Jak jsme pořídily "Mercedes"...:-)

Krásné pondělí všem..:-)
Dnes se ještě vrátím k druhé části nákupu, ze dne 23.5.2019..nejdříve jsem si pořídila nové - silikonové prso a pak jsme se šly s Niki ještě podívat na paruky. Vlastně jsem neměla moc představu jak paruky vypadají naživo a také jak sedí, jak se v nich člověk cítí. Znala jsem jen obrázky, a když má člověk svoje vlasy, tak asi ani nemá potřebu se tím zabývat...Karnevalové paruky a příčesky se nedají s parukami na běžné nošení srovnávat. Tak jsme se tedy vydaly vstříc dobrodružství...tehdy, před dvěma měsíci jsem to brala jako dobrodružství, protože jsem ještě měla na hlavě svoje vlasy!
Dostala jsem tip na prodejnu v Praze v boční ulici hned vedle Václavského náměstí. Mají tady prý veliký výběr a určitě si vyberu.
Při vstupu do prodejny jsem tedy byla v rozpacích...co a jak!!! Vybraly jsem tedy asi 3 paruky, které se nejvíce blížily mým vlasům, jak barevně tak i délkou a střihem...paní prodavačka mě odborně omrkla a dala mi tyto modely v menší velikosti a odvedla nás do kabinky, kde jsem "vyfasovala" síťku na vlasy. Svoje vlasy jsem si tedy pod síťku schovala...už to bylo k pobavení, vypadala jsem jako pitomec...a pokračovaly jsme nasazením paruky...jasně, že jsem nevěděla jak na to...opět jsem dostala instrukce..." Předklonit hlavu, paruku uchytit za zesílené části u uší a narazit na hlavu jako hrnec"...cituji paní prodavačku. Tak jsem to udělala...a když jsem se viděla, tak jsme obě s dcerou propukly ve smích...No, měla jsem ránu...jak si člověk neumí pořádně nasadit hned vlasy do správné výšky čela, je to děs! Tímto způsobem jsem tedy vyzkoušela asi 5 paruk...a při každém nasazení se člověk učil jak jí správně "posadit na hlavu"...už jsem se i celkem poznávala. Udělaly jsme pár fotek...pro pobavení. A čím dál tím více jsem si říkala, že asi paruku nekoupím...zatím ne. Načež prodavačka přinesla "Mercedes"... Prý je to mercedes mezi parukami...je to nejlepší co mají, budu prý hned vidět a cítit rozdíl. A měla pravdu...Tahle paruka je opravdu výjimečná svým vzhledem, ale hlavně zpracováním. Rozdíl byl vidět na první pohled...hlavně z rubové části. Klasické paruky mají ze spodní části tmavě hnědé silnější síťky do kterých jsou v pruzích všité umělé vlasy. Ty jsou již šité tak, že zároveň tvarují požadovaný tvar účesu. Tak se i nosí, nejdou přečesávat...např. patka na druhou stranu nejde učesat, bylo by to vidět a tvar by nedržel. Při pohledu shora jakoby do hlavy je tmavá síťka vidět. Já vybírala blonďaté vlasy...tam to vidět bylo, u tmavých to asi nevadí.
No, a Mercedes...píši záměrně s velkým "M"...je to totiž nová členka rodiny a jmenuje se tedy Mercedes...krásné španělské jméno, nemá spojitost s autem, i když paní prodavačka jí přirovnávala k luxusnímu autu...aby jsme viděly ten rozdíl...je opravdu jiná!
Tak síťka z vnitřní strany je čirá a jemná, mohla bych jí přirovnat trochu k látce monofil...je opravdu téměř neviditelná a na hlavě jí skoro necítíte. A při pohledu "do hlavy" z jakékoliv strany jí nevidíte.
