Blíží se teplo...je tedy čas myslet na plavky!!!

Všem vám přeji krásný, teplý únorový den!!!!
Víkend už je za námi a je tady další pracovní týden. I pro mne, také budu něco dělat...konečně bych chtěla dodělat fotky, které třídím a probírám ( někdy) už pěkně dlouho. A s přibývajícím teplým počasím, se mi asi nebude chtít sedět doma u počítače. Asi budu pak raději venku na sluníčku!
Nějak už cítím jaro, asi k tomu přispívá nedostatek sněhu a celkově teplé počasí...I když je únor, a měly by být správně mrazy a zima, tak to tak letos není..A já se už proto ladím na jaro, pak i na léto...
No, a s tím souvisejí také plavky...a to je právě to, čemu se teď musím, nebo spíš chci trochu věnovat...Plavek mám mnoho, ale jen některé z nich si "asi-snad" troufnu obléci a vyrazit mezi lidi.
Loni v létě jsem se vlastně koupala jen na zahradě u bazénu a pak trochu na Šumavě v řece. A to bylo rychlo koupání, spíš smočení. Měla jsem na sobě plavkovou sportovní podprsenku bez výztuže, tedy byl můj hrudník dost nevyvážený...ale v kruhu rodiny jsem to opravdu neřešila, stejně tak u nás na zahradě. Ale letos vyrazíme na dovolenou někam k moři, tak budou plavky, moje skoro celodenní oblečení..Tak je na čase na plavkách zapracovat!!!
Samozřejmě by bylo nejjednodušší si plavky koupit. Jsou to speciální plavky pro ženy , které používají jednu nebo i obě epitézy. Stejně jako u speciálních podprsenek. Toto prádlo i plavky mají "speciální" kapsičky pro vkládání epitéz. Podprsenky mám dvě...ale pravda je, že je moc nenosím...tedy teď v zimě vůbec. Nosím lambádové sportovní podprsenky, kde jsou výztuže a není nutné, tam tedy epitézu vkládat. Rozdíl mezi prsy není skoro znát a mně je to takhle velmi pohodlné ...a to je nejdůležitější!!!!   
Dívala jsem se na různé plavky s kapsičkami pro epitézy, ale žádné mne moc neoslovily. Nabízí široký sortiment jednodílných plavek, asi dva střihy se mi opravdu líbí, ale jsou to plavky celkové...ty nemám na léto ráda. A plavat do bazénu také nechodím. Nosím dvoudílné plavky. A tady jsou v nabídce i dvoudílné plavky, které se mi, ale střihově moc nelíbí...No, je to trochu logické...košíčky mají vyšší a uzavřený střih...aby bylo možné pohodlně vložit epitézu a také, aby zakrývaly případné nerovnosti na hrudníku nebo jizvu. Tomu plně rozumím a myslím, že si každá žena vybere. Je skvělé, že si můžeme i my (ženy s nějakým tělesným omezením) koupit cokoliv, co nám vrátí normální plnohodnotný život...i když s nějakou drobnou kamufláží...:-) Dobrá psychika totiž léčí mnohé, je tedy důležité být v pohodě a pak je nám (nebo mě) jedno, že mám v podprsence trochu prázdno...:-) Já osobně mnoho kusů oblečení různě přešívám a předělávám, tak aby mi vyhovovalo a lépe sedělo, tak pravděpodobně i své "nové" plavky nějak upravím..prostě mně to baví. A budu možná i víc řešit plavky, kde nebude epitéza nutná..Už teď vím, že mám asi tři plavkové podprsenky, které mohu použít. Jsou to takové ty typy, které se nosí bez ramínek, mají výztuž...tak ramínka vrátím zpět, zavěsím za krk...kdyby náhodou...:-) Bude to asi na pohodu...bez epitézy, která tam díky výztuži nemusí být. Jen budu muset být asi více ve střehu...a nebudu moci skákat šipky do vody, nebo cvičit a poskakovat v bazénu, skotačit se Štěpkou na tobogánu a jiných vodních atrakcích....jako jsem byla zvyklá. Tady asi budu muset dávat pozor.. Musím to vyzkoušet, zatím jsem jen zkoušela suchou variantu doma. Asi budu jeden den chodit v plavkách, abych si vyzkoušela jak sedí, a jestli tam to prso nebude chybět...Určitě je něco jiného stát doma před zrcadlem nebo se pohybovat mezi lidmi...Snad to všechno klapne a nebudu mít nějakou vtipnou historku v plavkách...:-)
Tak to je jedna moje varianta...a ta druhá???
