Koupě "nového prsa"...:-)

Krásné čtvrteční odpoledne všem čtenářům..:-)
Dnes se vrátím do května, konkrétně čtvrtku 23.5.2019...tento den jsem měla naplánované nákupy v Praze. Ale nebyly to klasické oblíbené nákupy...jako jindy.
Měla jsem rezervovaný termín do prodejny s epitézami (prsní silikonová náhrada), prádlem a  dalšími produkty pro ženy po operacích prsů a jiným onemocněním.
Byla jsem skoro 6 týdnů po operaci a vlastně jsem si ani jednou nevzala tu pooperační epitézu, kterou jsem dostala v nemocnici. Je to měkká látková náhrada, trochu ve tvaru prsa, ze které se dá odebrat výplň a doladit se stávajícím prsem. Protože mám menší prsa (teď už jedno)...asi dvojky (75B) tak jsem po operaci nosila jen podprsenky typu lambáda a nebo jen tílka...venku bylo ještě chladno, tak jsem nosila mikiny a džísky...ve kterých nebylo vůbec nic vidět. Jsem sportovní typ, nosím tedy pohodlné sportovní oblečení, nejsem kostýmová seriózní dámička...Hlavně jsem chtěla, aby se mi rána po operaci dobře hojila, tak jsem "jela" hlavně na pohodu, abych se cítila dobře. Ale blížilo se léto a tedy i oblékání triček a tílek na tělo, tak bylo potřeba si pořídit "nové prso".
Když jsem vstoupila do prodejny, milá paní prodavačka mě uvedla do útulného zkušebního prostoru, kde byla sedačka, stolek a ramínka s různými ukázkami oděvů. Ujasnili jsme si co jdu kupovat, že jsem zde poprvé...paní prodavačka mě vyzvala, ať si od pasu nahoru odložím, že mě přeměří  a vybere mi vhodný typ epitézy. Pak jsem se posadila...bylo to úsměvné...sedět v sedačce a listovat si prospekty a být od pasu nahoru nahá...ale po všech těch různých vyšetřeních mi ani nepřipadá zvláštní ukazovat prsa nebo prso...Paní prodavačka přinesla různé tvary a i velikosti epitéz a také podprsenky, kterou jsem si na nové prso chtěla koupit...Nějak mi nejde říkat epitézy, já mu prostě říkám prso...Je dočasně moje, a to že většinu dne leží v zásuvce u mého opět dočasného prádla je jedno, je mu tam dobře..:-)
Tak jsme chvíli něco zkoušely, ale paní prodavačka je velmi zkušená, tak jsem vyzkoušela dvě varianty...a měla jsem jasno! Ještě jsem si vybrala podprsenku, chtěla jsem na léto a na zkoušku tělovou barvu, v hladkém nenápadném provedení. Podařilo se...vybrala jsem si podprsenku, hladkou tělovou jen s lesklými ramínky a ozdobným lemem s kamínkem . Toto speciální prádlo má oproti běžným výrobkům navíc speciální kapsy, do kterých se vloží epitézy...buď pravá, levá nebo i obě. Jde o to aby se žena cítila co nejlépe, přirozeně, aby epitéza případně nemohla vvpadnout nebo nekoukala z prádla ven..to zase zařídí speciální střihy. Jsou oproti běžným podprsenkám vyšší, nikoliv tolik vykrojené. Také je toto prádlo bez kostic, musí být pro ženu také velmi pohodlné a rozhodně se nesmí kostice zařezávat do kůže natož do rány po operaci. Další rozdíl je v ramínkách...ty jsou příjemné k nošení, tedy širší...
Mohu hodnotit jen prádlo a to na svou menší velikost...Ale ženy si mohou koupit také plavky, ať jednodílné nebo dvoudílné, trička, pyžama a noční košile a další. Samozřejmě, že podprsenky jsou v různém provedení, velikostech, barvách i tvarech. Každá žena si vybere...pravda je, že klasického prádla pro zdravé ženy, které mají svá prsa je výběr mnohonásobně větší, a je bez jakéhokoliv omezení. Ale koupit si speciální hezkou, dobře sedící  podprsenku je při této nemoci opravdu ten nejmenší problém...a navíc HÓÓÓDNĚ zvedá sebevědomí. Hlavně ženy s většími prsy, opravdu bez epitéz a speciálního prádla chodit nemohou...Také ze zdravotního hlediska...protože pak by se mohly totiž léčit s problémy se záda. Málokterá z nás si dokáže představit jak jsou naše prsa těžká...Máme je na těle, jsou součástí nás...Ženy s velkými prsy to asi dobře vědí, protože je záda bolí. Je tedy nutné mít váhu obou prsů vyváženou...tedy epitézou. Měla jsem v ruce epitézu velkého prsa a dlaň s ním mi dost klesla, myslela jsem že držím skoro cihlu...fakt to byla velká váha!!! No, a jen pro porovnání...moje "dvojkové" prso váží 151 g...
Tady se můžete podívat..ani já jsem netušila, že něco takového existuje...a čučela jsem , jaké jsou možnosti a vychytávky. Hlavně se ženy mohou cítit opravdu báječně, sexy a žensky..:-)