Další výhoda je, že vlasy můžete nosit dle libosti...tedy lze jí přečesávat, nosit patku vpravo nebo vlevo, pěšinku uprostřed...zkrátka jak chcete. Mercedes navrhoval italský designer pro německý trh, jednotlivé prameny jsou šité ručně a nikoliv v pruzích, ale tak přirozeně jak vlasy rostou. Vlasy jsou opravdu tenké a nejsou od skutečných k rozeznání. Dokonce má úplně stejný odstín jako mé původní vlasy...myslím tím ty melírované blond (kterých byla většina). Ale Mercedes má vlasů více i trochu delší než jsem měla já, tak mi ta krásná bohatá patka padá do očí, tak jsem vymyslela účes, který mi je pohodlný a asi budu nosit nejvíce. Vlasy jsem z čela vyčesala nahoru, kde jsem je sepnula skřipcem. Je to povedený a hlavně praktický účes...a věřte, že není poznat, že je to paruka. Vlasy opravdu vypadají jako by mi rostly z čela...Měla jsem jí venku zatím jen jednou, ale až se ochladí, tak jí budu nosit více. Zatím má své čestné místo v ložnici na česací hlavě od panenky. Ještě má vychytávku v podobě malých suchých zipů v oblasti temene, které slouží k upravovaní velikosti na požadovaný milimetr. Já jsem si koupila tu nejmenší velikost a ještě jsem si jí díky sucháčům přesně přizpůsobila, na teď již holou hlavu, sedí výborně...mohu klidně chodit s hlavou dolů nebo venku foukat vítr a paruka se ani nehne..
Když paní prodavačka viděla jak se chechtáme, tak nám přinesla na zkoušku tmavou paruku s loknami...prý pro pobavení. Docela byla pěkná, ale připadala jsem si jak nějaká seriózní dámička...jen kostýmek mi chyběl..:-)
S Niki jsme si vzaly čas na rozmyšlenou a šly jsme si sednout na Václavák do kavárny, s dortíčkem se lépe přemýšlí..:-) Pořád jsem nevěděla zda tu paruku budu nosit, třeba mi i zůstanou vlasy...to bylo spíš přání, věděla jsem od lékařky že vypadají...jo, a vypadaly...i když stále ne všechny.
Ale jak už víte, tak jsme pro Mercedes zašly a odnesly si jí domů. Paní prodavačka nám ještě vysvětlila jak o ní pečovat, tak jsem si ještě dokoupila nějakou nezbytnou kosmetiku a dostala jsem speciální hřeben. Další kosmetiku (šampon, kondicionér, lak na vlasy a nezbytný rozčesávací sprej) jsem totiž dostala od kamarádky Zuzky (psala jsem už o ní dříve) které také zbyla z péče o dočasné umělé vlasy...Teď už je nepotřebuje, protože má svoje parádní vlasy...a mě to teprve čeká...:-(
Paruka se musí před každým použitím nastříkat z obou stran tím rozčesávacím a pečujícím sprejem. A vlasy se také rozčešou...jo, je nutné i o umělé vlasy pečovat...Dále se pak podle potřeby myjí a ošetřují kondicionérem jako přírodní vlasy, ale to moje Mercedes zatím nepotřebuje.
Na vlasy jsem dostala od onkoložky poukaz v hodnotě 1000,-Kč...zbytek si pacient hradí sám. Myslím, že ale tyto poukazy od srpna 2019 budou zrušeny...Mercedes stála cca 10.000,- Kč, cenu píšu, protože mnoho lidí nemá tušení, kolik stojí paruky...ani já jsem to nevěděla a nikde jsem se tuto informaci nedozvěděla, tak jen pro představu. Často se mě na to kamarádky ptají. Pečující kosmetika také není nejlevnější...ten rozčesávací sprej stál asi 350,-Kč..a při každodenním nošení se asi rychle spotřebuje, další jsem dostala od Zuzky...které moc děkuji!!!!

Mějte krásné slunečné dny a zase brzy na viděnou...Štěpánka...:-)

p.s. Až bude chladněji, tak mě určitě potkáte i s Mercedes...a můžete se sami přesvědčit, že vypadá opravdu dobře a přirozeně...:-)



...tak to je Mercedes...:-)

...rubová strana paruky

...pohled ze zadu...

...v gumičce jsou mé bývalé pravé vlasy

...vyčesané vlasy na panence

...a na mně (fotila jsem když jsem měla 
nemocné oko, proto ty brýle)

...zkouška jiné paruky v obchodě 


...tmavé lokny pro pobavení

Komentáře