vždy v červnu "Avon pochod za zdravá prsa". Příští pochod bude 6.6.2020 a bude to 20-tý ročník!!! Dopoledne v atelieru fotily celebrity a já byla ještě s dalšími čtyřmi ženami odpoledne..Nejdříve si nás do parády vzali vizážisté a udělali z nás krasavice..Nejvíce jsem si užila krásně nalíčené obočí!! No, tu profi péči jsem si náležitě užila a pak se šlo na focení!!! Nejdříve v pětici...byly jsme tam mix...jedna těhulka, jedna silnější slečna, já...zástupce plešounů a mimoňů, jedna starší dáma a jedna normální žena! Pak jsem ještě dělala spoustu fotek sama, na židli i s dortem. Na konec se ještě točil rozhovor...Vše bylo moc příjemné, jak focení, tak i báječní lidé kolem! Ani tedy nevím kde všude budou fotky použity, zda mne jako "mimoně" nevystřihnou..Uvidíme...bude to překvapení i pro mne! Každopádně příští rok na pochod půjdu, ten letošní jsem nestihla, bylo mi špatně po chemo...a ještě bylo asi 50 °C!!! Asi vás zajímá jaké budou trička...budou růžová! Více asi nebudu prozrazovat...a budou i šaty! Každopádně doufám, že tento již dvacátý ročník bude výjimečný a úspěšný jako minulé ročníky!!!
Tak tolik trochu k nevšednímu čtvrtku! Dříve (myslím tím..hodně dříve..cca od 16-ti let) jsem dělala různé reklamy, focení i drobné filmování..pak také módní přehlídky..a bavilo mne to. Také to byl výborný přivýdělek. A vlastně i se starší dcerou jsme pak spolu dělaly reklamy, přehlídky a další...když byla malá. Několik let jsem také zaregistrovaná v castingové agentuře, (to z doby kdy tam Nikol pracovala) a již párkrát mi nabízeli nějakou spolupráci, ale já jí vždy odmítla..kvůli zaměstnání, jsem nemohla. No, a zrovna tento týden mi psala slečna z té agentury, abych si aktualizovala své fotky, tak jsem jí poslala pár fotek "bez vlasů" a napsala, že mám teď čas, tak mi může dohodit nějakou "roli" pro mimoně nebo plešatce! Manžel o tom ani nevěděl a sám mi říkal, že bych se teď hodila do filmu o koncentračních táborech...prý by mi seklo i to pruhované oblečení, hubená jsem na to akorát a vizáž na to mám také přesnou!..Není to myšleno vůbec zle, prostě je to náš humor a sranda! Zkrátka si ze mě děláme oba legraci...a často se u toho i dost nasmějeme!!! No, já se vidím dost podobně...5 mm dlouhý nebo spíš krátký vlasy jsou tedy fakt děsný!!! Vím, že mne manžel hodně miluje...každý den mi to dokazuje...Humor a legrace musí být, i když vlasy nejsou...:-)
Tak to jen na okraj...ale kdoví čím se budu živit, jsem totiž momentálně na nemocenské, ale také nezaměstnaná...:-( a to už od 31.10.
Je to na delší psaní, tak snad někdy příště...

p.s. A jedna zajímavost, které úplně nerozumím...Čím déle jsem od poslední chemoterapie (bude to už 5. týdnů) tím méně mám řas a obočí. Obočí je téměř fuč, bez tužky na obočí jsem tedy fakt děsně vyblitá (omlouvám se za ten výraz) ale je přesný!!! A řasy??? Asi tak 5 ks na každém oku...ale zítra to může být zase méně! Myslela jsem si, že mi naopak po ukončení chemo začnou růst jako o závod a ono nic!!! No, z toho jsem tedy trochu smutná...nebo spíš víc!!!
A jako poděkování od Avonu jsem dostala taštičku s kosmetikou a také řasenku!!! Ach jo, k čemu mi teď jako bude??? Snad nevyschne, než mi vyrostou nové!!! 

Mějte krásnou, poslední listopadovou neděli i celý nadcházející týden...Štěpánka


Mám moc ráda teplo...ať ve vaně nebo u krbu...:-)

...odměna z AVONU

pohoda, klídek a teplíčko...👍👍👍


...žlutá záře v PTC i u mě...:-)
(záříme společně)





Komentáře