Jsem v půlce ozařování...a jaké to je???

Všechny vás nejdříve moc zdravím...:-)
Jsem ráda, že mám chvíli čas a můžu vám napsat, alespoň pár řádek.
Jak víte, tak každý pracovní den, jezdím do Pahy do PTC a zabírá mi to celkem dost času, tedy někdy více a jindy méně, ale je to pro mne únavné...jak jsem zjistila. Večer jsem fakt unavená a chodím brzy spát..někdy už po osmé, chvíli po Štěpánce. A okamžitě usnu a spím jako špalek až do rána do půl sedmé, kdy za chvíli vstáváme. A někdy mám pocit, že jsem snad ani nespala...jak se mi nechce vstávat. To bude možná jediná negativní věc na tom ozařování...ale nechci se rouhat!!!
Dnes mám za sebou 13.dávku ozařování a 12 ještě před sebou, tedy jsem mírně za půlkou. Žádné jiné příznaky na sobě, ani na kůži nepozoruji a cítím se dobře...Ale stejně si kůži minimálně 2x denně mažu speciálním krémem..a dnes jsem byla manželem vyslána, asi abych se nenudila, do vyhlášeného řeznictví pro maso a tak jsem také koupila kilovku sádla, čistého přírodního bez soli i vody...Prý je na mazání nejlepší!!! Asi ho budu spíš používat na vaření než na sebe...moc mi sádlo nevoní a nemám ho ráda, ale některé věci bez něj zkrátka vařit nejdou...:-( Ne, ne důvodem bylo maso, které manžel i malá milují, ne moje nudění...:-)
Doufám, že to takhle bude i nadále a kůže zůstane naprosto v pohodě!!!
Jinak v PTC jde vše hladce, personál je velice milý a usměvavý, prostředí je také hezké...ale občas se to na něčem zasekne..Třeba minulý čtvrtek, když jsem zrovna vzala Štěpánku, která měla prázdniny s sebou...byly jsme tam přes 2 hodiny..zrovna se rozbil ten ozařovací stroj. Už se mnou prý rozhodně nikam nejede...ale teď tam zase přijedu a jdu skoro na čas..párkrát zadržím dech, ozáří mi hrudník a jedu domů. Občas je to spíš peklo na silnici...když člověk vidí, jak se někteří řidiči chovají a pak také různé uzavírky...Ale dá se to, jsem teď přeborník na tunel Blanka..asi už znám všechny nájezdy a výjezdy. Často, když jsem v Praze, tak to ještě s něčím spojím...ať je to nákup něčeho, teď třeba pro Ježíška nebo s nějakým setkáním u kávy.
Akorát v úterý, když jsem už ležela na "stole" a dostala ty promítací brýle, tak přestaly fungovat. Nejdříve se snažily sestřičky je rozchodit, ale marně! Tak přišli čtyři chlapíci a za mojí hlavou se radili a opravovali je..asi 15 minut, naštěstí mne sestra trochu přikryla, abych tam tak neležela polonahá, bez prsa a ještě pomalovaná...a plešatá k tomu! Myslím, že nic lákavého k okukování...
Ale pak jsem dostala parádní nové bílé brýle...4x jsem zadržela dech a šla jsem domů...ale pobavilo mne ty muže poslouchat, jak se bavili a řešili ty brýle...já je vlastně neviděla jen ty hlasy jsem slyšela.
Jinak jsem v neděli vezla do Prahy do kina Štěpánku s babičkou, šly do kina na pohádku...a také jsme si tam daly sraz s Niki a pak s námi jela domů do Slaného. Ještě jsme slavily náš "strašidelný" čtvrteční svátek...Štěpánka dostala dospělácké Monopoly..tak jsme je asi 2 hodiny k večeru celá rodina hráli...moc nás to bavilo! Ale ani se nám nepodařilo je dohrát...je to na dlouho, ale na Štěpku už čekala postel a pak pondělní nástup do školy po týdenních prázdninách. Ona se už do školy moc těšila, taky si na prázdniny od paní učitelky přála nějaké příklady...tak jich dostala rovnou sto..Vzaly si je jen tři děti! No, prý aby si to počítání potrénovala...no, nevím po kom to tedy má...Ale nějak musí být ve všem nejlepší a baví jí chodit do školy! No, já taková tedy nebyla...ze školy jsem měla ráda přestávky, prázdniny a z předmětů jedině TV a to hlavně, proto že jsem školu reprezentovala v atletice a často byla na závodech...místo učení! Ale abych si vzala na prázdniny dobrovolně učení??? No, nikdy!!!
Možná to má tedy po manželovi...:-) Asi jo...

Tak dnes alespoň krátký článek, za chvíli musím vyzvednout Štěpku v družině...teď jsem pro ní moc nechodila, protože jsem pořád někde byla...ale dnes si jí chci užít a také vyzkoušet konečně můj sváteční dárek..:-)
Dostala jsem elektrickou koloběžku, v létě jsem se na ní u kamarádky svezla, moc se mi líbila...tak jsem dostala svou vlastní. Abych prý nemusela tolik chodit nebo možná tolik nejezdila pár metrů autem, nebo možná abych udělala něco pro zdraví...ale to je asi blbost, když se stačí jednou odrazit a ona jede sama...každopádně dnes jedeme spolu a koloběžkou i s mašlí, pro Štěpku do družiny...a pak se asi někde projedeme spolu.
A pak ???? Máme v plánu ostříhat mi vlasy., tedy vzít je strojkem zase na 1 mm..rostou už 4 týdny, jsou asi 1 cm dlouhý nebo spíš krátký, ale jsou divný...divná barva, divná kvalita, divný tvar...musí dolu, aby na hlavě měly prostor ty "kvalitní nový" vlasy!!!! Asi to bude ještě chvíli trvat než se dočkám pořádnýho hára, ale raději počkám na parádní vlasy než vypadat jak vypelichaný vrabčák!!!
No, a Mercedes si tedy také úžívá na mé hlavě...někdy jí mám opravdu několik hodin a na hlavě...a první co udělám, když přijdu domů je, že jí někde pověsím nebo odložím...je to úleva!!! No, zkrátka můj největší parťák je kšiltovka...je pohodlná, nikde mi nelezou vlasy do pusy a není mi vedro!
Včera jsem se setkala s mojí kamarádkou kadeřnicí, je to opravdová a zkušená profesionálka..a nevěřícně na mě zírala, jak Mercedes vypadá dobře, musela si na ní sáhnout a také zkoumala, jak je možné, že mi ty vlasy "rostou" z čela, říkala, že je opravdu velmi vydařená že ani odborník nepozná, že je to paruka...což mne potěšilo!!! A barva je úplně stejná jako moje bývalé vlasy...které mi mnoho let opečovávala a dobře znala..
Musím jí zase umýt, aby byla pořád parádní a krásná...když teď tak často chodí ven mezi lidi...:-)

Mějte se všichni moc hezky a užívejte si slunečný listopad...:-)

Zase brzy na viděnou u nového článku...Štěpánka



Růžová, růžová a zase růžová...hlavně na pohodu!!!

...a PTC včera...:-)

Zase jiné fotky z PTC...:-)

tak nějak ten zázračný stroj vypadá...

svátek  31.10.2019..a dárečky...:-)






Komentáře