Myslím, že mi ještě skvěle poslouží top na cvičení. Dělají se různé druhy...Sama nějaké mám, ale většinou jsou to jednobarevné topy, které nosím na sport. Také neřeším epitézu, protože mám vždy ještě tričko nebo tílko, tak se to celkem zamaskuje. Ale pokud budu chtít podobný top nosit jako plavky, tak budu epitézu používat, aby byl hrudník rovnoměrný...asi by bylo nepříjemné jedno prso mít a druhé ne. Tyto podprsenky se dělají i s "podprsenkovými posuvnými" ramínky a také s klasickým zapínáním s háčky na zádech jako u podprsenky. Tyto mají často i vyztužené košíčky, které se dají vyjmout...také tam jde i vložit epitéza. Na fotce je to třeba šedá podprsenka s černými ramínky. To mám vyzkoušené. Epitéza drží a žena se nemusí bát, že jí při sportování vypadne...jako se to málem stalo v létě mě na Lipně při běhu...To jsem to ještě neměla tak vychytané a vyzkoušené. Teďv obchodě sleduji topy a sportovní podprsenky i z rubové strany a je dobře když mají i výztuhu. Pak jsou topy, které se oblékají přes hlavu a jsou to "jakoby" krátká tílka typu boxerské, tyto já mám na sport nejraději. Dobře sedí a jsou mi pohodlná...nikde není nic navíc...jako zapínání, nebo posunovací ramínka..Ale vypadají pořád trochu víc jako topy na cvičení. také mají, ale výztuž a kapsičku pro vyjmutí nebo vložení. Tedy se dá epitéza dobře vložit.. To je na fotce např. oranžovo-černý top.  Mám v plánu si pořídit barevný model, podobný jako je šedo-černý model. Vyrábějí je totiž i v různých barvách...například..kytky, geometrické vzory nebo jiné. Ty se dají úplně krásně jako plavkový horní díl použít...k tomu přidat třeba černé bikiny a plavky jsou na světě. Tyto podprsenky mají většinou černý základ a ramínka, jen dekolt je barevný...No, mám to nastudované teoreticky...občas je prodávají je v Lidlu,  stojí kolem 200,-Kč...musím počkat, až nějaké barevné topy mít budou a pak si nějaký koupím. Lze se na ně podívat na e-shopu, ze starších kolekcí...ale nemají mou velikost...Topů na cvičení mám více, ale většinou jsou jednobarevné a tmavší, aby šly lépe kombinovat.. Na plavky by se mi právě líbily nějaké barevné, veselé...aby ani nikoho nenapadlo, že se koupu v topu na cvičení. I když je to asi jedno...
No, dám vám vědět jak to dopadne...až něco koupím, tak se s vámi o svoje nové postřehy podělím.
Nějaký koupací úbor řeším možná moc brzy, ale ať jsem připravená až přijdou vedra...a když tak sleduji počasí, tak to klidně může být už v březnu...tak ať nejsem zaskočená...Jak se to říká..." štěstí přeje připraveným"...já totiž ty plavky využiju už začátkem března. Jedeme na hory do Rakouska, v hotelu si užíváme také wellness a vždy chodíme i do aquaparku...a tam tedy plavky potřebuju také...
Jé, to jsem se rozepsala o plavkách...ale pro "standardně" rostlou ženu, není problém si koupit jakékoliv plavky, jakéhokoliv střihu...což u mne a mnoha dalších není možné. Proto to tady tak rozepisuju, doufám, že to i nějaké mojí čtenářce, která řeší stejné věci jako já pomůže a třeba bude mít odvahu také experimentovat. A proto vám přidávám i jedno své foto v běžných plavkách... 
Nikdo nic nepozná...a doufám, že se budu cítit dobře a užiju si i různé skluzavky a tobogány...:-)
Dám vám vědět...

p.s. Kdyby vás cokoliv zajímalo, tak mi klidně napište...nemám problém cokoliv objasnit nebo doplnit..

facebook i instagram: Štěpánka Hanslová (příspěvky tam moc nedávám, vše píšu na blog)


 Mějte se moc a moc hezky, opatrujte se!!!! ...brzy se zase ozvu...

Štěpánka...:-)


smoothie...prostě MILUJU!!!

sobotní výhled z okna...nádhera!

...a ještě jedna fotka oblohy

...moje oblíbené plavky

vidíte rozdíl???
(..že tam prso není)

plavky a topy...

varianty "plavek" nebo topů...





 

Komentáře