Tři krásné dny na Šumavě...:-)

Krásné středeční dopoledne všem...:-)
Pár dnů jsem tady nebyla, neotevřela jsem počítač, ale relaxovala jsem s rodinou na Šumavě...
Bohužel bude letošní léto jiné, než předchozí roky. Budeme řešit krátké mini dovolené a výlety po Čechách...vždy podle termínů léčby, kterou bych nerada zbytečně odkládala nebo protahovala. Přeci jen je pro mě priorita, být co nejdříve zdravá!!!
Byli jsme tedy na Šumavě, v kempu cca 4 km od Kašperských Hor, kde jsem strávila mnoho dovolených v dětství, se svými rodiči a sourozenci. Před rokem jsme se na tohle místo vrátili, asi po pětatřiceti letech...my tři sourozenci se svými rodinami...měli jet i naše rodiče, ale ze zdravotních důvodů nakonec nejeli...ale bohatě jsme je zásobovali fotkami, videi i zprávami. Letos jsme měli v plánu tuto akci zopakovat, ale bohužel nás zase omezuje nemoc...ani ne tak moje, ale bratrova. Bohužel měl při své červnové dovolené "malou" nehodu na motorce a má polámaná žebra...Dovoluji si to psát, protože vše dobře dopadlo a zlomeniny brzy srostou...jinak je brácha moc statečný chlap a brzy bude fit! Jen nocování ve stanu by jeho žebrům asi nedělalo dobře...Tak jsme rodinnou hromadnou akci odložili na příští rok...až budeme kompletní! 
Původně jsme chtěli vyrazit kempovat někam do okolí, aby jsme si to naše "kempování" trochu natrénovali...ale nakonec nás to táhlo na milovanou Šumavu, na místo které známe a máme rádi...Hlavně Štěpánka tam chtěla jet...loni tam poprvé spala ve stanu, moc se jí to líbilo...to je trochu ostuda, že spala poprvé ve stanu!
Tak jsme si letos pořídili základní kempovací výbavu...a vyrazili jsme vstříc dobrodružství..:-)
První úkol...tedy postavení stanu jsme zmákli, pak jsme se zabydleli ve stanu, tedy nafoukli matrace a rozložili spacáky...No, a pak jsme se šli projít po okolí, zaskočili do bufetu na drink a Štěpí s manželem se koupali v ledové, ale čisté řece Otavě...Malá jezdila po kempu na kolečkáčích, na koloběžce a hráli jsme karty...
První noc byla za námi...no, bylo mi nejdříve chladno, ale když jsem se nabalila (tepláky a  mikču s kapucí na holou hlavu) tak už to bylo dobrý. V noci se fakt dost ochladilo...i otrlý manžel, říkal že mu byla trochu zima.
Během naší mini dovolené jsme stihli výlet na hrad Kašperk, návštěvu Kašperských Hor a výlet do Rabí...to je největší zřícenina hradu v ČR. Štěpánka si koupila turistické známky a nálepky...myslím, že letos ještě nějaké doplní...bude asi více výletů po Česku.
Jinak jsem zažila malý zdravotní šok...Z loňska mi zbyl jeden žeton do sprchy, který jsem nevyužila, protože jsem se koupala v řece. Ale letos se více hlídám, abych byla zdravá a v pořádku. Tak se vyhýbám slunci i ledové vodě, abych neprochladla. Štěpí šla se mnou do hromadné koupelny, kde byly čtyři sprchy, označené číslem a pak nějaké "zařízení", do kterého se hází žetony...Nikde nebyly žádné instrukce, jak sprchu použít...vlezla jsem tedy do sprchy č.3..a malá šla hodit žeton do automatu, který byl na konci koupelny za rohem...Voda začala téct ve sprše č.2, protože v č.1 byla již nějaká paní...tak jsem tedy přeskočila z jedné kabinky do druhé...a jak jsem přeskakovala, tak mi uklouzla noha na mokré podlaze vaničky a pěkně jsem se uhodila do holeně...ale