odkaz na prodejce:
 https://www.amoena.cz/

Já jsem si tedy nakonec odnesla jedno prso a dvě podprsenky...tělovou a stejnou černou. To jsou moje dvě nejoblíbenější barvy. Také jsou hladké, tedy hodící se pod hladká trika a nejsou vidět pod žádným oblečením zbytečné kraječky.
Ale stejně nejvíce nosím sportovní podprsenky a lambády, některé jsou i s příjemnými vyztuženými košíčky. Jen někdy, na chvíli si vezmu svou novou podprsenku s "kapsičkou " a vytáhnu prso ze zásuvky trochu provětrat..:-)
A když ho náhodou mám, tak si mě kamarádky "osahávají" a porovnávají jak je příjemné, a že není vlastně poznat rozdíl...ani pohledem ani pohmatem. Fakt jsou vymáklá a od skutečných k nerozeznání...:-) Ale pořád je to silikon, tak se s nimi člověk dost potí...pak je stačí omýt pod vodou a nechat uschnout. Může se na nich ležet, třeba při cvičení, jen se nesmí propíchnou nebo poškodit nějakým ostrým předmětem. Na epitézy přispívá zdravotní pojišťovna každé dva roky...nyní částku 1800,-Kč..doplácela jsem na moje prso asi 170,-Kč. Každá pacientka si může koupit epitéz i více, různé druhy, ale ty si pak již hradí sama.
Doufám, že já už za dva roky poukázku nevyužiju, že už budu mít svoje vlastní nové prso...tedy implantát. V tom mám jasno, tohle je jen dočasné řešení...ale díky za něj!!!!
Proto jsem také svoje původní podprsenky nevyhodila, ale jen jsem je dočasně uložila do šatny a uvolnila místo pro nynější "dočasné" prádlo. Mám totiž opravdu velkou sbírku krásného prádla, všech možných barev, střihů i krajek...je to taková sbírka luxusního prádla, které stejně moc běžně nenosím...ale zase budu!!!Jen ta epitéza by do něj asi moc nepasovala..:-(


Tak to byla první část takového "divného" nákupu...druhá byla koupě vlasů-paruky...ale to napíšu zase příště..
Ty jsme kupovaly s Niki a dost jsme se u toho pobavily..:-)

Mějte krásné prázdninové dny plné slunce a pohody..:-) stejně jako já...Štěpánka


...v takové parádní krabičce
 "prso" dostanete

...to je ona..epitéza

...a epitéza ze spodní strany vč. váhy

...moje nové prádlo s "kapsami"


...tak které je to opravdové ????

Komentáře