Zábavná sobota a gurmánská neděle...:-)

Krásné listopadové pondělí všem...
Teď je pondělní ráno, začínám psát nový článek...a úvodem přeji všem Martinům k dnešnímu svátku a také jim děkuji za včerejší každoroční oběd...tedy husičku s knedlíky a zelím! A v neposlední řadě děkuji, že dnes nepřijeli na bílém koni...za chvíli totiž jedu do Prahy do PTC..a to tedy raději pojedu jen v mlze a mrazu, než na sněhu...:-( Dnes 11.11.v 11.00...dobře se to pamatuje!..a když vše půjde hladce, tak budu mít tak za 11 minut hotovo a pojedu zase domů...
A co je nového???
Dnes jsou to přesně tři týdny co jsem byla na poslední chemoterapii...pěkně to letí!!! A zrovna jsem si říkala, kdy se už bude tělo a vše ostatní dostávat do normálu...Také jsem se se radovala, že už mi neteče každý den krev z nosu...a ejhle, včera zase tekla! Také jsem měla žaludek na vodě a často jsem si myslela, že to opravdu neustojím...ale naštěstí ustála! A vlasy??? Tak ty jsem ve čtvrtek zase vzala mašinkou, fakt to bylo divný...Tím tedy nechci říci, že je to teď lepší...Teď jsem divná celá..:-)
Také mám pocit, že mi ubyly řasy a obočí...a zjistila jsem, že i na stehnech a rukách mi nějak ubyly ty jemné bílé chloupky...na léto by to jako depilace bylo fajn, ale teď v listopadu????..spíš každý chloupek a vlas netrpělivě vyhlížím a čekám až vyrazí...a hlava mi zase obroste krásnými vlasy!!! Asi si budu muset počkat a naopak vyrazím do obchodu pro nějakou pořádně teplou čepici!!!Bude se hodit, zima bude dlouhá a k holé lebce pěkně krutá...:-(
Ozařované místo na hrudníku si 2x denně mažu krémem a kůže je naprosto netknutá, tak myslím nebo doufám, že už to takhle zůstane i těch 11 ozařování, které mi ještě zbývají!
Tak to jen na okraj, shrnutí aktuálního zdravotního stavu, ale jinak se mám dobře!!!
I víkend byl hezký...s rodinkou jsme v sobotu vyrazili do Prahy na Zličín do kina na novou českou rodinnou komedii "Poslední aristokratka"...dost jsme se nasmáli a užili si to!!!! A v rodinné zábavě jsme pokračovali i doma...
Hráli jsme monopoly...zase asi 2,5 hodiny, pak jsme museli skončit, Štěpánku čekalo koupání, aby byla včas u televize a mohla sledovat StarDance, moc se jí to líbí. A my se také díváme...rádi...:-)
U těch monopolů se dost pobavíme, Štěpce vysvětlujeme jak hrát, jak přemýšlet dopředu, co kupovat, aby jí pak později ty ulice a domy vydělávaly...No, moc dobře jsme jí to vysvětlili...parádně nás oba obehrála a já také zkrachovala!!! A to jsme jí tedy vůbec nešetřili...Bylo to přesně jako, že žák obehraje svého učitele...rovnou dva učitele!
V neděli jsme měli trochu relax doma...takový nic nedělání...Štěpka byla s kamarádkou u babičky a my s manželem jsme měli oběd ve dvou! Měli jsme rezervaci v restauraci Továrna ve Slaném...
Byla svatomartinská husa s knedlíky a zelí...Moc jsme si pochutnali a ještě jsem nemusela vařit..takže 2v1...SUPER!!!
A dnes začal týden zase nanovo...každý den PTC a pak další věci...

...teď už je večer a já půjdu spát, jsem unavená...ani nevím z čeho, ale občas se mi zdá, že jsem snad celý den skládala uhlí...jak jsem unavená!!!

Dobrou noc a brzy zase na viděnou...Štěpánka...:-)

p.s. tento článek je věnován velmi milé paní prodavačce z Lidlu, která mi dnes říkala, že moc ráda čte můj blog a že se moc těší na další nový článek. Říkala jsem jí, že mám jeden od rána rozepsaný...tak prý ať ho dopíšu a může zase číst...Tak tedy dopsáno a je pro Vás, Vy víte pro koho..:-)
Příště bude delší...


čekám, čekám a snad se brzy dočkám...:-)

...byla to opravdu povedená sobota...💓💓💓

...a chutná neděle...:-)















Komentáře