neřešila jsem to, rychle jsem se začala mýt...měla jsem cca 3 minuty "teplé vody" a člověk nikdy neví, kdy se voda zastaví...No, ten systém jsem moc nepochopila...ale paní z jedničky (asi již zkušená ze sprchování) nám to trochu vysvětlila...Voda ve sprchách se spouští postupně dle čísel...nelze si tedy vybrat číslo sprchy, ale musíte si vlézt do sprchy, která je volná hned vedle se sprchujícího. Tedy se většina kempu myje v jedničce...No, a pak jsme zase my se Štěpí radily jiné paní, která přišla do sprchy a netušila jak se vůbec spustí voda...no, opravdu dobrodružný zážitek! 
Asi jsem zhýčkaná nebo tupá, ale tento systém sprchování mě tedy docela odradil od dalšího případného mytí...naštěstí další očista proběhla doma ve vaně, plné teplé vody a pěny...to byla krása!!!
No, ale co víc...když jsme šly ze sprchy zpět ke stanu, tak jsem si všimla na holeni boule...trochu jsem zpanikařila, proboha co to je...hned mě napadlo, že mě něco kouslo...U stanu jsem to ukazovala manželovi, ptal se mě zda jsem se neuhodila...Tvrdila jsem mu, že určitě ne...a líčila mu zážitek ze sprchování...ten byl silnější než informace, že jsem se pěkně uhodila, když jsem přeskakovala z jedné sprchy do jiné sprchy za tekoucí vodou...To jsem fakt úplně zapomněla.
Paní doktorka-onkoložka mi říkala, že je možné, že si po těch chemoterapiích občas nebudu moci vzpomenout na nějaké slovo...ale že se to vše po ukončení léčby vrátí. Tak já toho teď zneužívám...říkám, že jsem vlastně zapomněla, že jsem se uhodila...Dříve jsem se vymlouvala, že jsem blondýna, ale to teď s holou hlavou nejde..:-) Doufám, že se zase v budoucnu budu moci vymlouvat, že jsem blondýna a ne, že zapomínám a blbnu v důsledku chemoterapií!!!!
Byly to opravdu krásné tři dny na Šumavě s rodinkou, v hezké krajině, stihli jsme nějaké výlety, viděli jsme něco nového a zajímavého. Jen jsme se se s manželem shodli, že nejsme úplně kempovací typy, že máme rádi postel s teplou peřinou a vlastní koupelna, kde teče teplá voda kdykoliv člověk chce je pro nás samozřejmost.
Ale zkusili jsme něco jiného a asi budeme občas kempovat, když už jsme se naučili postavit náš nový stan...ale jsme i trochu pohodlní a zhýčkaní vymoženostmi, které člověk běžně zná a využívá.
I když dojet si na WC na koloběžce má své kouzlo, ale co kdyby člověk nedojel..:-)
p.s. Tak ta moje boule na noze byla opravdu od pádu ve sprše, po chvíli jsem si vzpomněla...a nyní už mám na holeni jen pořádnou modřinu. Ale opravdu, mě ta boule v první moment vyděsila...

Mějte krásný den, ať už jste v práci nebo raději na dovolené na  báječném místě u moře nebo někde v kempu v Čechách...protože všude je krásně, když jste tam s milovanými osobami...to je na dovolené to nejdůležitější!!! Takže i moje kempování s milovanou rodinkou bylo opravdu SKVĚLÉ...a na ty nepříjemné zážitky (zima ve spacáku, komáři a sprchy) jsem už dávno zapomněla...a už teď se těším na nějaký další výlet..:-)

Krásné léto, přeje Štěpánka..:-)


...zabydlujeme se a odpočívám..:-)

...procházka u Otavy

...relax na mostě..:-)

...vlastnoručně opečená večeře

...moje "boule" ze sprchy...:-(

...pohled z věže Kašperku

...po prohlídce hurá na oběd..:-)

...zřícenina hradu Rabí

...už se těšíme na další krásné místo..:.-)



Komentáře