Ozařování v PTC mám za sebou...jupí, jupí!!!

Ahoj všechny kamarádky i ostatní přátelé!!!
Už je poslední listopadový pátek a já již čtvrtý den nebyla v Praze v PTC!!!  
Jo, jo v pondělí 25.11. jsem byla v Praze v PTC naposledy..tedy letos a na ozařování! 
V pondělí to byl poslední den, z té třetí etapy mé léčby...První byla operace v dubnu, druhá etapa pak byla nejdelší...trvala 5,5 měsíce a byla to chemoterapie, nyní třetí část léčby bylo ozařování v Protonovém centru. Samozřejmě současně mám ještě biologickou léčbu..od srpna 2019 do srpna 2020. Pak mne ještě čekají různé lékařské kontroly...například: mamograf, UZV srdíčka, kontrola na onkologii, kontrola v PTC v lednu, kontrola u oční lékařky a pravidelné kontroly u praktické lékařky. No, vše mám v kalendáři v telefonu, abych na nic nezapomněla..přeci jen mám stále ty "výpadky" ...ale myslím, že ty mám stále, ať jsem zdravá nebo ne..naštěstí mne telefon vždy (skoro) upozorní, když mám někam jít...:-) Některé akce si tam prostě napíšu, a pak to takhle dopadá!!!! Právě dnes jsem zjistila, že už podruhé musím měnit posezení s kamarádkami...To je hrozný, fakt jsem úplně zapomněla, že máme ve škole tvoření rodičů s dětmi. Tyto výrobky se pak budou prodávat o dva dny později na školním jarmarku. A za utržené peníze si pak děti něco pořídí do třídy. A tahle akce je pro mne samozřejmě důležitá, se Štěpánkou už připravujeme nějaké výrobky. A také se ve škole utužuje kolektiv...rodičů i dětí.
Tak jsem si tedy dnes také sepsala všechny akce a povinnosti, abych na nic nezapomněla! Budu mít ten svůj ručně psaný kalendář na očích a snad se mi už nic z hlavy nevykouří!!! nemám ráda nedochvilnost a také nedodržení slibu...No, a teď jsem 2x zapomněla na nějakou povinnost. Obě se týkají mých dcer, a ty jsou pro mne nejdůležitější...snad najdeme jiný vhodný termín na posezení s kamarádkami...:-)
No, a když už jsme u mých dcer...tak jsem opravdu šťastná maminka!!!! Moje holky jsou naprosto skvělé..obě dvě! Jedna, už dospělá a druhá ještě dítě...mám mix obojího a můj život je pestrý, není nic hezčího než být objímána a dostávat pusinky od malé dcery, poslouchat ta superlativa...že jsem nejlepší, nejhodnější, nejkrásnější...zkrátka NEJ maminka!!!! No, a Niki...to je zase mít báječnou a skvělou kamarádku...ale je to kus mne, v ženském těle...Často, když spolu někam vyrazíme, tak si okolí myslí, že jsme kamarádky...a ne matka s dcerou! Co víc si přát...jsem zkrátka šťastná matka dvou báječných dcer!!!!
A proč o tom píšu??? Právě teď když píšu článek na blog...jsem sama doma a mám tady klid, tak někdo zazvonil u dveří a tam stála paní s kyticí ...prý je pro mne!!! Nechápala jsem...ale je to majitelka květinářství..vzkaz je prý uvnitř! Když jsem kytici rozbalila a přečetla vzkaz, tak jsem se rozbrečela...byl to pláč dojetí!!! Rozplakal mne ten text....pár velmi cenných milujících slov...od Niki. Ano, Niki mi poslala kytici s krásným vzkazem...absolutně jsem to nečekala, za pár dnů se uvidíme. Ale protože mám zítra narozeniny, tak mi Niki chtěla udělat radost...a hlavně mne překvapit...
A to se jí tedy stoprocentně povedlo...Moc jí děkuji a mám jí moc a moc ráda!!!!
Tak to jsem úplně odbočila, ale vážně mne ta kytice úplně dostala...:-)
A jaké mám tedy dny bez každodenního ježdění do PTC??? Celkem hektické, snažím se dohnat vše na co jsem neměla čas...tak tedy...běhala jsem po obchodech, sháněla jednak dárky a pak také věci na vánoční vyrábění a tvoření. No, a dnes jsem zase domů dovezla snad půlku obchodu...samé jídlo, másla , mouky a další...Budu totiž připravovat těsta na pečení...nejdůležitější jsou perníčky. Ty milujeme...my tři holky! nejdůležitější je kombinace a příprava koření v hmoždíři...a na to se tedy už moc těším!
A ještě vás asi zajímá jak se cítím zdravotně...SKVĚLE!!!
Kůže je po ozařování úplně zdravá, už mne ani nebolí tkáň uvnitř...asi byla prý trochu oteklá. Paní doktorka říkala, že mám ruku i tělo normálně zatěžovat...tak jsem je pěkně "zatížila a nešetřila"  v úterý na józe! Ale nemám šanci se šetřit, dělám vše jako dříve...a třeba vyluxovat celý dům, udělat několik těst...to bude dobrá rehabilitace! A ještě také užitečná!
A po týdnu mohu konstatovat, že řasy už nemám žádné , které by byly vidět...možná mi raší nějaké mini..zatím neviditelné, ale ty tedy fakt nevidím! A obočí??? Tak i tady je na nule...možná mi zbylo pár světlých chloupků..na místě, kde jsem měla výrazné obočí! A vlasy pomalu rostou, nyní cca 3 týdny od posledního stříhání strojkem..mám asi tak 0,75 cm krátké vlásky...uvidím, zda je už nechám růst. Ale asi jo, vypadají už celkem dobře....ale stále jsou velmi krátké, tak ven chodím vždy v pokrývce hlavy...myslím, že ještě centimetr a budu už chodit bez kšiltovky. Ale zase bude zima a mráz, tak budu spíš nosit kulicha... A na jaře..??? Až odložím všechny pokrývky, tak budu mít pěkný "háro"...tedy doufám!!!

p.s. před lety jsem dostala od mojí kamarádky Olči z Holandska krásné přáníčko, včetně textu...
Ty "dvě babičky" jsme my dvě za spoustu let....Mám ho stále schované, jako všechna ostatní, jsou originální a mají i krásná věnování.. Snad se ještě moc nepodobáme...:-) 


Mějte krásný víkend, užijte si první adventní neděli a těšte se na Vánoce...:-)

Štěpánka...

     
Krásné překvapení od Nikolky..:-)

Narozeninová kytice...s milovanou lilií...:-)

...která jsme která???

Komentáře