Takový krásný červnový víkend...:-)

Ahoj všichni milí čtenáři...
Minule jsem skončila v úterý večer, tedy druhý den po chemoterapii. No, a vysledovala jsem, že třetí den je pro mě asi ten zlomový, kdy mi začne být trochu hůře...Ve středu jsem měla žaludek trochu na vodě a také jsem byla celkově unavená. Byla jsem tedy celý den doma a odpočívala...a chvílemi i spala. A zrovna středa byl ten nejteplejší den, možná v roce...tak to mi tedy nepřidalo a myslím, že to bylo dost náročné i pro ostatní, naprosto zdravé lidi, kteří jsou ještě milovníci veder. Tak jako já!!! Dříve jsem vydržela se "smažit" na sluníčku dlouhé hodiny, léto, vedro a slunce jsem milovala a užívala si na něm. Dokonce jsem někdy hledala dovolenou podle nejvyšších teplot...nikoliv podle destinace, ale kde se pořádně ohřejeme. To už nedělám, teď už spíš člověk volí nějaké zajímavé místo...ale teplo mám tedy ráda stále...ale teď mi po těch chemoterapiích nedělá moc dobře, vyhýbám se přímému slunci a teplu, které je úplně všude také. Ani v noci neklesají teploty na nějaké únosné stupně...tak se člověk i špatně vyspí.
Teď aktuálně je mi nejpříjemněji v přízemí našeho domu...tady se dá přežít, v patře už je pekelné vedro a nebo v bazénu s hlavou pod vodou...ale to se také nedá dlouhodobě vydržet...dnes snad konečně zaprší. Jak já se těším na déšť...a hlavně, že s sebou přinese ochlazení!!!
Ale už dost skuhrání..je léto, tak je teplo..:-)
Tak středu jsem tedy fakt protrpěla, ještě mi bylo hůř po té injekci, která vyvolává v těle příznaky chřipky...no, sešlo se to v jeden den. Když byla rodina doma, tak jsem se s nimi trochu svlažila v bazénu, protože mám pocit, že mé tělo sálalo vedrem...ale ani to nepomohlo, šla jsem si asi kolem půl osmé regulérně lehnout-spát do ložnice, kde mě alespoň trochu chladil ventilátor.
Čtvrtek byl skoro podobný té středě...jen odpoledne mi už bylo trochu lépe, že jsem neměla potřebu ležet. Ale žaludek na vodě přetrvával, jedla jsem ve středu i ve čtvrtek horkou hovězí polévku. Kterou si můj žaludek žádal, i když mě polévka pořádně zahřála...v tom šíleném vedru!!! Hodně jím ovoce...nejvíce teď meloun a hroznové víno...jahody už přestaly plodit, tak zase za rok. Ale letos jsem jich snědla asi 20 kilo...
Pátek...to byl poslední školní den...už od devíti hodin jsem měla tedy doma Štěpánku a pak vlastně i Niki...měly jsem holčičí pátek a venku bylo konečně trochu příjemněji. Ale stejně jsem se ještě necítila úplně ve formě...Zajely jsme nakoupit a pak jsme si skočily ještě na zmrzlinu...
Odpoledne už jsem jen relaxovala na houpačce pod pergolou...pofukoval větřík, tak to bylo příjemné. Ale i tak jsem z celého dne byla tak unavená, že jsem šla po osmé hodině spát...v poslední době chodím někdy spát dříve něž moje osmiletá dcera...ale když se cítím unavená a chci spát, tak prostě jdu. Oni to s tatínkem beze mne v pohodě zvládnou sami!!! To je i důvod, proč jsem vlastně nepsala, necítila jsem se moc dobře a myslím, že i koukání do compu a psaní by mě unavovalo, říkala jsem, si že to pochopíte a raději jsem tedy šla spát...spánek přeci posiluje a léčí!!! A to teď potřebuju ze všeho nejvíce..:-)
Sobota byla opravdu krásná...myslím, jak počasí (to bylo až moc teplé) ,ale hlavně náplň. Pro někoho možná obyčejný víkend...byli jsme celý víkend doma nebo spíš celý víkend pod pergolou schovaní před sluncem a v bazénu. Byli jsme doma celá rodina...tedy i obě holky, malá i velká spolu blbly v bazénu a já jsem se k nim přidávala, když jsem se musela svlažit. Blbli jsme na nafukovacích věcech do vody a moc jsme si to všichni užili! Jedli a pili jsme samé dobrůtky, domů jsme odcházeli až v půl desáté...tak jsem zase nestihla psát..:-( Jsme spolu doma moc spokojení, nepotřebujeme nikam jezdit, nebo chodit...jsme fakt rádi doma!!! I když manžel, skoro každý víkend dopoledne vyráží na projížďku na kole...Já vařím a on po celotýdenní práci relaxuje na kole.
Neděle byla zase parádní...po obědě dorazil bratr se švagrovou...byli jsme moc rádi, vždy je rádi vidíme a máme si pořád co říci. Brácha je momentálně také nemocný, měl nehodu na motorce a naštěstí je krom polámaných žeber v pořádku...Tak jsme byli taková trochu nemocno-zdravá partička...ale bylo to moc fajn!!! Z venku jsme se stěhovali zase až večer, tak jsem opět nestihla psát...ale dnes to konečně vyšlo!!!!
Ještě jsem chtěla napsat moje vnitřní postřehy ohledně zdraví. Ještě týden po třetí chemo mám žaludek trochu na vodě, pořád přemýšlím, co by mě tak potěšilo, co bych si dala nebo čeho bych se napila...aby mi bylo lépe. Celkem mi chutná jablečný 100% džus, hodně ovoce a studený meloun mi dělá dobře. Koupila jsem čerstvý ananas, tak ho odpo asi zakrojím...myslím, že to bude pro žaludek také delikatesa. Mám ho moc ráda, když je tedy dobrý...
No, a také jsem měla 2x nakročeno ke zvracení. Někdy...středa nebo čtvrtek, když jsem si večer čistila zuby pálivou pastou, tak se mi tak zvedl žaludek, že jsem se raději otočila nad WC...naštěstí jsem to ustála, ale bylo to jen tak tak. A podruhé jsem něco dávala do myčky, byla tam miska od rybí pomazánky...to mě kopl žaludek podruhé, naštěstí byl blízko dřez, ale také jsem to zvládla...
Zjistila jsem, že mám strašně citlivý nos na různé pachy, ale i vůně...Tak se teď vůbec nemůžu vonět...
Ale paní doktorka-onkoložka mi říkala, že mohu mít stavy jako v těhotenství, ty pachy a žaludek na vodě. Nebo jako po kocovině...to zná skoro každý..:-)

Mějte se všichni moc hezky, zase brzy napíšu...kdyby ne, tak mějte strpení...je léto, jsou prázdniny..:-)

Všichni si užijte krásné léto dle vlastních představ a naše děti, ať mají dlouhé a hezké prázdniny!!!!

Štěpánka..:-)   

...sobotní pohoda..:-)

...skoro plný bazén holek..

...osvěžující meloun..:-)

...vitamínů není nikdy dost...:-)


Komentáře